Home » Баяндамалар (page 18)

Баяндамалар

Оқу-танымдылық қызметтегі төмен мотивация бар оқушылармен жұмысты ұйымдастыру

Баланың оқу танымдылығы күрделі, жан-жақты үрдіс, ол баланың барлық әрекетін, рухани күштерін керек етеді. Оқу жұмысының мақсат–міндеттеріне сай баланы өз бетімен жұмысын жоспарлай білуге, уақытты дұрыс пайдалануға, өз әрекетін қадағалауға (бақылауға), бағалауға, қысқаша айтқанда өзін-өзі басқаруға дағдыландырудың маңызы өте зор. Баланың оқу танымдылығына мыналар кіреді: ғылыми ұғымдар мен ғылыми заңдылықтарды түсіну және практикалық міндеттерді шешуге бағытталған амал-тәсілдер, балалардың ғылыми білімді ...

Толығырақ »

«Ауылдағы 2 апта» әлеуметтік жоба

«Ауылдағы 2 апта» әлеуметтік жобасы қазақ баласындағы адамгершілік рухани құндылықтарын өзгерте алады.  Ауыл — дәстүрлі қазақ қоғамында ежелден қалыптасқан қауымдастық. Қазақ халқындағы «Ауыл түбі-бірлік, қауым түбі-тірлік» деген мақал ауылдың  этникалық,  экономикалық және рухани маңыздылығын білдіреді.          Осыған байланысты бұл жобада баланың ауылдағы тұрмыс-тіршілігіне қызығушылығын айқындайтын және оны жандандыруын қарастырады. «Ауылдағы 2 апта» социальный проект могут изменить духовно-нравственных ценностей у детей казаха. Аул — ассоциация, которая ...

Толығырақ »

Сындарлы оқыту: бүгіні мен келешегі

«Ұстаздың биігі, ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң тереңдей береді; қол созсаң — қарсы алдыңда, айналсаң — артыңда тұрғандай» — деп Сократ айтқандай, егемен еліміздің алдыңғы қатарлы отыз мемлекеттің қатарына қосылуға табандылықпен жылжу саясаты білім саласына да түбегейлі өзгерістер енгізе отырып, жаңа талаптар қойып отыр. Бүгінгі таңдағы білім берудің жаңа жүйесі бәсекелестікке қабілетті, шығармашылық бағытта еңбектенетін, ойлау қабілетімен ерекшеленетін азаматты ...

Толығырақ »

Мектепалды балаларының коммуникативтік-тілдік құзіреттіліктерін жетілдіру

Жаңа қоғам ертеңгі болашағын оқыту мен тәрбиелеу бесіктен, баланың нәрестелік шағынан басталады, үздіксіз даму барысында қалыптасады. Бұл білім беру жүйесінің барлық буындарына үлкен міндеттер жүктейді. Егеменді еліміздің білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге жету үшін жасалынып жатқан талпыныстар оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып терең білімді, оқу барысында танымдық әрекеттерді бағыт ұстанатын, сол түрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлғаны қалыптастыру ...

Толығырақ »

ҚР орта білім мазмұнындағы жаңарту шеңберінде бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру

ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаев атап көрсеткендей, «оқыту үдерісінде қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды енгізу» қажеттілігі «оқу жастарға тек ҚР және ТМД елдеріндегі ғылым және білім беру жүйесінің өзекті мәселелері білім беріп қана қоймай, сонымен бірге оларды әлеуметтік бейімделу үдерісінде пайдалана білуге де үйретуі тиіс», -дей келе ел тәуелсіздігінің алғашқы күнінен бастап білім беру саласына ерекше көңіл бөліп келеді. Білім мен ...

Толығырақ »

Тағылымды тәрбие мен терең білім беру арқылы жастарды қоғамға дайындау – заман талабы

Қазіргі кезде мемлекетімізді және оның ұлттық қауіпсіздігін одан әрі нығайтып, экономиканың тұрақты дамуы мен азаматтардың әл-ауқатының артуын қамтамасыз ету үшін Қазақстанға ұзақ мерзімді тұрақтылық, бейбітшілік пен келісім керектігі Елбасының тұжырымдамаларында үнемі айтылып, білім мен ғылымның, білім мен технологияның, білім мен тәжірибенің, шығармашылық пен парасаттың, білім мен тәрбиенің тоғысқан тұсы айқындала түсуде. Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Тарих – жақсы мұғалім, ол халықтың ...

Толығырақ »

Үй тапсырмасын кім орындайды?

Білім беру мазмұнын жаңарта оқыту бағдарламасынан күтілетін нәтижеде оқушыны өзін-өзі оқыту субъектісі және тұлғааралық қарым-қатынас субъектісі ретінде тәрбиелеудегі нақты оқу пәнінің қосатын үлесіне басымдық берілген. Оқу бағдарламалары тек пәндік білімге ғана емес, кең ауқымды дағдылардың қалыптасуына бағытталған. Мектеп қабырғасында дайындық сыныбынан бастап қалыптасқан бұл дағды оқушының кейін мектеп бітіргеннен кейінгі өмір сүру кредосына айналмақ. Бұл дағдыларға оқушының сыни тұрғыдан ойлануы, ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі мекемелердің педагог қызметкерлерін білім мазмұнын жаңартуға сәйкес бағыттаудың өзекті мәселелері

Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстанда 2016-2019 жылдары білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасын қабылдау туралы Жарлыққа қол қойғанын, еліміз үшін маңызды бағдарламада алдағы төрт жыл ішінде даму бағыты мен тиісті өзгерістері айқын көрсетілгенін, өзгерістер білім саласының барлық сатыларын – мектепке дейінгі мекемелерден бастап жоғары оқу орындарына дейінгі аралықты толық қамтитынын алға тартты. Сондай-ақ, мемлекеттік бағдарламаны жүзеге асырудағы ең негізгі қадам – білім ...

Толығырақ »

Үштілділік білім беру мазмұнын жаңарту аясында

Қазіргі кезде заманауи талапқа сай бiлiм беру жүйесi жаңа арнаға бет бұрған шақта жан-жақты шығармашылдықпен, бастамашылдықпен жұмыс жасайтын жас ұрпақ қалыптастыру ұстаздар қауымы үшін аса маңызды. Елiмiздiң өркениеттi мемлекеттердiң қатарына қосылып, халықаралық деңгейге шығуы бүгiнгi ұрпақ бейнесiмен көрiнедi. Мемлекетіміздің әлемдiк бiлiм кеңiстiгiне енудегi мақсатын Елбасы: «Бiлiм беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабiлеттiлiгiн қамтамасыз етуге мүмкiндiк беретiн аса маңызды құралдарының ...

Толығырақ »

Баланың шығармашылық қабілетін дамыту

     Драмалық ойын – бүкіл тәрбие, білім беру жүйесінің бәріне де қатысты басты құралдардың бірі болып табылады. Оның қай-қайсысы болмасын тек балалардың көңіл-күйлерін көтеріп қана қоймай, олардың қабілетін, ойланымпаздығын, тапқырлық қасиеттерін дамытуға тәрбиелейді. Бала ойын барысында ең қарапайым құбылыстарды ажырата біледі. Драмалық ойындар арқылы, бала өскен сайын қызығушылықтары күннен күнге арта түседі. Ойынның шартына сай, ертегі кейіпкерлері, жануарлар мен жабайы аңдар орманда, ...

Толығырақ »