Мақсаты: Балаларды ана тілінің қасиетін сезінуге, мәртебесін көтеруге баулып, танымдық қабілеттерін арттыру. Тілді құрметтей білуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: плакаттар, слайдтар. Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, көркем әдебиет. Тәрбиеші: Балалар, бүгін ерекше күн екен. Біздің сабағымызға көптеген қонақтар келіп отыр. Олай болса, балалар, қонақтармен амандасып алайық. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Қайырлы таң, балалар! Қайырлы таң, апайлар! Балалар, біз бәріміз бір ...
Толығырақ »Балабақша
Балабақшада бейнелеу өнері оқу қызметінде дәстүрден тыс әдістерді пайдалану
«Тәрбиешінің міндеті – балада шығармашылықтың қандай түріне ынта бар екенін тауып, сол ынтасын, сол түр туғызатын сұлулық сезімдерін өркендету» Мағжан Жұмабаев Мектепке дейінгі ...
Толығырақ »Ғажайып гүл
(құм терапиясы) Мақсаты: Балалардың көңіл-күй жағдайын бағалауын қалыптастыру; жан-жақты психикалық процестерді дамыту: қабылдау, есте сақтау, көңіл аудару, тілдерін дамыту, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. Дамытушылығы: Көріп сезу арқылы балалардың сөздік қорын, танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелігі: табиғатты сүйе білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: шағым құмзар әр балаға, түрлі-түсті құм, жануарлардың мүсіні. Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, танымдық ойындар, түрлі-түсті құммен сурет салу, ертегі элементтері, әуен. Ұйымдастыру ...
Толығырақ »Бала дамуындағы ата-ананың рөлі
Тәуелсіз еліміздің келешек ұрпақты тәрбиелеу мәселесі – бүгінгі күннің өзекті тақырыбы. Бұл мәселенің шешімін табуда үздіксіз білім беру жүйесі айтарлықтай дәрежеде қайта қаралып, оны жетілдіру жолдары іздестіруде. Мектепке дейінгі ұйымдарда баланың білімге деген құштарлығын арттырудан, ұлтымызға тән қасиеттерін бойына сіңірген бала тәрбиелеуден бастағанның маңызы зор. Балабақша – бүлдіршіндерді болашақта ата дәстүрін сақтайтын инабатты да, ибалы, үлкен-кішіні сыйлай білуге үйрететін тәрбие ...
Толығырақ »Қызықты математика
Мақсаты: Балалардың қарапайым математикалық дағдыларын қалыптастыру, тура және кері санауға ынталандырып, 5 көлемінде сандарды үйрету. Дамытушылық: Баланың ойлау қабілетін, зейінін тез ойлауын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбері: Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанамыз бәріміз, Арайлап атқан күнге. Всем, всем добрый день! Здравствуй, солнце золотое! Здравствуй, матушка земля! Гуд мониг май френдз. Ой балалар, ...
Толығырақ »Табиғат қонақтары
Мақсаты: Балаларды табиғат қонақтарымен таныстырып, оларға көмектесуге, қамқор болуға тәрбилеу. Құм терапиясын қолданып балалардың ой-қиялын, саусақ қимылын дамыту. Өздеріне еркін сурет салып, өз ойларын жеткізуге дағдыландыру. Шаттық шеңбері: Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Жарқыраған күндейміз, Ренжісуді білмейміз. — Балалар, бүгінгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Бізде бүгін ерекше күн болмақ, себебі біздің бәріміз бір-бірімізді жақсы көңілді екендерімізді көріп тұрмыз. Осы, ...
Толығырақ »Құмдағы жылан
Мақсаты: Балаларға құмның қасиеті мен түрлері туралы білімдерін кеңейту. Оларды шығармашылыққа баулу. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін дамыту. Құмның қасиетімен таныстыру. Құммен сурет салу дағдыларын қалыптастыру. Саусақ қол моторикасын, ой-өрісін, қиялын, зейінін дамыту. Дәстүрлі емес әдіспен құммен сурет салуды жалғастыру. Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, көрсету, еске түсіру, ойын, саусақты шынықтыру, құммен сурет салу. Қажетті құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, құм түрлері. Әр балаға құммен жұмыс ...
Толығырақ »Қоянның үйшігі
Білім беру саласы: «Коммуникация» Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Драма» Топ: ересек Мақсаты: Әр түрлі театрлар арқылы балаға ертегіні әңгімелеуге үйрету. Ұсақ қол моторикаларын дамыту, сөздік қорларын байыту. Әсемдікке, сұлулыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: Көрініс арқылы көрсету. Саусақ театры арқылы «Қоянның үйшігін» ертегісін әңгімелеу, сахналау. Диірмен, қамшы, бүрме театрлары арқылы ертегіні сахналау. Көрнекі- құралдар: Саусақ, диірмен, қамшы, бүрме театрлары, ертегі кейіпкерлерінің суреттері. Кескінделген ...
Толығырақ »Ертегі «Қарлығаш пен дәуіт»
Білім беру саласы: «Коммуникация» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет Топ: ересек Мақсаты: «Қарлығаш пен дәуіт» қазақ ұлттық ертегісін әңгімелеу. Міндеттері: Тәрбиелік: достарына көмектесуге, сый-құрмет көрсетіп және достарына қамқор болуға тәрбиелеу; Білімділік: қазақ ұлттық оюлар арқылы ертегінің мазмұнын айтуға үйрету; Дамытушылық: қазақ халқының ою-өрнектері мен халықтың әдет-ғұрыптарын тереңірек ашу және дамыту, балалардың бойына сіңіру. Шығармашылық қабілетін шыңдау, сөздік қорын молайту. Көрнекіліктер: ...
Толығырақ »Мысық пен мысықайлар
Білім беру саласы: Коммуникация. Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту Топ: Ересек. Мақсаты: Шығармашылықты, әңгіме құрастыруды жетілдіру. Бағдарлама мазмұны: Достыққа, бір-бірін тыңдауға, үлкен сөзін бөлмеуге тәрбиелеу. Өз ойларын толық айтып, өз көзқарасымен дұрыс бөлісуге тәрбиелеу. Картинада нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді үйрету. Жұмбақ мазмұнын аша білуді үйрету. Бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды, олар жайында шығармашылықты әңгіме ...
Толығырақ »