Жас ұрпақтың жаңа заманға сай өмір сүру дағдысын қалыптастыру мақсатында білім беру саласында білім берудің жаңа мазмұны енгізілуде. Себебі, болашақ өмірі үшін өзіндік санасы қалыптасқан, өзі атқаратын, өзі қалайтын іске жан қалауымен бара алатын тұлға тәрбиеленуі қажет. Қазіргі таңда барлық мектептерде жаңартылған білім мазмұнына сәйкес үдеріс орын алуда. Жаңа мазмұнда беріліп жатқан білім берудегі жаңалықтарға жұрт құлағы түрулі жүр. Баланың ...
Толығырақ »Оқу-әдістемелік материалдар
Бастауыш сыныптың білім беру үрдісіне инновациялық технологиялар қолдану арқылы білім сапасын арттыруға жол ашу мүмкіндіктері
Бастауыш білім беру дегеніміз бұл оқушы санасының ең жылдам дамитын аса құнды, қайталанбас кезеңі болғандықтан да бастауыш мектеп-оқушыны тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы екендігі сөзсіз. ҚР Президентті өзінің Қазақстан халқына Жолдауында: «Ұлттың бәсекеге қабілеттілігі бірінші кезекте білім деңгейімен айқындалады» — деген пікірі ол жеке адамның құндылығын арттыру, оны дайындайтын ұстаз жауапкершілігінің өсуі, тынымсыз еңбек, сапалы нәтиже деген мағынамен пара пар. ...
Толығырақ »Оқыту технологиясы
Оқыту технологиясының бір ерекшелігі-оның білімді меңгеруге емес, тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді: яғни,жадының алуан түрлерін ( есту,көру,қимыл және т.б.) ,ойлауды,ынтаны,қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай-ақ тұлғаның қауіпсіздігін,өзін-өзі өзектілендіру, өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас,ойын танымдық шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға,белсенді сөздік қорын дамытуға бағытталуы. Оқушылардың оқу материалын қайта жаңғырту деңгейін, қарапайым білік пен дағдыларды және білімін іс жүзінде бірнеше ...
Толығырақ »Иформатика сабағында сын тұрғысынан ойлау технологисын қолдану тәсілдері
«Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметіне қол жеткізуіміз керек» Н.Ә. Назарбаев Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне ену отандық білім дамуының стратегиялық жоспарын әзірлеуді және соған орай ұлттық білім жүйесінің жетістіктері мен білім дамуындағы жалпы әлемдік үрдістерді ескеретін жаңа үлгісіне көшуді талап етуде. Білім бере отырып, тиімді жолмен жаңа заман тұлғасын қалыптастыру әр оқытушының мақсаты екені ...
Толығырақ »Жұмакүл АМАНБЕКОВА. Жаңартылған білім – болашақтың кепілі
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Маңғыстау облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты «Мұғалімдердің кәсіби дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау» кафедрасының аға оқытушысы Марал Әбілгерейқызы Сахарбаеваның жетекшілігімен Маңғыстау облысының бастауыш сынып мұғалімдері «Жаңартылған білім беру бағдарламасы» аясында өз білімімізді жетілдірдік. Қазақстан Республикасында білім жүйесіне енген орта білім мазмұнын жаңарту аясында ағымдағы жылдың оқу жылынан енген жаңартылған бағдарламаның мақсат-міндеттерінің қыр-сырын толық ұғына алмай жүрген ...
Толығырақ »Айғаным Ержанова. Болашақ мұғалімдерді білім берудің жаңартылған мазмұны тұрғысынан дайындау
Қазіргі таңда жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолдану-заман талабы болып отыр. Оқытудың парадигмасы өзгерді. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АКТ-ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты ...
Толығырақ »Н.М. Кайрбекова. ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ
Бүгінгі таңда Қазақстанның халықаралық интеграциялық процестерге белсене араласуын бірыңғай әлемдік білім беру кеңістігіне қосуына бағытталу білім беру ұжымдарына жаңа талаптарды жүктейді. Қазақстан Республикасында әлемдік қауымдастыққа қабылданған жалпыға бірдей білім беруді енгізудегі басты міндет – мемлекеттік білім беру жүйесін әлемдік үлгіге сәйкес деңгейге шығару, бәсекеге қабілетті оқушыларды дайындау қажет. Бұл жағдайда жалпы білім берудің мақсаты көп міндетті құзырлармен, шығармашылық әрекет тәжірибесімен ...
Толығырақ »Абилова К., Бағыбергенова Ш.
Абилова К., Бағыбергенова Ш., Ақтөбе қаласы, №11 мөлтек ауданы, №21 мектеп гиназиясына дейінгі «Кәусар бұлақ»шағын орталығының тәрбиешілері «Бір ғана қуанышым бар — ол менің балаларым». Абай Мақсаты: Ата-ана — отбасының негізгі діңгегі, бастапқы дәнекері. Дәстүрлі қазақ отбасында ата-ананың қадірі ерекше есепеттелген. Балабақша, мектеп, ата-ана, тәрбиеші, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу. Тәрбиеші мен ата-ана арсындағы ...
Толығырақ »Кулжанова Айдана Диярбековна
Өрлеудегі цифрлы технология Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауының қазіргі таңда қоғам, мемлекет үшін өзектілігі – ел ішінде қызу талқылануда. Мемлекет басшысы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауында: «Біз әлем елдерінің сенімі мен құрметіне бөленіп, брендке айналған тәуелсіз Қазақстанды құрдық…. Елімізге дамудың жаңа сапасы қажет. Жаһандық трендтер көрсетіп отырғандай, ол, бірінші кезекте, Төртінші өнеркәсіптік ...
Толығырақ »ОБЛЫСТЫҚ ФОРУМ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ӨЗЕКТІ ИДЕЯЛАРЫ
2018 жылдың 2 наурызы күні «Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының» ұйымдастыруымен Алматы облысы, Іле ауданы, №42 орта мектебінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім мазмұнының интеграциясы» атты облыстық форум өтті. Басқару және білім сапасы кафедрасының меңгерушісі Алмаш Тұралбаеваның жетекшілігімен өткен форумға ғалымдар, оқулық авторлары, әдіскерлер, мектеп алды даярлық педагогтері, бастауыш сынып ...
Толығырақ »