Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 26)

Оқу-әдістемелік материалдар

«Заманауи мектептің оқу-тәрбие үдерісіндегі рухани-адамгершілік тәрбиенің маңызы» тақырыбында коучинг өткізу тәжірибемнен

Мақсаты: Рухани-адамгершілік тәрбиенің адам факторының қалыптасуына әсерін ата-аналарға түсіндіру; отбасылық құндылықтар мен отбасылық тәрбие дәстүрлері рөлінің төмендеуін болдырмау;      Міндеттері: Тәрбие тұжырымдамасы бойынша тұлғаның рухани-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруда білім беру мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейту; Заманауи мектептің оқу-тәрбие үдерісінде рухани-адамгершілік тәрбиенің маңызын арттыру; Бала тәрбиесінде ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру; Ата-аналардың ұрпақ алдындағы жауапкершілігін түсіндіру.    Күтілетін нәтиже: Ұстаздар оқу-тәрбие үдерісінде жаңа тәсілдерді өз ...

Толығырақ »

Жасөспірімдер арасында суицидалды мінез құлықтың алдын алуда мектеп мұғалімдерінің рөлі

Өскелең ұрпақты тәрбиелеу, оның құндылықтармен өміршеңдік қасиеттерді қатар ұстануын үйрету мәселесі әрқашанда өзекті. Әр адам қоршаған ортада өзін табиғаттың бір бөлшегі ретінде сезінуіне ықпал етіп, өзін толық іске асыруына, өзінің әлеуметтік ролі мен өмірлік мұратының мәнін ұғынуына, қоғамға қызмет ету әлеуетін көтеруге және әр бір тұлғаның өзіндік ішкі мүмкіндіктерін толық пайдалана білуге үйрету әр маманның алдындағы басты міндеті. Бұл занды, ...

Толығырақ »

Психобелсенді заттар мен менің денсаулығым

Тренинг Мақсаты: А. Білімділік: «Есірткі – қазіргі заманымыздың кесел ауруы» екендігін, есірткілердің дәуірлерден айырмашылығын, олардың аттары, түрлері, ауру белгілерін ажырата білуге үйретіп, алдын алу жолдарын қарастыру. Ә. Дамытушылық: Ойын элементтерін пайдалана отырып, жылдам ойлау алу, тапқырлық, білгірлік, алғырлық таныту, есте сақтау қасиеттерін жетілдіріп, ой-өрісін дамыту. Б. Тәрбиелік: Оқушыларды достық ұйымшылдық , ынтымақтастық қасиеттеріне баулып, есірткімен күрес жолында белсенді болып өсуге ...

Толығырақ »

«Жарасымды қарым-қатынас» тренингі

Мақсаты: оқушылардың шыдамсыз, ашуланшақтық сезімдерін басу, бір-біріне сенімділіктерін, жақындықтарын арттыру. Қарым-қатынас деңгейлерін жетілдіру. Көңіл-күйлерін көтеру. Оқушылар үстел басында отырып сұрақ-жауап ретінде әңгімелесу өткізіледі. Барысы: оқушылардың көбінесе неден шаршайтынын білу үшін төмендегі сұрақтар қойылады, талданады. Сен көбінесе неден шаршайсың? Ойдың, яғни мидың шаршауы басым ба, әлде дене шаршауы ма? Ашуланшақтықты басу үшін сен қандай әдістерді қолданасың? Дене жаттығуларын жасайсың ба? Қай ...

Толығырақ »

Өзін-өзі тану пәнінің өзектілігі және жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлі

Қазіргі таңда білім беру жүйесін қоғам сұраныстарына сәйкес жаңарту мен дамыту мәселелері өзекті болып отыр.  Осы орайда, елімізде білім жүйесін ізгілендіру, білім берудің үздіксіздігі, білім жүйесін ақпараттандыру, білім беру жүйелерінде пәнаралық ықпалдастыруды жүзеге асыру істері негізгі бағыттар болып, жалғасын табуда. Жас ұрпақты оқытып қана қою аз, оларды жаңаша дағдыларға тәрбиелеу қажет. Ғылыми технология адамның ұшқыр ойлы, терең білімді, озық тәрбиелі ...

