Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 12)

Оқу-әдістемелік материалдар

Мукенова Ақбота Бекеновна

Информатика сабақтарында диалогтық оқыту арқылы сыни ойлауды дамыту Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейде қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған (Hattie, 2009). Осы Бағдарламаның басым бөлігі, түрлі тәсілдер қарастырылғанына қарамастан, сындарлы оқыту теориясы негіздерін қамтыған. Бағдарламаның мазмұнымен таныса отырып, сындарлы оқытудың негізгі мақсаты оқушының білімді өз бетімен игеріп, алған білімін өмірде ...

Толығырақ »

Балаларды көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі

Мектеп жасына дейінгі сәбилердің дүниетанымын кеңейтіп, ойын өрістетіп, тіл байлығын жетілдіру ісінде көркем әдебиеттің алатын орны ерекше. Көркем сөз өрнегін балаға тыңдатып, санасына сәуле түсіру, халық қазынасының музыкалық үннен нәр алдыру оның ең сәби шағынан, ана әлдиінен басталады. Балаға әңгімелеп айтуға оқып тыңдатуға, жаттап айтуға таңдалған материалдар олардың даму деңгейіне, жас шамасына лайықты болуы тиіс. Әрбір бөбектің күнделікті іс- әрекеті, ...

Толығырақ »

ІЗГІЛЕНДІРУ БАҒЫТЫНДАҒЫ ШАРАЛАР

2017-2018 оқу жылынан бастап Мұнайлы ауданының «№11 жалпы білім беру орта мектебі» КММ «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру» бағдарламасы бойынша пилоттық жобаға енгізілді. «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Маңғыстау облысы бойынша ПҚ БАИ-дың «Өзін-өзі тану» бойынша тренерлерімен бірлікте көптеген жұмыстар жүргізілуде. «Өзін-өзі тану» рухани адамгершілік білім беру» бағдарламасы бойынша пилоттық жобаға арналған арнайы жұмыс жоспары құрылып, бекітілді. Қыркүйек айында «Бала бойында жалпыадамзаттық ...

Толығырақ »

БАЛАЛАРҒА ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДЕ ХОРЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

    Кілт сөздер: хореографиялық білім беру үдерісі, эстетикалық тәрбие беру, балалардың дербес ерекшеліктері.  Keywords:choreographic process of education, aesthetic education, children’s personal erekşelikteri.alabaqşa, rhythm training, education methods, techniques and forms, children’s age. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жолдары айқын көзделген [1]. Қазіргі кезеңде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясаты балаларды қосымша білім берумен ...

Толығырақ »

Бірге өсеміз

Қазіргі заман талаптарына сай жас ұрпақты қоғамдық өмірге даярлап, бейімдеу барысында алға қояр жаңа кәсіби біліктілік мақсаттары мен міндеттерін дәл білу қажет. Жас ұрпақты тәрбиелеу мақсатында бізге қажеттісі жұмыстың әдістемесі мен түрі. Әрбір оқушы бойына Әлеуметтік шығармашылық бағыттарын менгерту коғамда өзын таныту, өз ісінін дұрыстығын дәлелдей білетін, өзіндік істерді жүзеге асыра алатын, өз ұстанымында өз ортасында еркін ойлап, өзіндік бастамаларын ...

Толығырақ »

Желілік қауымдастық — педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы

Бүгінгі таңда республикадағы және аймақтағы экономикалық нарықтық қатынастардың қалыптасу жағдайында еліміздің әлеуметтік-экономикалық дамуы қоғам өмірінің барлық саласында, оның ішінде мектепте оқыту мазмұны мен оқытудың қазіргі технологияларын жетілдіру өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Қоғам неғұрлым танылған сайын, тек өзінің болашағына жақсы ықпал ететін дәстүрлерді ғана сақтап, оларды ұрпақтан-ұрпаққа берудегі жауапкершілігін соғұрлым танитын болды. Мектеп-осы мақсатқа жетудегі бірден-бір басты құралы. Мектептер арасындағы ...

Толығырақ »

Абитаева Еркегуль Кыдырбаевна

Абитаева Еркегуль Кыдырбаевна, «№40 негізгі мектебі» КММ Математика сабағында ұлттық құндылықты қолданудың маңызы     Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтар, ғылым жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық, ғаламдық, коммуникациялық желілерге шығу» делінген. Қазақ ...

Толығырақ »

Мырзабаева Л.Т. Таңғажайып оригами елі

          Қарапайым жай ғана парақ, көзге көрінбейтін саусақ қимылы – міне әпсәтте қолда ұзын құлақ қоян, әдемі күшік немесе теңізге шыққалы тұрған кеме. Қағазды бүктеу өнері «оригами» он бес ғасыр бұрын Жапония елінде дүниеге келді. Қазіргі таңда барлық елде үлкені де, кішісі де оригами өнеріне қызығушылық танытуда. Оригами өнерінің танымалдығының құпиясы – қағазбен жұмыс жасаудың қарапайым ...

Толығырақ »

Интернет үшін ақпараттық нысандарды құру құралдары

Мектеп: Астана қаласы әкімдігінің «Дарынды балаларға арналған №9 «Зерде» мектебі коммуналдық-мемлекеттік мекемесі Пән мұғалімі: Оралова Актолкын Капбаровна Пәні: информатика Сыныбы: 11 «А» Сабақтың тақырыбы: Интернет үшін ақпараттық нысандарды құру құралдары. Сілтеме: Оқулық: §22. 269-273бет. Қосымша мәлімет: Bilimland.kz ресурсы. Мақсаты: Оқушылардың интернет үшін ақпараттық нысандарды құру құралдары жайлы түсініктерін HTML, сайт конструкторы көмегімен қалыптастыру, бағдарлама интерфейсімен, нысандарымен таныстыру, тәжірибе жүзінде шығармашылық ...

Толығырақ »

ТАРИХ ПӘНІ САБАҒЫНДА ОЙЫН ЭЛЕМЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ

Тарих пәніндегі ойындар оқыту дәрісінің белсенді түрі. Онда өткен мен қазіргінің белгілі бір жағдайлары модельденіп, тарихи драманың қатысушылары – адамдар «тіріледі» және «іс-әрекетке» қатысады. Осындай дәріс кезінде білім алушылардың тарихи іс-әрекетке қатысты спецификалық, эмоционалдық жағдайын жасау өте маңызды болып табылады. Оқушылар «иесіз» тарихты әртүрлі типтегі ойындар арқылы кейіпкерлер арқылы өздері суреттеп сипаттайды. Ойын баланы өткен немесе қазіргі кездегі болсын басқа ...

Толығырақ »