Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 37)

Оқу-әдістемелік материалдар

Адам генетикасын зерттеу зерттеу әдістері

«Атадан ұл туса игі, Ата жолын қуса игі» Төле би Жаңа технологияға негізделіп жасалған кіріктірілген сабақ жоспары. Сабақ тақырыбы: Адам генетикасын зерттеу зерттеу әдістері Міндеттері: Оқыту: 1.Оқушыларға білім тереңдету мақсатында адам ағзасындағы хромосомалардың атқаратын қызметін және маңызын білу. 2. Хромосомалар арқылы тұқым қуалайтын аурулар мен ауытқуларды толық ажырата білу. 3. Генетикада адамның тұқым қуалаушылығын зерттеуге мүмкіндік беретін әдістерді білу. Дамыту: ...

Толығырақ »

Ағылшын тілі сабағында көрнекі құралдар арқылы лексикалық дағдыларды қалыптасыру

Насимолла Айнагүл Таупикқызы Гуманитарлық колледж, Астана қ. ағылшын тілі пәні оқытушысы Шет тілді оқытудағы негізгі мақсат – шетел тілін игере отырып, коммуникация кезінде қолдана білуге үйрету және шеттілдік білімін дамыту. Қазіргі кезде шетел тілін оқыту әдістемесінің мүмкіндіктерінің деңгейі жоғары. Тілді оқытуда интерактивтік тәсіл, ойын, пікірталас және ақпараттық технология, интернет, компьютер сияқты құралдарды кеңінен қолдануға болады. Біздің мемлекетімізде жаңа телекоммуникациялық құралдың ...

Толығырақ »

Зерттеушілік әрекет – дарынды балалармен жұмыс жасау әдісі

ЕЖИХАНОВА ГҮЛШАҺАР ТӨЛЕУХАНҚЫЗЫ Павлодар облысы, Ақсу қаласы, №2 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі   Дарын дегеніміз — белгілі бір жағдайдағы ең үздік мүмкіндік, қабілеттіліктің жоғары сатысы. Әдетте дарын белгілі ортада байқалады. Дарындылықты өмір ағымымен дамып отыратын психика сапасының жүйелілігі ретінде түсінеді, ол белгілі бір адамды басқа адамдармен салыстырғанда, бір немесе бірнеше әрекетте өте жоғары нәтиже ...

Толығырақ »

Рухани-мәдени құндылықтар және отбасы тәрбиесі

Бегебаева Бақтылы Насырбаевна «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Атырау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының «Тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтендіру» кафедрасының аға оқытушысы         Рухани – мәдени құндылықтардың бастау алар көздерінің бірі – тәрбие, ал тәрбие әрбір отбасынан бастау алады. Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің «Әйелдердің ұстамдылығы мен төзімділігі – тыныштық пен татулықтың тірегі» деген баяндамасында: «Бізге неке және отбасы ...

Толығырақ »

ЖАНҰЯДАҒЫ ТӘРБИЕНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Халқымыздың сан ғасырдан бергі даналығына құлақ ассақ, «Адамның бақыты ˗ балада» деген екен. Кез келген адам өзі өмір бойы қуып жете алмайтын бақыт деген құдыретті сөздің өлшемі өмірінің жалғасы ұрпағымен келетініне мән бермеуі де мүмкін. Біреу бақытын байлықтан тапқысы келсе, екінші біреуі даңқ пен атақтан, мансап пен қызметтен іздестіреді. Мұның бәрі түсінген адамға қолдың кірі сияқты нәрсе. Адамға нағыз бақытты ...

Толығырақ »

«ЭКСПО 2017» – БОЛАШАҚҚА ҚАДАМ

Тарих пәнінен мемлекеттік іс-тәжірибеден өтуші маман Көбекбай Асхат Қанатбекұлы         Білімділік: 1851 жылдан бастау алып келе жатқан дүниежүзілік көрмелер тарихы және 2017 жылы Қазақстанда өтетін ЭКСПО көрмесі туралы білімдерін тереңдету. Дамытушылық: Шығармашылық қабілеттерін нығайту, тарихи зерделілік қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды қоғам жаңалықтарынан және өзгерістерінен тыс қалмауға баулу. Отанымыз жетістіктеріне мақтаныш сезімін ояту. Өткізілу формасы: зерттеу жұмысы ретінде ...

Толығырақ »

 ТЕХНОЛОГИЯ ПӘНІНЕН ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЕБЕРЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

№120 Жамбыл атындағы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі Шалмаханов Серик Қызылорда қаласы   Басқадан кем болмас үшін біз білімді, Һәм күшті болуымыз керек. Білімді болуға оқу керек. Бай болуға кәсіп керек. А.Байтұрсынов   Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. ХХІ ғасыр – білімділер ғасыры болмақ. Әлем елдерінде қазіргі қоғамның талабына сәйкес келетін ұрпақ, өз дәлел уәждерін сенімді жеткізе алатын адам тәрбиелеу ...

Толығырақ »

ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘРЕКЕТ – ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ӘДІСІ

Дарын дегеніміз – белгілі бір жағдайдағы ең үздік мүмкіндік, қабілеттіліктің жоғары сатысы. Әдетте дарын белгілі ортада байқалады. Дарындылықты өмір ағымымен дамып отыратын психика сапасының жүйелілігі ретінде түсінеді, ол белгілі бір адамды басқа адамдармен салыстырғанда, бір немесе бірнеше әрекетте өте жоғары нәтиже көрсетуімен байқалатын жетістік мүмкіндігін аңғартады. Дарынды бала – белгілі бір әрекетте жарқын, айқын, кейде өте жоғары жетістіктерімен (немесе осындай жетістікке ...

Толығырақ »

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

 Нуржанова Р.М. «Өрлеу» БАҰО»АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ МДБОТТ кафедрасының аға оқытушысы   Заманауи білім берудің мақсаты, оның ұйымдастырушылық құрылымы, ақпараттық коммуникативтік технологиямен қамтамасыз етілуін, білім беру үрдісіндегі оқыту әдістемесі қоғамның әлеуметтік сұранысынан туындайды. Осы уақытқа дейін білім беру үрдісінің негізгі бөліктері: мақсат —> мазмұн —> форма —> әдіс —> оқыту көрнекілігі болса, ал қазір заман ағымына сай ...

Толығырақ »

МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ ЖҰМЫСТАРЫ

«Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе – оның басқа адамдармен қарым-қатынасы»  А.Линкольн Қарым-қатынас адам психикасының және оның мінез-құлқының мәдени, саналы түрде қалыптасуы мен дамуында үлкен роль атқарады. Адам жоғарғы қабілеттері мен қасиеттерін қарым-қатынас арқылы аша алады. Дамыған адамдармен белсенді қарым-қатынасқа түсе отырып, ол өзі тұлға болып қалыптаса алады. Қарым-қатынас негізінде адам өзінің барлық адамгершілік, психикалық мінез-құлық қасиеттерін қалыптастырады. Баланың дамуы қарым-қатынастан ...

Толығырақ »