Home » Баяндамалар (page 34)

Баяндамалар

ОТБАСЫ – ОТАНЫМЫЗДЫҢ ОШАҒЫ

Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай  көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім – жақындарына, туған- туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Ә. Назарбаев               «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының негізінде біздің қоғамымыздағы ұлттық бірлікті, татулық пен келісімді қалыптастыруға бағытталған, адамзаттың басты құндылықтарын, жақсы тұлғалық, ұлтжандылық сезімдерін тұрақты қалыптастыру ойы жатыр. Тұлға рухының күші де осында! Ал отбасы ...

Толығырақ »

ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ

           Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту білім берудің басым мақсаттарының бірі ретінде айқындалып отыр. Функционалдық сауаттылық кеңінен алғанда, тұлғаның мектепте алған білімі, білігі мен дағдысын адамзат қызметінің әртүрлі саласында, сонымен бірге тұлғааралық қатынастар мен әлеуметтік байланыстарда кездесетін тіршілік міндеттерін жан-жақты шеше білу қабілеті ретінде түсіндіріледі. Оқу сауаттылығы – оқушылардың мәтін мазмұнын ...

Толығырақ »

Отбасы мен балабақша ынтымақтастығы – сапалы білім берудің үздік жүйесі

«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің»                 Қоғам үшін әр уақытта,әр отбасында өсіп келе жатқан ұрпақтың дені сау, рухани бай, еңбекке, білімге құштар болып өсуі – ең жоғарғы тілек, ең биік мақсат.оның қуат алатын қайнар бастауы – отбасы. Отбасы – өмірге сәби әкеліп, оны тәрбиелеп қалыптастыруда және ұрпақ жалғастыруда теңдесі жоқ орын. Сондықтан да ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру жолдары

Соңғы уақытта табысты болу үшін оқушыларға білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет. Өйткені бұл оқушылардың ақпаратты есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және әр түрлі салада қолдана білуін талап етеді. Бастауыш сыныпқа арналған жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттары оқушыларды шынайы проблемаларды анықтап зерттеуді, қарым-қатынас жасау дағдылары: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым, проблемаларды шешу және анықтамалық материалдарды зерделеумен байланысты ...

Толығырақ »

Баланы зерттеуге баулу арқылы шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары

Оқушылардың дүниетанымын кеңейту, танымдық іздемпаздығын дамыта отырып, шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары өзекті мәселе болып отыр. Зерттеу үнемi iзденiс пен шығармашылықты қажет етедi. Себебi ол – белгiсiз, тың жол. Зерттеу барысында өзектi мәселенi шешу әрекеттерiмен қатар, көптеген кедергiлер кездеседi. Тiптi iзденiс барысында табылған жаңа ақпараттар қажетсiз немесе қауiптi,  зиян болуы мүмкiн.  Кейбiр зерттеулер өкiнiштi әсер де қалдырады. Зерттеушi белгiсiздiктiң шешiмiне жету ...

Толығырақ »

Болашақ кәсіби маман даярлай отырып, студенттердің жеке тұлғалық шығармашылық әлеуетін дамыту жолдары

Шығыстың ұлы ойшылы Әбу Насыр әл Фараби: «Ұстаз тумысынан өзіне айтылғанның бәрін жетік түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселерінің бәрін жадында сақтайтын, олардың ешбірін ұмытпайтын, алғыр да зерек ақыл иесі, өте шешен, өнер–білімге құштар, аса қанағатшыл, жаны таза және әділ, жұртқа жақсылық жасап, үлгі көрсететін, қорқу мен жасқануды білмейтін батыл, ержүрек болуы керек» – деген еді. Осы бір қасиетті мамандық ...

Толығырақ »

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН ҚАҒИДАТТАРЫ

Қалыптастырушы бағалау сабақ берудің және оқытудың бөлінбейтін бөлігі болып табылады,ол жеке қосымша тапсырма немесе ретінде қаралмайды. Әр сыныпта сабақ беру үдерісінде мұғалім оқу бағдарламасының оқыту мақсатының бәрін қамтуы керек. Оқу жоспарында барлық оқу мақсаттары үшін. Бағалау үдерісі қолайлы және басқарылатын болуы үшін әр тоқсанда қалыптастырушы бағалаудың мақсатын іріктеп алу керек. Осы оқу мақсаты мұғаліммен оқушыға дағдының және түсініктің прогресін пәндер ...

Толығырақ »

БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ НЕГІЗІ БАЛАБАҚШАДАН БАСТАЛАДЫ

  Азамат алдында тұратын ұлы мұрат-міндеттердің ең бастысы – өзінің ісін, өмірін жалғастыратын салауатты саналы, азамат тәрбиелеу. Бұл біздің қоғам алдыңдағы борышымыз. Қазіргі таңдағы еліміздегі жедел ақпараттануы қарқындылығы білім беруге қойылатын талаптарды түбегейлі өзгертті. Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы, өзіндік көзқарасының қалыптасуы, ой-өрісінің кеңеюі балабақша қабырғасында байытылатыны сөзсіз. Қазіргі таңда еліміздің білім саласында жүргізіліп жатқан реформаның басты мақсаты ой-өрісі жаңашыл, ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру

Г.К.Таженова №7 қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Атбасар қаласы Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың тапсырмасы бойынша оқу­шы­лардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық жоспар қабылданды. Ұлттық жоспардың мақсаты – Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау. Ол үшін төмендегідей міндеттер қойылды: Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша ...

Толығырақ »

Білім берудегі жаңа өзгерістер

Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйесін қайта қарау қажеттігін тудырды [1]. Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру арқылы мұғалімдерді өзгермелі өмірге дайындау жұмыстары дер кезінде басталды. Өйткені, ХХІ ғасыр ұрпағын бұрынғы бір сарынды дәстүрлі әдіспен оқыту мүмкін емес. Сонымен бірге бүгінгі таңда алға қойылған мақсаттарды іске асыруда басты рөлді мұғалімнің атқаратындығы туралы тұжырымға ешкім қарсы шыға ...

Толығырақ »