Home » Білім және өнер (page 11)

Білім және өнер

ӨНЕР МЕН АДАЛДЫҚ ЖОЛЫНДАҒЫ ТҰЛҒА

Осы екі жолды таңдаған, сол жолдан таймаған менің әріптесім және тәлімгерім — Бешимов Қайрат Бахытжанұлы, Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжінің, музыка кафедрасының, дауыс қою және баян аспабының жоғары санатты оқытушысы, «Қазақстан Республикасының білім беру ісінің құрметті қызметкері» атағының иесінен сұхбат алу — Қайрат Бақытжанұлы, сіз қай өңірдің тумасы боласыз? — 1954 жылы 7 ақпан күні, Омбы облысы, Москаленко ауданы, Илеуіш деген ...

Толығырақ »

Развитие творческой инициативы студентов по специальности «Музыкальное образование»

   В государственном образовательном стандарте РК выделены основные линии личностного развития студентов: самостоятельность, инициативность, творчество. Основным принципом образования является построение образовательной деятельности на основе индивидуальных особенностей каждого студента, при котором сам студент становится полноценным участником (субъектом) образовательных отношений, а так же поддержка инициативы студентов в различных видах деятельности. Наше время — это время перемен. Сейчас нужны люди, способные принимать нестандартные ...

Толығырақ »

Ұлт болашағы – білімді шәкірт қолында. Шәкірттің білімді болуы – ұстаз қолында

Мектеп – білім ордасы, оның жүрегі – ұстаз. Ұстаз – мектепте басты тұлға болып табылады, себебі ешбір заманға сай технология ұстазды алмастыра алмайды. Мен ұстазбын. Он жылға жуық Астана қаласының №56 мектеп-лицейінде ағылшын тілі пәнінің мұғалімі ретінде жұмыс жасап келе жатырмын. Менің ұстаздық кредом: жеке тұлғаны қалыптастыруға ат салысу, жасөспірімдерді білім нәрімен сусындату, оларды өмірден өз орнын таба білуіне көмектесу ...

Толығырақ »

Есепті шешудің тағы бір тәсілі жайлы

Кейбір есептерді шешуде қолданылған амал тәсілдер сол есептерде қолданылып ғана қоймай алгебра, геометрия, сандық теория және ықтималдық теория есептерінде де пайдаланылатын ерекшеліктер болады.Мұндай амал тәсілдерге математикалық индукция әдісі, Дирихлей принципі және граф әдістері т.б жатқызуға болады.Осы әдіс тәсілдермен танысып, оларды меңгеру есеп шығаруда өте тиімді.Жоғарыдағы әдіс тәсілдердің қатарына жатқызуға болатын тәсілдердің бірі есептің қандай бір мәнінің ең үлкен және ең ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі балалардың қазақ тілін оқытудың ерекшеліктері

Бала тілінің дұрыс өркендеуінің бірінші шарты – балаға сөзді бұзып сөйлемеу керек. (М.Жұмабаев) Балабақшада қазақ тілін оқытудың қай түрін алсақ та, ол оқыту, үйрету үрдісінің бүкіл жүйесін қамтиды. Балалардың ақыл-ойына, қабілеттерінің дамуына жетудің бірден-бір жолы-өзара тілдік қарым-қатынас. Әр баланың табиғи қабілетін ескере отырып, балаға көмекші әрі сүймелдеуші болып, әрдайым жанынан достық қарым-қатынаста болсақ, оқыту мазмұнын жаңғыртуға, әрі тиімді әдіс-тәсілдерді кеңірек ...

Толығырақ »

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ТӘРБИЕШІ ПЕДАГОГТЫҢ РОЛІ

Жалпы білім беру жүйесінің құрамдас бөлігі болып саналатын, ең алғашқы, әрі негізгі саты мектеп жасына дейінгі мекемелер болып табылады. Мектеп жасына дейінгі мекемелерде балалардың жеке қасиеттерінің, құзыреттіліктерінің жетілуіне негіз қалау, мектеп өміріне дайындау, күн тәртібіне және оқу ісіне бейімделуін жүзеге асыру көзделеді. Қазіргі таңда мектепке дейінгі мекемелердің көбеюінің бастау алып жатқандығы қоғамымыздың қуантарлық жаңалығы деуге болады. Бұл дегеніміз ертеңгі болашағымыз, ...

Толығырақ »

Энергияның рөлін не атқарады?

Функционалдық сауаттылық – білім берудің жеке тұлғаны қалыптастырудағы әлеуметтік бағдарлануы. Қазіргі таңда тез өзгермелі әлемде функционалдық сауаттылық – оқушының әлеуметтік мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ өмір бойы білім алуына ықпал ететін базалық фактор. Күнделікті өмір тынысымен бірге тіршілік етіп, ұрпақ тәрбиелеп отырған ұстаздар үшін заман ағымына қарай оқыту басты мақсат. Әрбір мұғалімнің алдында тұрған міндет – сабақтың ...

Толығырақ »

Модульный подход в формировании профессиональных компетенций

 Многообразие видов инноваций предполагает так называемые внутрипредметные инновации, реализуемые в рамках учебной дисциплины,  универсальных по своей природе с возможностью их использования в любой предметной области. Актуальным вопросом внедрения технологии модульного обучения является разработка модульных программ. Теоретический анализ модульного обучения позволил выделить следующие его особенности:  — модульное обучение обеспечивает обязательную проработку каждого компонента дидактической системы и наглядное их представление в модульной программе ...

Толығырақ »

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқу үдерісінде пайдаланудың тиімділігі

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты – бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі – мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс – оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау – әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін, барлық шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа ...

Толығырақ »

Развитие функциональной грамотности через интерактивные методы обучения на уроках русского языка и литературы

В данное время развития Казахстана обозначил четкие новые приоритеты в области школьного образования, которые соответствуют мировым тенденциям. Мировая конкурентоспособность требует построение общества, в котором основными функциональными качествами являются способность творчески мыслить и находить нестандартные решения, инициативность, полученные знания использовать в жизни. Современному обществу требуются люди, умеющие быстро адаптироваться к изменениям. Объективной исторической закономерностью в настоящее время является повышение требований к ...

Толығырақ »