Абдрашева Ш.А. Қабанбай батыр ауылы № 41 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Заман дамыған сайын тек шәкірттің қабілетіне қарай талап қоймайды, ендігі жерде мұғалімдердің де әдістемелік әлемін өзгертпек. Ол қалай? ХХІ ғасыр ілім мен ғылымның ғасыры деген күннің өзінде адам баласы бір саланың ғана маманы болып қалмау керек дегенді алға тартуда. Яғни сіз әмбебап болуыңыз керек. Бұл ...
Толығырақ »Мақалалар
Экологическое воспитание – составная часть нравственного воспитания
Директор профильной школы КазНУ им. аль-Фараби Есенова К.А. Кадырова К.К. учитель русского языка и литературы профильной школы КазНУ им. аль-Фараби Президент РК Касым-Жомарт Токаев на Всемирном климатическом саммите в Дубае выразил поддержку призыву ООН предпринять конкретные действия для сохранения окружающей среды. Он подчеркнул, что чрезвычайная климатическая ситуация является глобальным кризисом, требующим глобального ответа, и только коллективные действия ...
Толығырақ »Жылдам оқу
Иманалиева Карлыгаш Актаевна Астана қаласы Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп-гимназия. бастауыш сынып мұғалімі Ақпараттық технологиялар дамыған заманда жылдам оқу – балаға қысқа мерзімде көбірек ақпарат алып қана қоймай, оны тереңірек сіңіруге мүмкіндік беретін пайдалы дағды. Жылдам оқу – арнайы әдістерді қолдана отырып, оқығанның мәнін тез түсіну қабілеті. Бастауыш сынып мұғалімінің міндеті – балаға оқығанын түсінуге, талдауға және қайта жаңғыртуға үйрету. ...
Толығырақ »Қазақтың дәстүрлі ойындары
Магашова Жулдыз Алматы қаласы, «N157 бөбекжай-балабақшасы» КМҚК, қазақ тілі педагогы ҰІӘ: Қазақтың дәстүрлі ойындары Топ: орыс тілде оқытылатын « Балдырған» тобы Мақсаты: Ойындар жайлы түсінік беру. Балалардың бойында қазақтың ұлттың ойындарына деген қызғушылықты арттырып, ойын аттарын мен ойынға керек құрал-жабдықтардың аттарын дұрыс айта білу. Көрнекілік: Интерактивті тақта, ойынға арналған арнайы ойыншықтар, домбыра, асық. Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, жұпқа бөлу, ойын. Ұйымдастыру кезеңі: ...
Толығырақ »Ертегілер әлеміне саяхат
Турашева Гулзия Алматы қаласы, «N157 бөбекжай-балабақшасы» КМҚК, тәрбиеші Мақсаты: балаларды «Алтын сақа» ертегісімен таныстыру жұмыстарын жалғасыту; — ертегі кейіпкерлерінің жағымды және жағымсыз әрекеттерін сипаттауға үйрету; — балалардың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру; — балалардың тілін ұстарту, сөздік қорын молайту. — асықтар арқылы 1-ден 5-ке дейін санауға үйрету; -асықтармен ойнай отырып балалардың ұсақ мотрикасын дамыту, ой – өрісін кеңейту; — балаларды қазақтың ...
Толығырақ »Система работы школы по предупреждению неуспеваемости учащихся
Нуртазина Р.Х. Зам.директора по УР КГУ «Средняя школа №45» г.Астаны В настоящее время сложились противоречия между потребностью общества в глубоко образованных людях и низким уровнем качества знаний у учащихся. Проблема: Как предотвратить низкое качество знаний и неуспеваемость у учащихся? Преодоление неуспеваемости встаёт важнейшей задачей школы. Под неуспеваемостью понимается несоответствие подготовки учащихся требованиям содержания образования, фиксируемое по истечении какого-либо значительного отрезка ...
Толығырақ »Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру
Қадырова Рысгүл Қуанышқызы Астана қаласы Әбіш Кекілбаев атындағы Binom school мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Қазіргі заманның ерекшелігі қоршаған ортаның қарқынды өзгермелі болуында. Орын алып жатқан өзгерістер бұрын-соңды болғандарға мүлдем ұқсамайды, ол адамзаттың өмір сүру саласының барлық деңгейіне өз ықпалын тигізуде. Бұл өзгерістердің негізгі сипаты — үздіксіздік, үдемелілік, жылдамдық және жаһандық. Аталған факторлардың барлығы қазіргі үздіксіз білім беру саласына, соның ішінде ...
Толығырақ »Читательская грамотность как основа функциональной грамотности
Джанаханова Гульсим Сабитовна учитель русского языка и литературы школы-лицея №89 города Астаны На сегодняшний день функциональная грамотность является базовым образованием личности. Функциональная грамотность — это способность человека применять на практике свои знания и умения. Задача школы — помочь ребенку достичь базового уровня функциональной грамотности вне зависимости от внешних обстоятельств. В основе функциональной грамотности лежит читательская грамотность: она помогает извлекать и понимать информацию, представленную в сплошных и несплошных текстах, ...
Толығырақ »Проблемы адаптации пятиклассников при переходе в среднее звено
Исабаева Кульжанат Тулегеновн педагог-исследователь педагог-психолог ШЛ №27 г.Астана Новый этап переход учащихся из начальной школы в пятый класс совпадает с концом детства, достаточно стабильным периодом развития. Как мы видим в практике, большинство детей переживает эти моменты как один из важных событий в своей жизни. Они гордятся тем, что «уже не маленькие». Появление нескольких учителей с разными требованиями, разным стилем ...
Толығырақ »Тренинг для подростков «Мы вместе!»
Сергазина Карлыга Закиржановна г.Алматы, Алмалинский район КГУ «Школа-гимназия №8» Педагог-психолог Цель тренинга: сплочение коллектива учащихся подросткового возраста. Задачи тренинга: Создание благоприятных условий для раскрытия внутреннего потенциала подростков и стимулирование их личностных изменений; Формирование хорошего социально-психологического климата с помощью сотрудничества и взаимопомощи внутри группы; Развитие способности участников тренинга приходить к общему мнению, договариваться. Возраст участников: 14-15 лет Продолжительность тренинга – 2 ...
Толығырақ »