Мақсаты: гимнастикалық орындықтың үстіне етбетінен жатып, алға қарай екі қолымен тартыла ішпен жылжып, еңбектеуге үйрету, жерде жатқан қос жіптен (15-30см) қос аяқпен секіру, сапқа шеңбер жасап тұру, музыка ырғағымен бірінің артынан бірі, аяқтың ұшымен, өкшемен жүруді жалғастыру, түрлі кедір-бұдыр дәстүрден тыс кедергілерден өту кезінде майтабандықтың алдын алу, ептілікке, шапшаңдыққа, батылдыққа баулу, жаттығулар арқылы аңдарға деген мейірімділігін арттыру. Керекті құрал-жабдықтар: гимнастикалық ...
Толығырақ »Балабақша
Отбасым – менің байлығым (семинар-тренинг)
Оқу қызметінде құм терапиясын қолдану
ТРИЗ технологиясын балабақшада тиімді пайдалану
Қадыр өлеңдерін ТРИЗ технологиясы арқылы жаттату
Қадыр Мырза Әлі – балалар ақыны. Соның ішінде мектеп жасына дейінгі балаларға арнап ең көп өлең жазған ақын десек артық болмас. Ал ақындықтың ішінде балалар ақыны болудан асқан қиындық жоқ. Себебі үлкен адам, есейген адамның бала сезіміне жақындауы қиын. Бала ойымен, бала қиялымен өлең жазу – нағыз талантты ақынның ғана қолынан келеді. Ақын өзінің өлеңдері арқылы адам бойындағы барлық жағымсыз ...
Толығырақ »Қызықты математика
Ауылым – алтын бесігім
«Ертегілер елінде» жобасы
Жаңа технологияларды пайдаланып, ұсақ қол моторикасын дамыту және дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру
Ұлттық мұраның бай қазынасы – халықтық ұлттық ойындар арқылы баланы жан – жақты дамыту
Балабақша балалалары болашақ иесі болғандықтан дүниежізілік мәдениетті танитын, өзінің төл мәдениетін білетін, сыйлайтын, рухани дүниесі бай, саналы ойлайтын деңгейі жоғары білікті болуы міндетті. Ата – бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақтаған тәжірибесін, мәдениетін жасөспірімдер бойында саналы сіңіріп, қоршаған ортадағы қарым – қатынасын, мінез – құлқын, өмірге деген көзқарасын, бағытын дұрыс қалыптастыру тәрбиеге байланысты. Мектепке дейінгі мекемелерде адамгершілік тәрбиесімен тәрбиелеу және білім беру ...
Толығырақ »