Home » Балабақша (page 81)

Балабақша

Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін театр арқылы дамыту

Театр әр балаға қуаныш, қызық, ұмытылмас әсер сыйлайды. Балалардың эстетикалық талғамын, қиялын дамытады. Қазақ халқының өнер жұлдыздарының бірі Ш. Айманов «Театр-адамдарды туыстыратын шығармашылық отбасы, сахна өнері-тіл жетпес құдыретті өмір шындығын білу, яғни адамның сахнаны сүймеуі мүмкін емес» — деген болатын. Балалар тілін дамытуда, олардың өмірге деген көркемдік көзқарастарын қалыптастыруда театрландырылған қойылымдар ерекше рөл атқарады. Балалар кейіпкерлерді ойнай отырып, олардың іс-әрекеттері ...

Толығырақ »

Мнемотехника

Балаларды жан-жақты дамыту, олардың барлық кемістіктерін жөндеу, мектепке дайындаудағы балабақша алдындағы басты мақсат. Сөйлеу — бас мидың бірнеше бөлігінің бірігіп жұмыс істеу нәтижесі. Артикуляция мүшелері тек мидан келген бұйрықты орындаушылар. Балалардың тілін дамытуда келесі кедергілердің бары ешкімге де құпия емес, -сөздік қорының кемдігі; -сөйлемдегі сөз тіркестерін дұрыс таба алмауы; -дыбыстау кемшілігі; -берілген тақырыпқа сюжеттік немесе сипаттау әңгіме құра алмауы; -өз ...

Толығырақ »

Рухани жаңғыру- болашаққа бастар жол

Жүргізуші: Армысыздар құрметті әріптестер! «Рухани жаңғыру- болашаққа» бастар жол тақырыбындағы концерттік бағдарламамызға қош келдіңіздер! Жүргізуші: Отан дейміз от жаққан жерімізді, Отан дейміз өсірген елімізді. Отан дейміз туған жер, атамекен Биік тау, орман, тоғай, көлімізді. Отанның шеті де жоқ, шегі де жоқ. Ол бірақ өз үйіңнен басталады. Өз Отаныңның, өз еліңнің патриоты болғанға не жетсін! Сайын дала –ата жұрт бабаларымыздың көздің ...

Толығырақ »

Қарым – қатынас жасай білу — үлкен өнер

                                              Ата – аналарға арналған кеңес Күні: 24.01.2019ж. Кеңес алушы: «Капелька»І кіші топ ата –аналары Кеңес тақырыбы: «Қарым – қатынас жасай білу — үлкен өнер» Кеңес беруші: педагог – психолог Менешева К.Н.  Мақсаты: Ата – аналардың мінезіндегі өктемдіктің, дау жанжалдың туындау себептері, оның адам өміріне әсері, жүйкеге әсер ететін жағдайлардың алдын ...

Толығырақ »

СИҚЫРЛЫ ОРМАНҒА САЯХАТ

Қорытынды  кешенді ұйымдастырылған оқу-қызметі Ортаңғы  топ Б.М: Жыл бойы алған білімдерін жалпылау; 5 ке дейін санауды; заттарды көлеміне қарай салыстыруды; уақытты және кеңістікті бағдарлауды; геометриялық пішіндерді ажыратуды; орман мекендеушілерін, жәндіктер мен құстар, ағаштардың кейбір түрлерін атауды; салыстыра білуді; дәстүрден тыс сурет салу түрлерін бекіту. Д.М: Балалардың қабылдауын  сенсорлық тәжірибесі арқылы кеңейту; Ақыл-ой әрекетінің тәсілдеріне (талдау, синтез, салыстыру, жалпылау, байланыстың себеп-салдарын ...

Толығырақ »