Home » Учебно-методические материалы

Учебно-методические материалы

«ШАШУ» деген не?

Біз ұсынып отырған «шашу» бұрынғы шашудан басқаша. Балаларымызды қазіргі уақытта кім тәрбиелеп жүр, қалай және қандай оқу құралдарымен деген сауал — көзі қарақты, болашағына үмітпен қарайтын  ата-ананың көкейінде жүргені сөзсіз. Тәрбие мен білім өте үлкен ұғым. Жеке ғылым десе болады. Мысалға алғанда бес жасар балаңыз бар деп есептейік. Ол баланың дамуына, жетілуіне, қоршаған ортамен танысуына, сөйлеуі мен қарым қатынасына ата-анасы ...

Толығырақ »

Қарбыздың пайдасы

Авторы: Эсен Айдана Асқарқызы 1 «И»  сынып оқушысы Ақтау қаласы Мұнайлы ауданы №6 орта мектеп Ғылыми жетекшісі: Тулегенова Бақтыгүл Қыдырбайқызы Жетекшісі: Тулегенова Б.Қ. Мұнайлы ауданы №6жалпы білім беру орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі Пікір Ғылыми зерттеу жұмысында 1 «И» сынып оқушысы Эсен Айдана адамдардың күнделікті өмірде пайдаланып жүрген қарбыз жайлы мәліметтер жинау, өсіру, бақылап танысып, әртүрлі жолдарын зерттеуді мақсат еткен. Ғылыми ...

Толығырақ »

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗИЯТКЕРЛІК-ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДА 3.ДЬЕНЕШ БЛОКТАРЫН ҚОЛДАНУ

Аңдатпа: Мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік-танымдық қабілеттерін дамытуда З.Дьенеш блоктарын қолдану – өте тиімді әдістеме. З.Дьенеш блоктары балаларға ойлау операциялары мен әрекеттерін меңгеруге мүмкіндік тудырады: заттардың ерекшеліктерін анықтау, салыстыру, топтау, жалпылау, жасыру және т.б., сондықтан, Дьенеш блоктарының көмегімен оқыту әдісі қазіргі кезде тиімді деп танылып отыр. Түйін сөздер: З.Дьенеш блоктары, ақпараттық технология,  зияткерлік -танымдық  белсенділік,  логикалық блоктар,  математикалық ұғымдар. Қазіргі ...

Толығырақ »

Балалардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруда ТРИЗ технологиясының тиімділігі

Бала тілін  дамытуымдағы аса маңызды теориям Триз-технологиясы, Триз-әдісі баланың санасын арттыра отыра,  түсінігін кеңейтіу, сөздік қорын молайту, ұғымын байыту менің басты мақсатым. Сонымен қатар баланың ойлау белсенділігі артады, тілдері ширайды, өз бетімен жұмыс түрі дамиды, өз ойын еркін жеткізуді үйренеді. ТРИЗ-технологиясы қазіргі таңда барлық әлемге танымал. Триз-дегеніміз қазақша аударғанда ӨТШТ(өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теориясы). ӨТШТ технологиясының негізгі қалаушысы: Генрих Саулович Альтшуллер. Осыған сәйкес және ...

Толығырақ »

Асық мектеп жасына дейінгі балалардың ой өрісін дамыту құралы

Ұрпақ тәрбиесі – ата-бабамыздан келе жатқан рухани мұралардың бірі. Қай елдің болсын бірлігінің қалыптасуы мен өркендеуі дәстүрлі ұлттық тәрбие мен рухани құндылықтарымен сабақтасып жүзеге асатындығы белгілі. Сол себептен де бүлдіршіндердің бойына ұлттық құндылықтарды дарытып, рухани бай мұрамызды бойларына сіңіре тәрбиелеу ─ алда тұрған басты міндеттердің бірі. Елбасымыз жариялаған «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының көздегені де осы, яғни, төл дәстүрімізді, әдебиетіміз бен ...

Толығырақ »

Рaқымжaн Отaрбaев шығaрмaшылығындaғы ирония көрінісі

Ирония в творчестве Рахымжана Отарбаева The irony in the works of Rakhymzhan Otarbayev Аннотация. Мақалада ирония туралы түсінік, оның белгілері ғылыми тұрғыда сараланып, жазушы Р.Отарбаевтың шығармаларына тән ирония көріністері талданған. Түйін сөздер: Р.Отарбаев, әңгіме, шығармашылық, образ, ирония. Аннотация. В статье анализируется признаки иронии, и проявление иронии в сочинениях писателя Р.Отарбаева. Ключевые слова: Р.Отарбаев, рассказ, образ, творчество, ирония. Annotation. The article ...

Толығырақ »

ТРИЗ технологиясының мектепке дейінгі тәрбиедегі тиімділігі

«Кейбір адамдарды әлсіз, дәрменсіз шешімдердің қанағаттандыратыны өте өкінішті жағдай. Есесіне олар күнделікті үйреншікті шешімдер» Г.С.Альтшуллер   ТРИЗ технологиясының негізін қалаушы — Генрих Саулович Альтшуллер.1926 жылы 15 қазанда Ташкент қаласында дүниеге келген. Кейінірек 5жасында Баку қаласына көшіп барып, сол қалада өмірінің соңына дейін тұрған.1.Ойын — дегеніміз не? Ойын дегеніміз – баланың негізгі әрекеті, 1 халықтың баланы әдептілікке, салауаттылыққа баулитын құралдың бірі.Бала ...

Толығырақ »