Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 9)

Оқу-әдістемелік материалдар

Критериалды бағалауды мен қалай түсінемін?

Оқу үдерісіндегі жаңашылдық — мектептен шынайы жасалатын сынақтар мен маңызды тәжірибе жұмыстарын жүргізуді талап етеді. Ал тәжірибесіз жаңа нәрсенің проблемасы зерделеніп, әдістер тиімділігі жетілмейді. Қазіргі таңда, жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайында орта мектептерде туындап отырған өзекті мәселелердің бірі – оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың тиімділігін арттыру болып отыр. Критериалды бағалау- оқушының оқу жетістігін бағалау. Бұл бүгінгі оқыту жүйесінде өзекті талаптардың бірі болып ...

Толығырақ »

Токушева Б.Білім беру жүйесіндегі модульдік оқыту технологиясының тиімділігі

ХХI ғасырда біздің еліміз ғаламдану және жаҺандану процесіне көшуде. Осы процесті ары қарай дамытып, жандандыруда жас ұрпақтың білімі мен біліктілігі үлкен роль атқарады. Жаңа заман талабына сай білім сапасын көтеруде мұғалімдерге жаңашыл, сапалы және инновациялық технологияларды меңгерту қажет, оларды дұрыс және сауатты қолдану жылдан жылға күрделі және өзекті мәселеге айналуда. Оқыту барысында озық, тиімді технологиялар тәжірибеге енгізілуде. Білім беру жүйесіндегі ...

Толығырақ »

Ақмарал Мусиева. Жаңаша оқыту жүйесінің тиімділігі

  «Мұғалімдер – қоғамның ең білімді, ең отаншыл, ең «сынампаз» бөлігі болып табылады», — деп Елбасы Н.Ә.Назарбаев бекер айтпаса керек. Баланы ұлттық құндылықтармен қаруландыру – ұрпақ тәрбиесі үшін негізгі педагогикалық құндылық. Дүниедегі мақсаттың да, міндеттің де ең үлкені – ертеңгі күнге өнегелі, парасатты, білімді, терең ойшыл ұрпақ қалдыру. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында айтылған білімді ізгілендіру, демократиялвндыру,оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту ...

Толығырақ »

Абильдаева Ж. М.География пәнінен оқушылардың фукционалдық сауаттылығын дамытудың әдіс-тәсілдері

География пәнінен оқушылардың фукционалдық сауаттылығын дамытудың әдіс-тәсілдері Абильдаева Жанаргуль Магадановна, Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, № 1 ЖББОМ география пәнінің мұғалімі Білім беру жүйесін жаңартуға Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында ерекше атап өтсе,«Қазақстан-2050» стратегиясы: қалыптасқан: мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Жолдауында білім беру саласындағы басымдықтарды қадап айтты. Жер, табиғат, еліміздің табиғат жағдайлары, қоршаған ...

Толығырақ »

Калыкова Карлыгаш Малатаевна

 Калыкова Карлыгаш Малатаевна, Екібастұз қаласы, Абай Құнанбаев атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектебі оқу ісінің меңгерушісі Заман талабы – табысты оқыту (коучинг )              Мектебімізде оқытудың сапалы және табысты болуына қол жеткізу жолдарын қарастыру мақсатында «Заман талабы – табысты оқыту» тақырыбында коучинг өткізілді. Коучинг басында «Сәлемдесу» психологиялық тренингі өткізіліп, әр елдің сәлемдесу түрі арқылы ...

Толығырақ »

Агыбаева Айгерим Шаймуратовна

  Физика пәнін үштілде беру маңызы Тіл – қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі, құдіретті.Бүгінгінарық заманы бізден бәсекеге қабілетті болуымызды, дамыған отыз елдің қатарынан көрінуіміз үшін білімді де озық ойлы азаматтарды тәрбиелеуімізді талап етеді. Үштілділік жөніндегі сөз Елбасымыздың “Тілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп жүзеге асыруды қолға алуды ұсынамын. Қазақстан бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуға ...

Толығырақ »

Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың «Қазақстан өз дамуындағы жаңа серпіліс жасау қарсаңында» атты Қазақстан халқына жолдауында: Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру және әрбір адамға өмір бойы білім алуы үшін жағдай туғызуымыз керек делінген. Қазіргі қоғам өзінің іс–әрекетіне өзі басшылық жасап, шұғыл шешім қабылдай алатын тұлғаны қажет етеді. Ондай тұлғаларды оқытудың жаңа технологиялары нәтижесінде қалыптасатынын соңғы жылдардағы тәжірибелер ...

Толығырақ »

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың тілдік құзырлығын дамыту

Қазіргі таңда елімізде жаһандану үрдісі белең алып, Қазақстанды бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына енгізу міндеті қойылып отырған кезеңде, еліміздегі білім жүйесінде де тың өзгерістер болып, отандық білім беруді әлемдік деңгейге көтеру әрекеттері жасалуда. Оқушының да, ата-ананың да білімге деген көзқарасы өзгере бастады. Елбасымыз Н.Назарбаев « Жаңа әлемдегі Жаңа Қазақстан » атты Қазақстан халқына арналған жолдауында барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және ...

Толығырақ »

Жаңартылған білім болашақтың кепілі

Елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, оның мазмұнының түбегейлі өзгеруі, оның дүниежүзілік білім кеңістігіне енуі бүкіл оқу-әдістемелік жүйеге, мұғалімдер алдына жаңа талаптар мен міндеттер жүктелді. Жаңа ғасыр мектепке жаңа проблемалар қосып отыр. Оның тұжырымдылық мақсаты – оқушының танымдық және ұжымдық жұмыс жасау формаларын қалыптастыруына ықпал ету. Білім беру жүйесіндегі негізгі субъект – мұғалім. Сондықтан қазір мұғалімнен шығармашылық ізденіс қабілеті дамыған, ...

Толығырақ »