Сейтенова Айдана Сериковна, Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжінің информатика пәнінің оқытушысы, жаратылыстану магистрі, Көкшетау қаласы Информатика пәнін мектепте оқытудың басты үш мақсатының бірі — практикалық мақсат болып табылады. Бұл оқушыларды практикалық қызметке, басқа пәндерді оқыту үрдісінде практикалық есептерді шешуге үйретеді және келешекте ақпараттық қоғамда өмір сүруге дайындайды. Осы орайда информатика пәнінен практикалық тұрғыда дидактикалық материалдар мен тапсырмаларды қолдану ерекшелігі жоғары. ...
Толығырақ »Оқу-әдістемелік материалдар
КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ДИАЛОГТЫҚ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Рахым Арайлым Қайыргелдіқызы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы, филология магистрі Қазіргі таңда білім жүйесінде реформалаудың басты мақсаты – білімді игеруде күтілетін нәтижелерге қол жеткізу. Мұнда басты назар мұғалімнен жеке тұлғаға ауысады. Бұл мезетте тұлға өзінің өмірлік проблемаларын тиімді және рухани тұрғыдан шеше білуге және өмірде қолдана білуге үйренеді. Жеке тұлға ...
Толығырақ »ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ТИІМДІ ƏДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
Шилденова Тажикен ...
Толығырақ »Қазақстан тарихы пәнін оқытудағы спиральді білім беру қағидаты туралы түсінік
Ізғали Жоламан Ізғали «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Атырау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты, Деңгейлік бағдарламалар орталығының жетекшісі, Тарих магистрі ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар. Әлемдегі алдыңғы қатардағы дамыған елдердің сапалы білім беру жүйесі бар. Себебі, кез келген елдің бәсекелестік мүмкіншіліктері көбіне білім беру жүйесінің жай-күйімен анықталатын мемлекеттің әлеуметтік капиталының дамуына тәуелді. ...
Толығырақ »Балабақшадағы дамытушы ойындар
Балабақшадағы дамытушы ойындар оқу-тәрбие үрдісінде маңызды рөл атқарады. Кез-келген мектепке дейiнгi мекеменiң негiзгi функцияларының бiрi білім және баланың дамуы болып табылады. Әр бала қоршаған ортаны ойын және ойыншықтар арқылы таниды. Ойын — кіші жастағы балада қоршаған ортаны танудан және қоршаған заттарды зерттеуімен және оларды салыстырудан басталады. Бала үшiн ойынның негiзгi элементтерi ойыншықтар болып көрiнедi, сол сияқты қоршаған әлемнiң бұйымдары. ...
Толығырақ »Педагогикалық кәсіби шеберлік — білім беру сапасын арттыру құралы
Тарих пәнінің мұғалімі Ильясова Жазира Айтуаровна Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі Қостанай қаласы Мектептегі білім беру сапасын арттыру үшін ең алдымен мұғалім біліктілігі жеткілікті дәрежеде өсіп, кәсіби шеберлік шыңына талпынған тұлға иесі болуы тиіс. Бұл жұмыс барысында осындай кәсіби құзырлыққа жол сілтейтін тиімді кеңестер мен маман психологтердің салыстырмалы пікірлері баяндалады. Заманауи ұстаз моделі туралы ой түйіндейді. «Болашақта еңбек етіп, ...
Толығырақ »БАСТАУЫШ САТЫДА «БИОАҚПАРАТТАНДЫРУ ЖӘНЕ СИНЕРГЕТИКА» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
«Мен шәкірттерімді ешқашан да үйретпеймін; мен тек олардың үйренуіне тиімді жағдайлар жасауға тырысамын» А.Эйнштейн «Біз білім беруді жаңғыртуды одан әрі жалғастыруға тиіспіз. Білім беру мен ғылымды дамытудың жаңа деңгейін қамтамасыз етуде міндеттіміз. Сапалы білім беру Қазақстанның инновациялық дамуының негізіне айналуы тиіс» [3;2] Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың кезекті жолдауларында атап көрсеткендей бүгінгі заманның білім берудегі өзекті мәселесі – оқытудың инновациялық сапасын ...
Толығырақ »Филиал жыл қорытындысын шығарды
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ 2016 жылының жұмыс қорытындысын «Алау» телерадиокомпаниясының эфирі арқылы жариялады. 2016 жылдың 22 желтоқсанында филиалдың ДБО тренері Ж.К. Кобжасарова «Көкейтесті сұхбат» хабарында өткен жылдың маңызды іс-шараларына тоқталды. Ол жыл Ы.Алтынсариннің туылғанына 175-жыл толуына арналуымен есте қалды. Бағдарлама аясында Ы.Алтынсарин атындағы мемориалдық мұражай базасында Алтынсарин оқуларын өткізу көзделді. Филиал «Өлкетану – «Мәңгілік ел» ...
Толығырақ »Дидактикалық ойындар арқылы оқушының тілін дамыту
Педагог В.А.Сухомлинский: «Ойынсыз, музыкасыз, ертегісіз, шығармашылықсыз, фонтазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі болмайды» — деген еді. Демек, оқушының ақыл-ойы, парасаты ұлттық салт-сананы сіңіру арқылы байи түседі. Адамның жан дүниесінің дамып жетілуі, әлеуметтік өмірге бейімделіп тіршілік етуі әртүрлі. Ол іс-әрекеттермен шұғылдану барысында қалыптасады. Сондай-ақ әрекеттердің бір саласы – ойын әрекеті. Ойын әрекетінде баланың денесі мен ақыл-ойы дамып, өзі қоршаған ортаны тани біледі. ...
Толығырақ »Ерте жастан баланың тілін дамыту
Қостанай облысы, Рудный қаласы №19 орта мектеп тәрбиешісі Бугенбаева Тажида Асанбайқызы Бүгінгі таңда оқу орындарының өзекті мәселелерінің бірі- өмірден өз орнын таңдай алатын, өзара қарым-қатынаста өзін еркін ұстап, өз ойы мен пікірін айта білетін жеке тұлға қалыптастырып тәрбиелеу. Оқушының осылай тұлға болып қалыптасуы үшін әуелден немесе мектепке дейінгі ұйымдардан қолға алу керек екені бәрімізге аян. Мектепалды даярлық топтары мен шағын ...
Толығырақ »