Home » Баяндамалар

Баяндамалар

Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық  қабілетін дамыту

  Жусубалиева Салтанат Алипбаевна                                   Қостанай облысы Рудный қаласы                                  «Дмитрий Карбышев атындағы                                   № 14 орта мектебінің  бастауыш сынып мұғалімі     Өмір- үлкен мектеп деген мақал-мәтелдің сыры әрбір жас бүлдіршіндер білім ордасынан тәлім-тәрбие алу үшін өмірге қадам басады. Мектеп ол қасиетті орын ,себебі шәкірт алғашқы білімді, тәрбиені, барлық қоғамдағы болып жатқан жағдаяттарды ұғып түсіне бастайды. Ал мектептің жүрегі ол әрине ...

Толығырақ »

Қазақстан Республикасы Президенті Іс Басқармасы Медициналық орталығы «Қарлығаш» балабақшасы» ШЖҚ РМК

    Кәсіпорын балабақшаларында баланың жан-жақты дамуына, оның құзыреттілігін арттыруға көп көңіл бөлінеді. Ата-аналар мен балабақша балалардың түрлі іс-шараларға белсенді қатысуына  мол жағдай жасауда. Бұл ынтымақтастық ата-аналар мен балабақша арасындағы тығыз ынтымақтастыққа ықпал ететін болады. Балабақша жас ерекшеліктері мен жеке қабілеттерін ескере отырып, балаларды тәрбиелеуге  зор  үлес қосуда. 2019 жылы Кәсіпорын тәрбиеленушілері әртүрлі зияткерлік, көркем-эстетикалық, шығармашылық және физикалық конкурстарға және ...

Толығырақ »

ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЕКТ ҰҒЫМЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Бүгінгі  таңда  адамның  интеллектуалдық  сипатының концептуалдануын  педагогикалық  аспектіде  зерттеу  өзектілік танытып отыр. Өйткені  адам интеллектісінің  тіл  білімі (танымдық  тіл білімі, психолингвистика,  лингвомәдениеттаным) аясында педагогика ғылымымен тоғыса зерттелуі кешенді түрде, жаңа заман ағымы мен ғылым талаптарын  негізге  ала  отыра  іске  асырылса,  Елбасының  стратегиялық мақсатын  жүзеге  асыруға  ғылыми  тұрғыдан  үлес  қосудың  бір  тетігі орындалар  еді.  Екіншіден,  бәсекеге  қабілеттілікті  талап  ететін  дәуірде адам  ...

Толығырақ »

ФИЗИОТЕРАПИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ НЕГІЗГІ САЛАЛАРЫ МЕН ӘСЕР ЕТУ МЕХАНИЗМІ

Физиотерапия (гректің physіs – φύσις – табиғат және θεραπεία – емдеу) – Физиотерапия — табиғи және жасанды түрде жасалынатын физикалық факторлардың физиологиялық пен емдік әсерін тигізетінін зерттейтін және профилактикалық және емдік мақсаттармен оларды пайдалану әдістерін әзірлейтін медицина саласы; физикалық емдеу әдістерінің жиынтығы және олардың қолдануы. Физиотерапияда электрмен емдеу, сумен емдеу, жылумен емдеу, механикалық әсерін тигізіп емдеу түрлері болады. Физиотерапияның жеке бөлімі болып курортология ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру”  

«Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі» Питер Клайн   Абай Құнанбаевтың жетінші қара сөзіндегі « Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біріншісі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Екіншісі – көрсем, білсем деп, ер жетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, «ол неге өйтеді?», « бұл неге бүйтеді?» деп көзі көрген, құлағы ...

Толығырақ »

«БАТЫС ӨЛКЕСІ – ТАЛАЙ НАМЫСТЫ ЕРЛЕРДІ, АТАҚТЫ ТҰЛҒАЛАРДЫ ҮКІЛЕГЕН ҚАСИЕТТІ ӨЛКЕ»

Батыс өлкедегі жыраулық, ақындық дәстүр ерекшеліктері  Батыс Қазақстан өлкесінің ақындары мен жыраулары –әдебиет тарихында есімі аз аталатын,бірақ аймақта кең таралып, күні бүгінге дейін жырлары жатталған шығармашылық өкілдерінінің рухани мұрасын ғылыми тұрғыдан сараптап, саралап көрдім.Саралай отырып Батыс Қазақстан өңірінің дамуындағы тарихи жағдайлармен байланысты дамуын ескердім. XVII-XIX ғасырдың екінші жартысына дейінгі тарихи-әлеуметтік жағдайдың өзіндік сипаты айқын екенін аңғардым.Бұл кезеңнің елеулі прогрестік сипаты-қазақ ...

Толығырақ »

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ ҚАРАЙ ОҚЫТУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

Бүгінгі таңда еліміздегі мемлекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының бірі білім беру жүйесінің дамуы болып табылады. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптеріне сапалы білім алуға барлығының құқықтарының теңдігі, әр адамның интеллектуалды дамуын, психофизиологиялық және жеке-дара ерекшеліктерін ескере отырып, халықтың барлық деңгейі үшін білімге қолжетімділігі жатады. Сапалы білімнің барлығы үшін қолжетімді болу шартын қалыптастыруға бағытталған білім беру жүйесін түрлендіру процестерінің бірі инклюзивті ...

Толығырақ »

Әбдіжәміл Нұрпейісовтың «Қан мен тер» романында кездесетін қардың түрі, қардың жаууы және аяздың түрі

 Жұмыстың мақсаты мен міндеті: Әбдіжәміл Нұрпейісовтың «Қан мен тер» романындағы қардың жаууы мен қардың сан алуан түрінің болатындығын талдау арқылы шығармада кездесетін аяздың түрлерін талдау. Сөз қолданыстарының мағынасын ашу, шығарма мазмұнына терең үңілу арқылы әдеби теория тұрғысынан  талдау. Тақырыптың өзектілігі:«Қан мен тер» романын оқу барысында қардың жаууы мен қардың түрін, аяздың түрлеріне талдау жасау арқылы кейіпкердің іс – әрекетіне баға ...

Толығырақ »