Home » Баяндамалар (page 23)

Баяндамалар

Жалпы білім беретін орта мектептерді пәндік әдістемелік бірлестіктер арқылы басқару

Жалпы білім беретін орта мектептің жұмысын басқару, оған бірізділік пен жүйелілік сипат беру – білім саласындағы басшы қызметкерлерді көптен ойландырып келе жатқан мәселе. Қазір мектеп ісін басқарудың көптеген мәселелері айқын теориялық негіздемелерді, ең алдымен, бұл проблеманы жүйеге келтіру тұрғысынан қарауды қажет етіп отыр.

Толығырақ »

Жағымды психологиялық ахуал – жетістікке жетудің тиімді тәсілі

Ұжым дегеніміз не? «Ұжым» («Коллектив» – лат. «бәрін бірге жинау») деген мағына береді. Ұжымның аса маңызды қасиеттері – бағытталу (оқу, еңбек және т. б.) мен ұйымшылдығы болып табылады. Ұжымның қалыптасуы үшін мыналар қажет: Айқын белгіленген ережелер мен талаптар. Балалар ұжымы мәселелерімен шұғылданушы Т.Е. Конникова өзінің «Мектепте оқушылар ұжымын ұйымдастыру» деп аталатын еңбегінде ұйымға (балалар ұжымына) келіп түскен баланы бірден әрі ...

Толығырақ »

Сабақтың түрлері мен әдістерін жандандыру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру

Қазір біз ақпараттық қоғамда өмір сүрудеміз. Қазіргі дәуірдің әлеуметтік және экономикалық даму ерекшеліктерінің бірі ретінде автоматтандырылған және ақпараттық технологиялардың тегеурінін айтуға болады. Мәселе «Өмір бойы азық боларлықтай білім беру «идеясының» енді «өмір бойы өздігінен үйрену» ұстанымына өзгеруінде болып отыр. Елбасы Н. Назарбаев Қазақстан халқына «Болашақтың іргесін бірге қалаймыз» Жолдауында «Өмір бойы өздігінен білім алу» әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс» ...

Толығырақ »

Өзін-өзі тану пәнінің өзектілігі және жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлі

Қазіргі таңда білім беру жүйесін қоғам сұраныстарына сәйкес жаңарту мен дамыту мәселелері өзекті болып отыр.  Осы орайда, елімізде білім жүйесін ізгілендіру, білім берудің үздіксіздігі, білім жүйесін ақпараттандыру, білім беру жүйелерінде пәнаралық ықпалдастыруды жүзеге асыру істері негізгі бағыттар болып, жалғасын табуда. Жас ұрпақты оқытып қана қою аз, оларды жаңаша дағдыларға тәрбиелеу қажет. Ғылыми технология адамның ұшқыр ойлы, терең білімді, озық тәрбиелі ...

Толығырақ »

Түрлі жастағы топ жағдайында балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары

А. Абубакирова «Балажан» бөбекжайының әдіскері Баяндамамның мақсаты: Әріптестеріме баяндама бойынша теориялық мағлұмат беру, кеңесу, әріптестердің жаңа әдіс-тәсілдерге көзқарастарын көру. Балабақша – келешек ел басқарар жер, суына иелік етер, халқының мерейін өсіріп мәртебесін биіктетер жасампаз ұрпақты шыңдайтын киелі ұя. Сондай-ақ, балабақша – баланы тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы.

Толығырақ »

«Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік бағдарлама қоғамның жалпы ізгілендіруі»

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев өзінің халыққа Жолдауында: «Біз әрбір адамның абыройын, адамгершілігі мен беделін бағалайтын, жоғары өнегелі, эстетикалық стандарттары мен рухани құндылығы бар қоғам құруымыз қажет» деп баса айтты. Бұл талаптар өскелең ұрпақтың тәрбиесін және рухани-адамгершілік білім берудің артықшылығын күшейтуге бағытталған «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының жалпы мақсатымен тоғысады. Қазақстан қоғамындағы өскелең ұрпаққа адамгершілік-рухани білім және тәрбие беру ...

Толығырақ »

«Отбасында бала тәрбиелеудегі «Өзін-өзі тану» пәнінің рөлі»

Қай заманда болмасын адамзат алдында тұратын ұлы мұрат-міндеттерінің ең бастысы – өзінің ісін, өмірін жалғастыратын салауатты, адамгершілік-рухани білімді бойына сіңірген саналы ұрпақ тәрбиелеу. Ұрпақ тәрбиесі – келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам иелерін жан-жақты жетілген, ақыл-парасаты мол, мәдени-ғылыми өрісі озық етіп тәрбиелеу –біздің де қоғам алдындағы борышымыз. Адамгершілік тақырыбы – мәңгілік. Ол ешқашан ескірмес деп ойлаймын. Жас ұрпақтың бойына адамгершілік ...

Толығырақ »

Суицидалды мінез-құлықты балалармен профилактикалық және коррекциялық жұмыс

Жасөспірімдер басқалардан ерекшелену мақсатында мінездерін көрсетеді. Әсіресе, бұндай көңіл-күй, ер балаларда 11-13 жаста, қыз балаларда 13-15 жаста көптеп кездеседі. Осы кезеңнен балалар мінез қыңырлығымен сипатталады. Жасөспірімдер өте еліктегіш болады, егер де олардың еліктеуі орынсыз болса, баланың тәрбиесі қиындайды, еңбек, күш қабілеті төмендейді. Жасөспірім өзін бала емес екенін сезініп, сенімсіз болады. Оларды «Мен кіммін?, «Не үшін өмірге келдім?» деген сұрақтар көп ...

Толығырақ »

ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖЕТІЛУІН ДАМЫТУ

Жеке тұлғаның даму тарихы бар. Ертедегі ғалымдар жеке тұлғаның дамуына табиғи тума қабілет, қоршаған орта әсер етеді деп есептеген. Адам тіршілік иесі болғандықтан биологиялық фактор әсер етеді. Табиғаттың заңдары да оның дамуына қатысты. Адам табиғатының өзгеруі адам өмірінің әлеуметтік жағдайларының әсерінен болады, адамның тектілігі тек биологиялық жағынан емес, сонымен қатар тарихи дамуының нәтижесінде орын алады. Биологиялық бағыт өкілдері тұлға тек ...

Толығырақ »

ОРТА БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

2017 жылғы 31 қаңтардағы Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауында «Біз цифрлық технологияны қолдану арқылы құрылатын жаңа индустрияларды өркендетуге тиіспіз. Бұл – маңызды кешенді міндет. Елде 3D-принтинг, онлайн-сауда, мобильді банкинг, цифрлық қызмет көрсету секілді денсаулық сақтау, білім беру ісінде қолданылатын және басқа да перспективалы салаларды дамыту керек. Бұл индустриялар қазірдің өзінде дамыған елдердің экономикаларының құрылымын өзгертіп, дәстүрлі салаларға жаңа ...

Толығырақ »