Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 33)

Оқу-әдістемелік материалдар

Балабақшадағы шағын жобалардың тиімділігі

Жобалау әдісі – инновациялық педагогикалық технология. Педагогикалық жоба ол педагогтардың арнайы ұйымдастырған, балалардың өздігінен шешім қабылдауын және де өз таңдауы мен еңбегінің, шығармашылығының нәтижесіне өзін жауапты ететін іс-әрекеттер тобы. Арнайы білімді қажет ететін айқын мәселелерге ынталандыру және жоба іс-әрекеті арқылы мәселенің шешімін қамтитын білімнің іс-жүзінде пайдалануы. Қазіргі қарыштап дамыған заманда жобалау әдісі өте қажет. Ол балалармен жұмыс істегенде де, педагогтармен ...

Толығырақ »

«Денсаулығыңды жастайыңнан сақта» эстафеталық сайыс

Үй тапсырмасы ретінде берілген «Денсаулығыңды жастайыңнан сақта» тақырыбында іс-шара жоспарын құрастыру бойынша оқушылардың орындаған жоспарларын дене шынықтыру мұғалімдері оқып, саралай келе, оысы тақырыпта эстафеталық сайыс жүргізуді жөн көрдік. Сайыс алдыңғы сабақта бөлінген топтар арасында жүргізілді. Мақсаты оқушылардың кері байланысы және құрастырған тапсырмаларын іс-жүзінде көрсете отырып, салауатты өмір салтын ұстануды дәріптеу. Сайыстың басы. Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Оқушылардың дайындығын, жарамдылығын, талапқа ...

Толығырақ »

Өзін-өзі тану мен дене шынықтыру пәндерін кіріктіру арқылы оқушылар бойында дұрыс әрекет құндылығын ашу

«Өзін-өзі тану» пәні метапән болғандықтан, басқа пәндермен кіріктіру үнемі жүреді. Сондықтан да сабақтағы негізгі тақырыпты өмірмен байланыстырса, теория практикаға айналары сөзсіз. Яғни, қоғамға бейімделгіш, рухани бай, белсенді тұлға қалыптасады деп сенемін. Интеграция (лат. іntegratіo – қалпына келтіру, толықтыру, іnteger – тұтас, бүтін) – субъектілер арасындағы байланыстарды дамытып, өзара ынтымақтастық іс-қимылын тереңдету. Осы терминді негізге ала отырып, пәндерді кіріктіріп өту арқылы оқушыларға жан-жақты білім беруді ...

Толығырақ »

Баланың тілін заманауи технологиялар арқылы дамыту

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә. Назарбаев  Еліміздің білім саласында жүргізіліп жатқан реформаның басты мақсаты – ой-өрісі жаңашыл, шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын, дүниетанымы жоғары, жан-жақты қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеу. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі қазіргі таңда мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр. Бала болашағымыз десек, сол балаға жүйелі білім беріп, ынта-ықыласын ...

Толығырақ »

Қазақтың ұлттық ойындарын ойнату арқылы балаларды тәрбиелеу

Ұлы ғалым философ Әбу Насыр Әл-Фараби: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім — адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі»-деген екен. Олай болса, балабақша — бүлдіршіндерді болашақта ата дәстүрін сақтайтын, инаббатты, ибалы, үлкен-кішіні сыйлай білуге үйрететін тәрбие орталығы. Баланың өмірге қадам басардағы алғашқы қимыл-әрекеті ойын, сондықтан да оның мәні ерекше. Қазақ халқының ұлы ойшылы ...

Толығырақ »

Халқымыздың ұлттық мұрасын оқу-тәрбие ісімен сабақтастыру басты парызымыз

Бүгінгі таңда мектептегі оқып жатқан жас ұрпақты елжандылыққа, тағылымды ұлттық рухта тәрбиелеу мен оқыту басты міндет ұстаздарға, ата-аналарға тікелей байланысты. Халқымыздың ұлттық мұрасын оқу-тәрбие ісімен сабақтастыру басты парызымыз. Осы тұрғысынан сыныптан тыс шараларда халықтық педагогиканың үлгілерін үнемі пайдаланып отырсақ  жақсы  болар еді. Қазіргі уақытта бүкіл оқу-тәрбие жүйесі халықтық педагогикаға негізделіп, қайта құрылып жатқанда, ұмыт қалған салт-дәстүр, ұлттық ерекшелігімізді насихаттау, баланың ...

Толығырақ »

Жаңартылған білім заман талабы

Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы – заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама. Кәсіби тұрғыда жаңа сатыға қадам басып, білім жүйесіне енген жаңалықтың қыр-сырын зерттей бастаған сәтімізде арнайы курсқа баруымыз бағдарлама туралы туындаған сұрақтарымыздың жауабын табуға берілген мүмкіндік секілді көрінді. 14-ші қарашадан бастап 2 желтоқсанға дейін біздің «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастырған «Жаңартылған ...

Толығырақ »

Мен – жаңашыл ұстазбын

Әлем жаһандық сын-тегеуріндер кезеңінде өмір сүруде. Бұл жаңа технологиялық жетістіктер мен инновацияларды енгізу, IT-технологиялардың қарқынды дамуы және адам ресурстарының ұтқырлығы. Осы жағдайда білім және ғылым өзгерістердің алдыңғы қатарында тұруы тиіс. Әлемнің жетекші экономикалары жоғары деңгейдегі адам капиталы есебінен ғана гүлденуге қол жеткізуде. Оған жаңа білім беру стратегиялары мен саясаты ықпал етеді. Қазақстандық білім беру мен ғылым жүйесін жаңғыртудың қазіргі заманғы ...

Толығырақ »

Математика сабағында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту

«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» Жүсіпбек Аймауытов   Мақсаты: Білім алудағы қажеттіліктерді  күнделікті сабақта қолдану. Сапалы оқыту, оқытудың озық технологияларын тиімді  пайдалану  жолдарын  меңгеру. Зияткер, рухани, адами тұрғысында дамыған, әлемдегі әлеуметтік өмірге бейімдеу. Жұмыстың міндеті: Білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік, педагогикалық басылымдармен танысу. Сабақта оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдана білу. ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тіліне оқыту ерекшеліктері мен ойын элементтерін қолдану

Еліміз егеменді ел болғалы бері келелі де ауқымды өзгерістер жүруде. Саяси, экономикалық, қаржылық т.б. салалардағы секілді білім беру саласы да мұндай өзгерістерден тыс қалған жоқ. Себебі мемлекетті нығайту, көркейту үшін өмірге жаңаша көзқарастағы, білімді, жан-жақты дамыған ұрпақ тәрбиелеу қажеттігі туындады. Сондықтан қандай халықтың даму стратегиясын алып қараса, онда өскелең жас ұрпақты елін сүйетін отаншыл, саналы, тәрбиелі етіп шығару — оның ...

Толығырақ »