Home » Балабақша (page 132)

Балабақша

Ерте, ерте, ертеде…

Білім саласы: Коммуникация Ұйымдастырылған оқу қызметі: Драма Мақсаты: Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа толық жауап беруге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетін сезіну және одан әсер алу. Ертегі кейіпкерлерінің ішкі күйі мен іс-әрекетін сахнада ойнай отырып, бейнелей білуге дағдыландыру, сахнаға деген қызығушылық әрекеттерін және әртістік қабілеттерін дамыту. Өздерінің тиесілі рольдеріне еніп, оны іскерлікпен, үлкен шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу. Ертегі кейіпкерлерінің мінез құлықтарын ...

Толығырақ »

Ұлттық-қимылды ойындар

Білім беру саласы: Денсаулық Оқу қызметі: Дене шынықтыру Мақсаты: Баяу және жылдам жүруді, жүгіруді, қоя аяқпен бір орында тұрып секіруді, жылдам қозғалуды және доптарды себетке салуды үйрету. Дене бітімдерінің дұрыс қалыптасуын қадағалау. Есте сақтау қабілетін дамыту. Ұлттық- қимылды ойындарды қызығушылықпен ойнауға, жаттығулардың, ойындардың ережесін дұрыс орындауға дағдыландыру. Ұйымшылдықпен қарым-қатынас жасап, достарын сыйлауға тәрбиелеу. Керекті құрал-жабдықтар:  жүруге арналған жолдар, доптар, түрлі-түсті ...

Толығырақ »

Тауық пен балапандар

Ұйқыдан кейінгі сауықтыру-шынықтыру шараларына арналған жаттығулар және қимылды ойындар  Мақсаты: Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, дене бітімін жақсы қалыптастыруға, дұрыс тыныс алуға, қан айналымын, қимылдық іскерліктерін жақсарту. Ұйқы ашар жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын арттыру, эмоцияналды көңіл күй ортасын қалыптастыру. Балалардың арқасындағы, қолындағы, табанындағы нүктелерге арналған жаттығулар мен ойын-қимылдарын дұрыс жасауға дағдыландыру.  оятуға арналған. Қимылдың  іскерліктерін жақсартуға тырысу, оларды дұрыс және дәл ...

Толығырақ »

Алдар көсе Шықбермес Шығайбай

 Білім беру саласы: Коммуникация Ұйымдастырылған оқу қызметі: Драма Биллингвалды компонпнт: ерте,ерте,ертеде –wans anon ateim, мақта қыз – cotton girl, қызыл телпек –red cap, қаңбақ шал –light old man, сыйқырлы қасық – magic spoon. Мақсаты: Ертегі әлеміне қызығушылықтарын қалыптастыру. Ертегілердің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтау. Ым — ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау. Ертегі кейіпкерлердің ...

Толығырақ »

Ауа көзге көрінбейді

(зерттеу әдісі бойынша) Білім беру саласы: «Таным» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану Мақсаты: Білімділік:Балаларды  ауаның қасиеттерімен таныстыру,тәжирибе арқылы ауаны,біздің айналамыздағы  қоршап  тұрғанына көз жеткізу. Қоршаған ортада және адам ағзасындағы  ауа туралы маңыздылығын ұғындыру және оның ерекшелігі мен  қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру(ауасыз өмір жоқ,көзге көрінбейді,жеңіл,иісі жоқ.)сонымен қатар жел-ауаның қозғалысы екендігін түсіндіру.Ауаны табудың бірқатар тәсілдерін игертуге жағдай жасау.  Дамытушылық: Танымдық қызығушылықтарын ояту,ауа туралы ...

Толығырақ »

Мақта қыз бен мысық

(Қуыршақ театры) Қатысатын кейіпкерлер: Мақта қыз. Мысық, сиыр, тауық, сатушы, тышқан, ағаш, апа Күй ойналып, Апа шығады. Ортаға тұрып, балаларға қарайды. -Амансыңдар ма, қарақтарым? Сәлеметсіңдер ме, балаларым! (балалардың жауабы) Мен сендер сияқты балаларға ертегі айтып беретін Жамал апаларың боламын. Ертегіні ұнатасыңдар ма? Қандай ертегілер білесіңдер? Ал енді мені мұқият тыңдаңдар! Қандай ертегі туралы айтқанымды тауып айтып беріңдер. -Атасынан да, апасынан ...

Толығырақ »

 Тұлғаның сөйлеу мәдениетін дұрыс қалыптастыру

  «Өз тіліңді біліп, өзге тілде сөйлеу – қасиет, өз тіліңді білмей, өзге тілде сөйлеу – қасірет», — деген бабалар даналығы   Бүгінгі заман жастарының тілдік қоры, ана тілінде дұрыс сөйлеу мәдениеті, парасат пайымы, ойдың және сөйлеудің дамуы, сөйлеу мәдениетіндегі шешендік өнері, сөз мәдениетінің орны, пікірлесудегі мәдениет тірегі қандай деңгейде?… Қазіргі таңда ең басты мәселелердің бірегейі – қазақ тілінің мемлекеттік ...

Толығырақ »