Толығырақ »

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық дамуы

Бүгінгі таңда бастауыш мектептің негізгі міндеті – баланың бастапқы тұлғалық қалыптасуын қамтамасыз ету, оның қабілеттерін айқындау және дамыту, психологиялық денсаулығын нығайту болып отыр. Кіші мектеп жастың шегін көбінесе 6-7 жастан 9-10 жасқа дейінгі кезеңді санайды. Бұл елеулі өзгеріс баланың әлеуметтік жағдайының дамуындағы өзгерістер, оқушы ретінде алатын орны, жаңа оқу әрекетіне байланысты ол нормативті психологиялық күйзеліске тап болады. Бұл кезеңде бала ...

Толығырақ »

«Отбасында бала тәрбиелеудегі «Өзін-өзі тану» пәнінің рөлі»

Қай заманда болмасын адамзат алдында тұратын ұлы мұрат-міндеттерінің ең бастысы – өзінің ісін, өмірін жалғастыратын салауатты, адамгершілік-рухани білімді бойына сіңірген саналы ұрпақ тәрбиелеу. Ұрпақ тәрбиесі – келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам иелерін жан-жақты жетілген, ақыл-парасаты мол, мәдени-ғылыми өрісі озық етіп тәрбиелеу –біздің де қоғам алдындағы борышымыз. Адамгершілік тақырыбы – мәңгілік. Ол ешқашан ескірмес деп ойлаймын. Жас ұрпақтың бойына адамгершілік ...

Толығырақ »

Оқушылардың бойында өздеріне деген сенімділік, өмірге жағымды қатынас дағдыларын қалыптастыру

Тренинг уақыты: 40 мин. Тренинг мүмкіншілігі: 14-17 жас аралығындағы балаларға арналған тренинг жаттығулары Мақсаты: -Оқушылардың бір-біріне көмектесу мүмкіншілігін тудыру; -Эмоционалдық психологиялық қатынасты қалыптастыру; -Өз күшіне сенімділіктерін арттыру; -Эмоционалдық қысымды төмендету. Тренинг шарты: Тренинг мүмкіндігін көрсету; Топ ішіндегі қарым-қатынасты жетілдіру, Топтың өзара бір-бірімен байланысын дамыту; Өз шешімі мен міндетіне сенімді және тұрақты болу.«Біздің топтың ережелері»Шарты: негізгі ережелерін талдау және оны бекіту.Ережелер: ...

Толығырақ »

Суицидалды мінез-құлықты балалармен профилактикалық және коррекциялық жұмыс

Жасөспірімдер басқалардан ерекшелену мақсатында мінездерін көрсетеді. Әсіресе, бұндай көңіл-күй, ер балаларда 11-13 жаста, қыз балаларда 13-15 жаста көптеп кездеседі. Осы кезеңнен балалар мінез қыңырлығымен сипатталады. Жасөспірімдер өте еліктегіш болады, егер де олардың еліктеуі орынсыз болса, баланың тәрбиесі қиындайды, еңбек, күш қабілеті төмендейді. Жасөспірім өзін бала емес екенін сезініп, сенімсіз болады. Оларды «Мен кіммін?, «Не үшін өмірге келдім?» деген сұрақтар көп ...

Толығырақ »

«Тәуекел» тобындағы балалардың ата-аналарымен психологиялық түзету жұмысы

Балалардың суицидтік мінез-құлқының алдын алуда отбасы, мектеп, педагог, психолог, әлеуметтік педагог басты рөл атқарады, олар жасөспірімдерді суицидтік әрекетке жеткізетін көңіл-күймен күресуде ата- аналармен жұмыс атқарады және оларға көмек береді. Ата-аналарды өз баласына сауатты көмек көрсетуі үшін, оны түсінуі мен қолдау көрсетуінде қажет жеткілікті біліммен қаруландыру керек. Ата-аналардың педагогикалық мәдениеті неғұрлым мол болған сайын, олар өз балаларына жалпыадамзаттық және адамгершілік құндылықтарды ...

Толығырақ »