Home » Баяндамалар (page 3)

Баяндамалар

ФИЗИОТЕРАПИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ НЕГІЗГІ САЛАЛАРЫ МЕН ӘСЕР ЕТУ МЕХАНИЗМІ

Физиотерапия (гректің physіs – φύσις — табиғат және θεραπεία — емдеу) – Физиотерапия — табиғи және жасанды түрде жасалынатын физикалық факторлардың физиологиялық пен емдік әсерін тигізетінін зерттейтін және профилактикалық және емдік мақсаттармен оларды пайдалану әдістерін әзірлейтін медицина саласы; физикалық емдеу әдістерінің жиынтығы және олардың қолдануы. Физиотерапияда электрмен емдеу, сумен емдеу, жылумен емдеу, механикалық әсерін тигізіп емдеу түрлері болады. Физиотерапияның жеке бөлімі болып курортология ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру”  

«Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі» Питер Клайн   Абай Құнанбаевтың жетінші қара сөзіндегі « Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біріншісі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Екіншісі – көрсем, білсем деп, ер жетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, «ол неге өйтеді?», « бұл неге бүйтеді?» деп көзі көрген, құлағы ...

Толығырақ »

«БАТЫС ӨЛКЕСІ – ТАЛАЙ НАМЫСТЫ ЕРЛЕРДІ, АТАҚТЫ ТҰЛҒАЛАРДЫ ҮКІЛЕГЕН ҚАСИЕТТІ ӨЛКЕ»

Батыс өлкедегі жыраулық, ақындық дәстүр ерекшеліктері  Батыс Қазақстан өлкесінің ақындары мен жыраулары –әдебиет тарихында есімі аз аталатын,бірақ аймақта кең таралып, күні бүгінге дейін жырлары жатталған шығармашылық өкілдерінінің рухани мұрасын ғылыми тұрғыдан сараптап, саралап көрдім.Саралай отырып Батыс Қазақстан өңірінің дамуындағы тарихи жағдайлармен байланысты дамуын ескердім. XVII-XIX ғасырдың екінші жартысына дейінгі тарихи-әлеуметтік жағдайдың өзіндік сипаты айқын екенін аңғардым.Бұл кезеңнің елеулі прогрестік сипаты-қазақ ...

Толығырақ »

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ ҚАРАЙ ОҚЫТУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

Бүгінгі таңда еліміздегі мемлекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының бірі білім беру жүйесінің дамуы болып табылады. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптеріне сапалы білім алуға барлығының құқықтарының теңдігі, әр адамның интеллектуалды дамуын, психофизиологиялық және жеке-дара ерекшеліктерін ескере отырып, халықтың барлық деңгейі үшін білімге қолжетімділігі жатады. Сапалы білімнің барлығы үшін қолжетімді болу шартын қалыптастыруға бағытталған білім беру жүйесін түрлендіру процестерінің бірі инклюзивті ...

Толығырақ »

Әбдіжәміл Нұрпейісовтың «Қан мен тер» романында кездесетін қардың түрі, қардың жаууы және аяздың түрі

 Жұмыстың мақсаты мен міндеті: Әбдіжәміл Нұрпейісовтың «Қан мен тер» романындағы қардың жаууы мен қардың сан алуан түрінің болатындығын талдау арқылы шығармада кездесетін аяздың түрлерін талдау. Сөз қолданыстарының мағынасын ашу, шығарма мазмұнына терең үңілу арқылы әдеби теория тұрғысынан  талдау. Тақырыптың өзектілігі:«Қан мен тер» романын оқу барысында қардың жаууы мен қардың түрін, аяздың түрлеріне талдау жасау арқылы кейіпкердің іс – әрекетіне баға ...

Толығырақ »

Пилоттық жоба жаңа мүмкіндіктерге жол ашты

    Оралдағы Мұстақым Ықсанов атындағы ЖББ №36 орта мектеп –жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бойынша еліміздегі пилоттық отыз мектептің қатарында. 2012 жылдың тамыз айынан бері осы мектептің басшысы қызметін абыроймен атқарып жүрген білікті педагог Азима Ғұбашева ұжымымен бірге жаңа жұмыс жүйесіне көшкелі тынымсыз еңбектенумен келеді. Республикалық, облыстық деңгейлердегі жиындарда өз іс-тәжірибелерін әріптестерімен бөлісіп жүрген іскер мамандар 12 жылдық білім ...

Толығырақ »

Күрделі тіл кемістігі бар балаларды мектеп алды инклюзиялық білім алуға дайындау

Бұл жұмыста күрделі сөйлеу тіл кемістігі бар балаларға психологиялық, педагогикалық сипаттама беріледі. Пайда болу себептерінің факторлары туралы мәлемет жазылды. Балаларды инклюзивті білім беруге дайындау мәселелері қарастырылады. Бас миының органикалық зақымдануымен байланысты сөйлеудің ауыр бұзылуы жиі жалпы білім беретін мектепте толыққанды оқытуға кедергі жасайды. Осыған байланысты инклюзивтік білім беру жолдарын іздеу туралы мәселелер туындайды, мектепке даярлаудың жолы ұсынылады. Қазіргі кезде елімізде ...

Толығырақ »

«Туған жер» бағдарламасы – отансүйгіштікке тәрбиелеудің басты құралы

(Баяндама) Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің былтырғы «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» мақаласында «Туған жер» бағдарламасын қолға алуды ұсынды. Президент патриоттық сезімнің адамның кіндік қанының тамған жерінде бастау алатындығын жеткізген. Осыған орай, қазақ елінің кез-келген аймағы тарихи құнды жәдігерлерге толы. Ел тарихы терең зерттеуді, сол жәдігерлерді жастардың, ұрпағымыздың санасына сіңіруді талап етеді. Бұл үшін қарт-қарияларымыз бен зиялы қауым тәлімді тәрбие арқылы қазақтың қара ...

Толығырақ »

Сабақтарда әр түрлі ойын әдістерін пайдалана отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

«Бар ғылымның бастауы – мектеп, сондықтан біздің басты мақсатымыз –келешек ұрпақты функционалдық сауаттылығын  жақсарту» Н.Ә.Назарбаев  Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру – білім беру процесінің негізгі бөлігі болып табылады. Келешек ұрпақты сауатты етіп тәрбиелеу Қазақстандағы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі ұлттық іс-қимыл жоспарында көрсетілген болып, онда оқушылардың құзыреттілік біліктерін, алған білімдерін шынайы өмірлік жағдаяттарда тиімді қолдана білу қабілеттерін дамыту көзделген. Ұлттық ...

Толығырақ »