Home » Учебно-методические материалы (page 3)

Учебно-методические материалы

«Математика патшалығына саяхат» атты бастауыш пән апталығы

№56 қазақ орта мектебінде 22 қаңтармен-26 қаңтар аралығында бастауыш бірлестігінің «Математика патшылығына саяхат» тақырыбында апталығы болып өтті. Апталықтың мақсаты: Оқушылардың шығармашылық қабілеттін арттыру. Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса, Омар Хайам, Әл-Фараби жолын қуса Елімнің болашағы гүлденеді. Апталық жоспарымен бастауыш сыныптарының бірлестік жетекшісі: Низанбаева Роза 22 қаңтар күні апталықтың жоспарымен таныстырып, ...

Толығырақ »

Кәсіби даму сапасын бақылаудың тиімді жолы – мониторинг жүргізу

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2030 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламаны іске асыруда күтілетін нәтижесі: «Білім беруді дамытудың мониторингісі және оны болжау жүйесі мен сапасын бақылаудың ұлттық жүйесі құрылады» — деп айқындаған. Бұл тұжырымдамалық мақсат-міндеттер мониторингтік қызметтің оқу тәрбие үрдісін жетілдірудегі маңыздылығы, сондықтан осы қызметті дұрыс жолға қойып жүргізудің өзектілігін көрсетеді. Сонымен қатар, ұлы Абай айтып кеткен мына сөздерді келтіруді жөн ...

Толығырақ »

ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖЕТІЛУІН ДАМЫТУ

Жеке тұлғаның даму тарихы бар. Ертедегі ғалымдар жеке тұлғаның дамуына табиғи тума қабілет, қоршаған орта әсер етеді деп есептеген. Адам тіршілік иесі болғандықтан биологиялық фактор әсер етеді. Табиғаттың заңдары да оның дамуына қатысты. Адам табиғатының өзгеруі адам өмірінің әлеуметтік жағдайларының әсерінен болады, адамның тектілігі тек биологиялық жағынан емес, сонымен қатар тарихи дамуының нәтижесінде орын алады. Биологиялық бағыт өкілдері тұлға тек ...

Толығырақ »

Критериальное оценивание на уроках русского языка

Туякова М.Т. Кафедра ППСОП Филиал АО «НЦПК «Өрлеу»  ИПК ПР по Костанайской области» Неотъемлемой частью содержания образования является система оценивания достижения обучающимися ожидаемых результатов обучения. При внедрении обновленного среднего образования используется система критериального оценивания учебных достижений обучающихся. Новая для Казахстана система критериального оценивания направлена на развитие обучающегося, повышение его интереса и мотивации к обучению. Этого можно достичь, если установить ясные ...

Толығырақ »