Басты мақсаты: балаларға ұлтымыздың салт-дәстүрін, өнерін бойларына сіңіріп, ұлттық сана-сезімдерін дамытып, балаларды әдептілік пен әдемілікке баулу. Мектепке дейінгі жастағы көркемдік эстетикалық тәрбиенің өрісі кеңейіп, өз деңгейінде жүргізілуі тәрбиешілердің ұлттық психологияны, халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерін тиянақты меңгеруіне және өз жұмысында сапалы пайдалана білуіне байланысты. Балабақша тәрбиешісі бағдарламалық және оқу-әдістемелік талаптарды орындаушы ғана емес, ол балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысында кездесетін күрделі мәселелерді өздігінен ...
Толығырақ »Оқу-әдістемелік материалдар
Функционалды сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар
Математика сабағында қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Әлемді өзгертетін идеялар
Оқушының бойындағы зерттеушілік дағдыны дамыту
«Елдің келешегі бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» деп Елбасы бізге үлкен міндет артып отыр. Қазіргі заман мектептерінің оқушыларына қойылатын талап та өте жоғары. Олар жоғары дәрежедегі құзіретке ие болу, өз бетімен өмір сүре алу және кәсіби қызметке шығармашылық тұрғыдан дайын болу керек. Мұндай тұлғаны тәрбиелеу үшін елдің білім беру жүйесінде білімді қолдану проблемасы үлкен мәселе болып ...
Толығырақ »Балабақшада жобалау әдісі арқылы балаларға экологиялық тәрбие беру
Қазіргі кезде республикамызда «Халыққа білім беру жүйесіндегі экологиялық оқыту мен тәрбие» мәселесін шешуде жас ұрпаққа, көпшілікке үздіксіз экологиялық білім мен тәрбие беру тұжырымдамасына көп көңіл бөлінуде. Бұл мәселені шешу үшін балалық шақтың, әсіресе мектепке дейінгі балалар үшін экологиялық тәрбиенің мәні өте зор. Табиғат – ана адамзатты осыншама байлықпен қамтамасыз етіп, өсіріп-өрбітіп отырғанда, адамзат та өз тарапынан оған қамқор болуы парыз. ...
Толығырақ »Қабілеті төмен оқушыларды анықтау
Бүгінде ұлттық болмысымыз бен мәдениетіміздің, тіліміз бен дініміздің де қайнар көзі – мектеп-алтын бесік. Алтын бесіктің елдің елдігін, халықтың халықтығын өлшейтін екі өлшемі бар. Біріншісі – ұстаз ұлағаты, мұғалім мәртебесі, екіншісі – ұрпақ тәрбиелеу,шәкіртті шыңдау. Президентіміздің мектеп тағдырына алаңдаушылық білдіруі жасампаз еліміздің ертеңіне деген жанашырлығы деп білемін. Сондықтанда бүгінде білім беру жүйесінің негізгі мақсаты-оқытудың инновациялық әдістерін енгізу жолымен мектептердегі оқытудың ...
Толығырақ »Физика сабағында ойын элементтерін қолдану
«Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін, тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын» Альберт Эйнштейн Жақсылыққа бастаудың бірден-бір жолы – оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,-деп М.Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. Қазіргі оқытушылардың алдында тұрған басты міндет – студенттердің шығармашылық білімін дағдыларын қалыптастыру. Соның ішінде физика пәнін игеруде, тек кітап материалын оқу ...
Толығырақ »Балалардың ойлау қабілеті мен зейінін дамыту үшін сөйлеуді дамыту, оқу қызметінде дидактикалық ойындарды қолдану
Мақсаты: сөйлеуді дамыту оқу қызметінде дидактикалық ойындарды пайдалану арқылы, ойлау қабілеттері мен зейінін балалардың тілін, сөздік қорларын, байланыстырып сөйлеулерін дамыту. Қазақ елінің тәуелсіз мемлекет атанып, қазақ тілінің мемлекеттік тіл болып, тұңғыш Ата Заңның қабылдануы, Білім беру Заңының қабылдануы, ұрпақ тәрбиесі жөнінде жаңаша ойлауды, оны жақсартуды айқындай түсуді талап ететіні сөзсіз. Қазақстан азаматтарының білім мен әл-ауқатын арттыруды қамтамассыз ету мен сын ...
Толығырақ »Мектеп жасына дейінгі балаларға дене тәрбиесін дұрыс жүргізу
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыстағы негізгі міндеттердің бірі- дене тәрбиесін дұрыс жүргізу болып табылады. Дене тәрбиесі – жалпы тәрбиенің құрамды бөлігі. Ол денені жетілдіруге, яғни денсаулықтың, дене дамуының және дене әзірлігінің жоғары деңгейіне жетуіне бағытталған. Мектепке дейінгі жастағы балалар дене тәрбиесінің басты міндеті – өмірін қорғау және денсаулықты нығайту, балалардың организмін шынықтыру болып табылады. Балабақшадағы қосымша білім берудің бір нұсқасы ...
Толығырақ »