Home » Балабақша (page 63)

Балабақша

Ұлттық мұраның бай қазынасы – халықтық ұлттық ойындар арқылы баланы жан – жақты дамыту

Балабақша балалалары болашақ иесі болғандықтан дүниежізілік мәдениетті танитын, өзінің төл мәдениетін білетін, сыйлайтын, рухани дүниесі бай, саналы ойлайтын деңгейі жоғары білікті болуы міндетті. Ата – бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақтаған тәжірибесін, мәдениетін жасөспірімдер бойында саналы сіңіріп, қоршаған ортадағы қарым – қатынасын, мінез – құлқын, өмірге деген көзқарасын, бағытын дұрыс қалыптастыру тәрбиеге байланысты. Мектепке дейінгі мекемелерде адамгершілік тәрбиесімен тәрбиелеу және білім беру ...

Толығырақ »

ӨТШТ технологиясының мазмұны мен әдістері

Оқытудың ең қызықты және мектепке дейінгі балалардың қызығушылығын оятатын әдістердің бірі ол –ӨТШТ. Бұл технологияны ойлап тапқан Баку жерінде дүниеге келген фантаст-жазушы Альтшуллер Генрих Саулұлы,оның ойынша әр адамды шығармашылыққа баулуға болады. ӨТШТ-педагогика, біздің мемлекетте 80 жылдарда педагогикалық  бағыт  ретінде  және ғылыми әдіс ретінде қалыптасты.Шығармашылық тапсырмаларды орындау теориясы адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамытудың жаңа әдістемесі үшін негіз болып табылады. Шығармашылық мүмкіндіктердің көріне ...

Толығырақ »

Саусақтардың ұсақ  моторикасын дамыту арқылы балалардың ой- өрісін  жетілдіру С

Турганбаева Улбосын Абеновна,  Астана қаласы №69«Еркем – ай» балабақшасы «Бәйтерек» мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі       Cаусақ жаттығуларының мағынасы туралы кітаптарда аз жазылған жоқ. Қол саусақтар жаттығулары есте сақтау және назар аудару қабілетін дамытатындығын психологтар айтып кеткен. Тақпақты саусақтар жаттығулары ырғаққа ілесіп қимылдауына және баланың сөйлеу ырғағының қалыптасуына көмектеседі. Сондықтан ойынды ерте жастан бастап шынықтырған жөн. Саусақ ойындары сөйлеу ...

Толығырақ »

Дидактикалық ойындардың оқу қызметінде қолдану тиімділігі

Балабақшадағы тәрбиелеу-оқыту жұмысында балалардың тілін дамыту,сөздік қорларын дамыту,ауызша сөйлеуге үйрете отырып,үйренген сөздерін күнделікті өмірде еркін қолдану,әрі оны күнделікті іс-әрекет кезіндегі тілдік қарым-қатынаста қолдана білуге жаттықтыру ісіне ерекше мән берілген. Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалармен сөздік жұмысын жүргізу ісі-тіл дамытудың негізгі бір міндеттері болып есептелінеді. Біз балалармен сөздік жұмысын жүргізе отырып,оларды айналасындағы заттармен таныстырып,атын атай білуге,қасиеті мен сапасын,түр-түсі және пішінін ажырата ...

Толығырақ »

Бейнелеу оқу қызметінде дәстүрден тыс баланың шығармашылық қабілетін дамыту

  Сурет салу – балалардың шығармашылық белсенділігін көрсету үшін үлкен мүмкіндік беретін өнердің бір түрі. Сурет салу арқылы балаларды адамгершілікке, әсемдікке, сұлулыққа, өнер түрлерінің құндылықтарын бағалауға тәрбиелейміз. Сурет салу баланыңтіл байлығын арттырады. Өзі бейнелеген бейнені ойынша суреттеген бала қағаз бетіне түсірегенде өз ойын ашық айта алады. Бала шығармашылығын дамытуда сурет салудың дәстүрлі дәстүрінен дәстүрден тыс тәсілдерді қолдану қазіргі заманауи балаларымыздың ...

Толығырақ »

Ауамен танысу

Балабекова Ару Жангельдіқызы, Астана қаласы №69 «Еркем-ай» балабақшасы «Ботақан» ересек тобының тәрбиешісі         «Әлеуметтік орта» білім беру саласының «Ботақандар» ересектер  тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Білім беру саласы: таным, әлеуметтік орта, коммуникация. Мақсаты: Балалардың  танымдық  қабілетін  арттыра  отырып, тәжірибе  жасау,  тәжірибе жұмысы арқылы ауаның барлық жерде бар екенің түсіндіру. Тіршілік үшін ауаның маңызы зор екендігің ұғындыру. Ауа ...

Толығырақ »