Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 30)

Оқу-әдістемелік материалдар

«Дизайн ойлау» — оқыту мен білім берудегі жаңа әдіс

«Дизайн ойлау» алғаш рет АҚШ-та 80 жылдары пайда болып, бастапқыда экономика мен бизнес саласында кең қолданысқа ие болды. Кейіннен бұл әдіс қоғамның барлық салаларына ене бастады, мәселен АҚШ-та Ұлыбританияда, Францияда, Италияда «дизайн ойлау» әдісі психологияда, экономикада, инженерлік ғылым салаларында, техникада кең қолданылып келеді. 90-жылдары дизайн ойлау батыс елдерінде білім беру мен ғылымды дамытуда қолданыла бастады. Соңғы жылдары АҚШ-та орта мектептерде ...

Толығырақ »

Қалыптастырушы бағалауға арналған тиімді интернет ресурстары

Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың «адамзат үшін XXІ ғасыр – жаңа технологиялар ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру – бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз… Ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздардың қолында» сөзін алға тарта отырып, ұстаздарымызға сабақ барысында бағалауды ұйымдастыруда тиімді ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалануды ұсынамыз. Қазіргі таңда әрбір ұстаз АКТ қолданудың маңызын түсінеді және ...

Толығырақ »

Ертегі арқылы оқушылардың логикалық ойлауын дамыту

Мемлекттік тілде еркін сөйлей алатын, өз ойы мен пікірін қазақша жеткізе алатын, Отанымыздың тарихын, салт-дәстүрін, мәдениеті мен әдебиетін терең білетін білімді тұлғаны, еліміздің саналы азаматтарын даярлауды халық мұғалімдерден күтеді. Сондықтан, мұғалім өмір бойы оқып, ізденісте болуы керек. «Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады»-деген екен К.Д. Ушинский. Соның ішінде математика пәні мұғалімдеріне ...

Толығырақ »

Ойын — балалардың сабаққа ынтасын арттыру құралы

Қазақстан Республикасының педогог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру деңгейлі бағдарламасының Екінші (негізгі) деңгей Бағдарламасын зерделеп толық меңгердім десем де болады. Бұл бағдарламада күтілетін нәтиже еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір көзқарастары жүйелі дамыған оқушы ретінде қалыптасуын баса назарға алдым. Ойын — бала әрекетінің негізгі түрі. Ойынның түрлері өте көп. Соның ішінде дидактикалық ойын элементерін сабақтарымда жиі пайдаланамын. Дидактикалық ...

Толығырақ »

Мониторинг – педагог біліктілігін арттыру сапасын басқарудың негізгі механизмі

Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы» Қазақстан халқына жолдауында білім беру жүйесінің мазмұны мен ұйымдастыруындағы мемлекет үшін стратегиялық маңызы бар тәсілдер анықталған. «Бізге экономикалық және қоғамдық жаңарту қажеттіліктеріне сай қазіргі заманғы білім беру жүйесі қажет». Білім беру үрдісін басқаруда әдістемелік жұмыс ең негізгі бөлік болып табылады. Оның негізгі қызметі – педагогтардың кәсіби біліктілігін ...

Толығырақ »

Балабақшада бала денсаулығын қорғау және дамыту жолдары

«Салауатты ұрпақ – ел болашағы»  Н.Ә. Назарбаев   Салауатты өмір салтын қолдана отырып, өмірге жылдам бейімделенетін рухани, жаны таза денсаулығы мықты жеке тұлғаны тәрбиелеу – біз, мектепке дейінгі мекемесі ұстаздарының, тәрбиешілерінің және медицина қызметкерлерінің басты міндеті. Адамдар да өсімдік тәрізді, жақсы күтім мен тәрбие берілмесе жайнап өспейді. Ұлы педагог, Ыбырай Алтынсариннен шыққан бұл – сөз тәрбие орталықтарында, балабақшаларда тәрбиеленіп жатқан ...

Толығырақ »

Коучинг үдерісі және оның жаңашыл педагогтардың шеберлігін арттырудағы рөлі

Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курсының екінші деңгей бағдарламасының мазмұны — «Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?»- деген мәселені шешуге бағытталған. Оқу кезінде және мектептегі практика жүргізу барысында менің түсініп, байқағаным: коучинг үдерісі — әріптестер арасында оқыту тәжірибелерін бірлесіп ойластыру, жаңа тың идеялармен ой бөлісу, сол арқылы мұғалімдер өз жұмыстарының жекелеген салаларын дамыта отырып, анағұрлым жоғары сапалық деңгейге көтеру ...

Толығырақ »

Білім берудегі жаңа технологияларды қолданудың маңыздылығы

Жас ұрпақ – ер тірегі ертеңіміздің кепілі. Әрбір тәрбиешінің міндеті мектепке дейінгі мекемеге келген тәрбиеленушілерді Отан сүйгіштікке, ақыл-ойын дамытуға, мектепке дайындауға тәрбиелеу. «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» деп білім қызметкерлерінің бірінші құрылтайында сөйлеген сөзінде Елбасы айтқандай ұстаздары өз Отанын шексіз сүйетін, еліміздің болашағына, оның гүлденуіне аянбай үлес қосатын білімді жеткіншектерді даярлау міндеттері күтіп ...

Толығырақ »