Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 15)

Оқу-әдістемелік материалдар

Қызыл телпек математика әлемінде

 Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық, Коммуникация, Әлеуметтік орта, Денсаулық. Білім беру бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру. Тақырыбы: Қызыл телпек математика әлемінде. Мақсаты: Заттардың түрлі топтарын санау оның санын анықтап, тура кері санауға үйрету.Балалардың қарапайым математикалық ұғымдар мен құрылымдық іс-әрекеттердің тәсілдерін логикалық ойлау қабілетін дамыту. Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ-жауап. Үлестірмелі: Бәліш,жолақ қағаздар, түрлі түсті геометриялық пішіндер, т.б Шаттық шеңбер: Қайырлы таң, Жер ...

Толығырақ »

Сыныбыммен мақтанамын

Біздің 9 «а» сыныбы оқушылары 1-сыныптан бірге жұбымыз жазылмай №59 ЖББОМ білім мен тәрбие алудамыз. Біздің ұранымыз: Көк бөрідей жүректі,қайраттымыз, Жігерлі де өнерлі, айбаттымыз! ӨМІРЛІК ҰСТАНЫМЫМЫЗ: Жастары жалын жүректі, өршіл намысты, биік рухты болса – ол елдің еңсесі де биік болады. Өршіл, намысшыл жас отаншыл, патриот келеді, халқына, өз ұлтына адал қызмет етуге ұмтылады. Н.Назарбаев Мектебімізде өткізген әрбір күнімізді мазмұнды, ...

Толығырақ »

Сөздік арқылы тіл дамытудың маңыздылығы

Өзге ұлт өкілдері мен тіл білмейтін қазақ ұлты өкілдеріне қазақ тілін үйретуде тіл дамыту жұмыстарының маңыздылығы зор. Мұндай жұмыс түрін мақсатты түрде өткізу оқушының жазу және сөйлеу тілінде белгілі бір дағдының қалыптастыруына түрткі болады. Тіл дамыту арқылы оқушылардың тілдік қарым-қатынасы жолға қойылады, білімі дамиды, танымы тереңдейді. Тілді оқыту үдерісінде тіл дамыту жұмысын ұйымдастырудың негізгі мақсаты-оқушының ауызша және жазбаша ойын грамматикалық ...

Толығырақ »

Қазақ тілі сабағында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту

ХХI ғасыр білімділер ғасыры болмақ. Білімділерді аялап тербетер, баптап өсірер тәрбие керек. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев жолдауда: «Ертеңгі келер күннің бүгінгіден де нұрлы болуына, адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш тек білімге ғана тән», — деп атап көрсетті. Сондықтан бүгінгі күні қазақстандық мектептің алдында үлкен міндет тұр: білім беруде жаңа әдіс-тәсілдер енгізу, зерттеулер мен жаңалық ашуда «алтын ғасырға» ену, оқытудың, шығармашылықтың ...

Толығырақ »

Негізгі өрт қауіпсіздігінің ережелері

Мақсаты: Өрт қауіпсіздігінің ережелерімен таныстыру және отты бірінші көргендегі іс-әрекеттері, өрт туралы дұрыс хабарлап телефон шалу. Балаларды балабақшадағы өрт сөндіру бұрышымен таныстыру үшін экскурсия жасау. Музыка ойналады, балалар отырады. Тәрбиеші: Балалар жан-жаққа қараңдаршы! Мына суреттерде не көріп отырсыңдар? (Суретке байланысты сұрақтар). Балалар бүгін біз өрт туралы әңгімелесеміз. Өрт біздің досымыз. Неге? Балалар: Себебі от бізге өте пайдалы. От бізге жылу ...

Толығырақ »

Тәте-тәте мысық

Мақсаты: Балалардың өрт туралы және оның қауіпті екенің білімдерін бекіту. Зейін, еске сақтау қабілеттерін дамыту. Балаларды тәртіпті болуға тәрбиелеу. Керекті құралдар: Сіреңке, телефон, шелек, обруч балалардың костюмы. Іс-шара барысы: Балалар орындарына отыр залға Шапокляк кіреді. Шапокляк: (Жан-жаққа қарайды) не жамандық істесем екен? (сіреңкенің қорабын алады) О, мына жерде сіреңке тұр ғой. Қазір мен от жағайын. (Сіреңкеңі жаққысы келеді). Мысық: жүгіріп ...

Толығырақ »

Инклюзивті білім беру

Инклюзив сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білдіреді. Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына, дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады. Жуырда Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп -интернаты ұстаздарына арналған «Мектепте оқыту стандарттарын іске асыру контексінде инклюзивті ...

Толығырақ »

Интерактивті оқытудың ерекшеліктері қандай?

Біріншіден, интерактивті педагогикалық өзара әрекет ету оған қатысушылардың қарым-қатынастарының қарқындылығы мен олардың коммуникациясы, іс-әрекеттерінің алмасуы мен олардың әртүрлілігі, нысандары мен тәсілдерінің жоғары деңгейлігімен сипатталады. Екіншіден, интерактивті оқыту балалар өзінің және өз достарының тәжірибелерімен тікелей өзара әрекет етуіне негізделген, себебі көптеген интерактивті жаттығулар баланың өзінің тәжірибесіне жүгінеді. Жаңа білім, қабілет мұндай тәжірибелерге байланысты және соның негізінде қалыптасады. Үшіншіден, тапсырманың тек бір ...

Толығырақ »

«PISA халықаралық зерттеу бағдарламасы тапсырмаларын сабақта пайдалану жолдары»

Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім сапасының бәсекелестігін арттыру, шынайы өмірлік кезеңдерге бейімделендіру мәселелері тұр, өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік пен интеллектуалдық әрекеттерді қажет ететін жағдайларда заман талабына сай өмір сүріп, қызмет етуде. Осыған байланысты еліміздің он бес жастағы оқушыларының білім жетістіктерінің деңгейін анықтауға Қазақстан PISA — 2009 халықаралық зерттеуіне ...

Толығырақ »

Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру

Ой адам баласының жетекші көзі десек артық айтқандық емес. Өйткені адам дұрыс ойлау арқылы сыртқы ортаға өз көзқарасын білдіре алады. Тұжырым жасайды. Яғни, «ой ойласаң тең ойла, тең ойласаң кең ойла» деп халық даналығында айтылғандай дұрыс ойлау, кең ойлау адамның болмыс-бітімінің дұрыс қалыптасып, кеғ мінезді және әрбір істе дұрыс шешім шығара алуына тікелей әсер етеді. Ал жаңа өсіп келе жатқан ...

Толығырақ »