Home » Баяндамалар (page 16)

Баяндамалар

Қазақтың ұлттық ойындары. Науқанбаева Ақерке Райымбердіқызы.

          Қазақтың ұлттық ойындары «Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болар ма»? Абай Құнанбаев                 Қазіргі күндері адамдар арасындағы қарым- қатынаста ізгіліқ, сыйласымдылық, жанашырлық, бір- біріне деген көмек сияқты адамгершілі асыл қасиеттердің тамшылығы жайлы көп айтылып  жүр. Сол адамгершілік тәрбиенің аталмыш қасиеттерін бала бойына дарыту әдістерінің бірі қимыл- қозғалысты ойындар деп қарастырып, осы мәселеге тоқталғанды ...

Толығырақ »

Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сыныптарда білім сапасын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері ретінде интербелсенді әдістерді қолданудың рөлі

Баяндамамды қытайдың бір нақыл сөзімен бастағым келеді: «Маған айтшы мен ұмытып қаламын; маған көрсетші менің есімде қалады; өзіме істетші мен сонда түсінемін» делінген. Осы сөздерден интербелсенді оқытудың мәні өз көрінісін табады. Интербелсенді әдістер туралы түсінік.  Бүгінгі таңда қоғамда шешім қабылдауға тартудың маңызы арта түсуде. Осы бағытта оқушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретін интербелсенді әдістемелік тәсілдердің маңызы зор. Негізгі әдістемелік инновациялар бүгінгі ...

Толығырақ »

Біздің балабақшамыз – ертеңгі болашақтың бүгінгі бастауы

Қоғамымыздың іргетасын нығайту үшін бүгінгі жас ұрпаққа үлгілі, өнегелі тәрбие беру – қазіргі білім беру және тәрбиелеудегі басты міндеттердің бірі. Қазіргі заманда жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беру әлеуметтік құрылымның ең маңызды міндеттерінің біріне айналды. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білімді дамыту тұжырымдамасында «Мектепке дейінгі тәрбие үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы. Ол баланың жеке бас ерекшелігін ескере отырып ...

Толығырақ »

Ағылшын тілі сабағында ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттілігін арттыру

Ойын дегеніміз – жас ерекшеліктеріне қарамайтын, адамның көңіл-күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс. Ойын – төзімділікті, алғырттықты, тапқырлықты, ұқыптылықты, ізденімпаздықты, іскерлікті, дүниетаным өрісінің көлемділігінің, көп білуді, сондай-ақ, басқа да толып жатқан сапалылық қасиеттердің қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық тиімді әдістердің бірі. Ағылшын тілі – қазақ елін әлемге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Сол себепті ағылшын тілін үйренудің маңызы зор. Ағылшын тілін оқытуда ...

Толығырақ »

«Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сыныптарда білім сапасын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері ретінде интербелсенді әдістерді қолданудың рөлі»

Баяндамамды қытайдың бір нақыл сөзімен бастағым келеді: «Маған айтшы-мен ұмытып қаламын; маған көрсетші-менің есімде қалады;өзіме істетші-мен сонда түсінемін»делінген. Осы сөздерден интербелсенді оқытудың мәні өз көрінісін табады. мытып қаламын, көрсетсең — есте сақтармын, ал өзіме жасатсаң — үйренемін!» деген пікірі дәлел бола алады. Сондықтан интербелсенді оқыту оқушылардың оқу үдерісіндегі белсенді әрекеттерін үйренудің негізгі құралдары тән тәсілдері ретінде танылады. Интербелсенді әдісте оқушылИнтербелсенді ...

Толығырақ »

Дүбірлі дода

2018 жылдың 11 қаңтарында Павлодар қаласында мектеп оқушылары арасында «Ақберен» байқауы өтті. Байқауға Екібастұз қаласының Абай Құнанбаев атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектептің 9-сынып оқушысы Біләл Тлеген жолдама алды. Бұл байқауға Павлодар облысының түкпір-түкпірінен 95 оқушы қатысып бақ сынасты. Байқаудың негізгі мақсаты – мектеп оқушыларының  ұлттық бағыттағы шығармашылықтарын шыңдау, болашаққа бағдар беру. Мектебіміздің намысын қорғап отырған Біләл Тлеген – ...

Толығырақ »

Білім мазмұнының жаңаруы: критериалды бағалауды ағылшын тілі сабағында нәтижелі қолдану

Баяндамада жаңартылған білім беру бағдарламасының мүмкіншіліктері мен критериалды бағалау жүйесін ағылшын тілі сабағында нәтижелі қолданылуы қарастырылған. В докладе будут рассматриваться особенности и возможности оценивания на уроках английского языка по программе обновленного содержания образования. «Орта білім жүйесінде жалпы білім беретін мектептерді Назарбаев зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне жеткізу керек. Мектеп түлектері қазақ, орыс және ағылшын тілдерін білуге тиіс, оларды оқыту нәтижесі сындарлы ...

Толығырақ »

Қорабулоқ қишлоғи Қозоғистон Мустақиллигининг 25 йилида

Қорабулоқ қишлоқ ахли хам Қозоғистон Мустақиллигини зур қувонч ва яхши умидлар ила қарши олди. Ягона умуммиллий тараққиетимиз Стратегияси булган «Қозоғистон-2030» асосида қишлоқ иқтисоди ва ижтимоий хаетида тубдан узгаришларга эришилмоқда. Қозоғистон Мустақиллигининг илк йилларидан 1996 йилгача қишлоқ хокимиятини Мухиддинов Садриддин бошқарған булиб, бу давр хусусийлаштириш ва дехқон хужаликлари ажралиб чиқишида янги имкониятлар даври булиб хисобланади. 1996 йилдан 2004 йиллар оралиғида қишлоқ ...

Толығырақ »

«Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту» арқылы оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру

Қазақстан Республикасының білім жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасында: «Орта білім берудің мақсаты – жылдам өзгеріп отыратын дүние жағдайында алынған терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыруға, өзін-өзі дамытуға және өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру» -деп нақты көрсетілген. Жалпы ұлттық деңгейдегі 12 жылдық жалпы орта білім берудің басты мақсаты ...

Толығырақ »