Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 23)

Оқу-әдістемелік материалдар

Қазақ тілі сабақтарында коммуникативті әдісті жүзеге асыру

            Тілді үйрену тек тұрмыстық жағдайдағы қарым-қатынасты меңгеру ғана емес, кәсіби шеберлік бағытында да дамиды. Біздің алдымыздағы міндет – құндылықтарды сақтай отырып білім алушыны үйрету. Алдымен тілдік блоктан бастауымызға болады. Бұл саналы әңгімені құрауға мүмкіндік береді, өйткені түрлі жағдаяттарда саналы және қызығушылықпен әрекет етуге ықпал етеді. Кез келген мәтінмен жұмыс жасауда білім алушыны ынталандыратын тапсырмалар орындаумен меңгеріледі. Қарым-қатынас мақсаты – ...

Толығырақ »

Қобыз аспабы арқылы деңгейлік тапсырмаларды тиімді оқыту

Егемендігін алғаннан кейін еліміздің жеткен жетістіктері ауыз толтырып айтарлықтай. Білім саласында қаншама педагогтарымыз өздерінің озық тәжірибелерін жасап шығарды. Бүгінгі таңда барлық білім беру деңгейлерінде сапаны бақылау қолға алынды. Себебі, оның білім саласы үшін маңызы зор. Тереземіз өзге елмен тең болу үшін, өскелең ұрпақтың алар білімі сапалы, мәнді әрі тиімді болуы біз үшін өте маңызды. Еліміздегі білім беру жүйесіндегі жасалып жатқан ...

Толығырақ »

Оқушының күн тәртібі қандай болу керек?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.1.2.4 күн тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіру және күн тәртібін құрастыру; 1.1.2.5 тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану.

Толығырақ »

Мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамытуда ертегі терапиясының маңызы

  «Жан тұрмысы өркендеу үшін, яғни ойы, ақылы кеңейіп, құлқы түзеліп, тілі баю үшін, жас балаға ертегі тым қымбат нәрсе» деп М. Жұмабаев айтып кеткендей, ертегінің бала тәрбиесінде алар орны ерекше. Қазіргі заманауи замандағы балаға ертегіні құрғақтай оқып беру немесе оның кейіпкерлерінің бейнесін бейнелеу, мазмұндары жайлы айту өте аз. Үшінші мыңжылдықтың балаларымен ертегінің мәнін талдау, онымен бірге ізденіп, өмір сабақтарын ...

Толығырақ »

Оқушының өзіндік «мен» тұжырымдамасын қалай дамытамыз?

«Мен» тұжырымдамасы – бізді алға жылжытатын және біздің мінез-құлықтарымызды бағыттайтын, өзін-өзі өзгертуге жетелейтін әлеуметтік стимул және шынайы әлем жағдайында шеберлікке ұмтылатын құзіреттіліктің белсенді компоненті. Әрбір балаға жеке тұлға ретінде қарап, оның өзіне тән санасы, еркі, өзіндік әрекет жасай алатын ортасы бар екенін ескеріп, оқушының білімге, ғылымға деген ынтасын арттыру үшін алдымен қоғамдағы педагогтардың санасы өзгеруі тиіс екендігі айдан анық. Қазіргі ...

Толығырақ »

Сын тұрғысынан ойлаудың маңыздылығы неде?

Атамыз айтып кеткен Абай алып, Біз дағы ұйқымыздан оянайық, Қазіргі әдіс-тәсіл заманында Әрбіріміз кірпіш болып қаланайық. Сын тұрғысынан ойлау мен проблемаларды іспен шешу дағдылары ерте замандағы құрал жасау, ауыл-шаруашылық жетістіктері, вакцинаны ойлап табудан бастап қазіргі заманғы зерттеулерге дейінгі бүкіл адамзат тарихының өн бойында адам прогресінің сенімді серігі болды. Қазіргі әлемде сын тұрғысынан ойлау қазіргі заманғы жұмыс күшін ойлау дағдыларынан күтілетін ...

Толығырақ »

Өмірдің мәні неде?

Сыныптан тыс өткен ашық дөңгелек үстел Мақсаты: Үнемі даму жағдайындағы қоғамда өмір сүріп жатқандықтан, дұрыс таңдау жасай білу мен нақты шешім қабылдай білуге баулу. Көрнекілік: Қанатты сөздер. Ережелер. Кластер. Ережелер: Уақытты ұтымды пайдалану. Өзгенің пікірін сыйлау. Ұшқыр да, тез ойлау. Жаңа технология: СТО стратегиялары. Сыныпты төрт топқа бөлу. Сыныпқа жалпы сұрақ: Өмірдің мәні неде деп ойлайсыңдар? Топта талданып, кластер құрады. ...

Толығырақ »

Қазақ әдебиеті сабағынан қысқа мерзімді жоспар

         Сабақ – педагогикалық туынды, мұғалімнің жұмысының көзге көрінетін негізгі бір бөлігі. Сабақ сыныпқа кіргенге дейін оған алғашқы дайындықтан басталады жəне сабақ жоспарын дайындау – табысты сабақты құрылымдаудағы жауапты кезең. Белсенді сабақ – табысты сабақтың алғышарттарының бірі. Белсенді сабақты жоспарлау неден басталады? — Сабақтың мақсат, міндеттерін анықтау (тақырыпқа байланысты сабақтың оқу мақсаттарын, тілдік мақсаттарын анықтау); — Бағалау критерийлерін анықтау (белгіленген ...

Толығырақ »

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы түсінік

   Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы – әлемнің түкпір-түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі. Мақсаты – барлық жастағы оқушыларға кез-келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. «Сыни тұрғысынан ойлау» ұғымын белгілі бір идеяларды қабылдай отырып, оның неге қатысты екенін зерттеу, оларды жеңіл септикалық ойларға қарсы қоя білу, салыстыра алу, сол идеяларға ...

Толығырақ »

Диалогтік оқытудың тиімділігі неде?

Егеменді еліміздің еңсесі көтеріліп, тәуелсіз ел атанып, әлемге танылып жатқан шақта ұлттың, елдің болашағы — жас ұрпаққа жауапкершілікпен көңіл бөлу — ұстаздың киелі міндеті. XXI ғасырдың бәсекеге қабілетті ұрпағын тәрбиелеуде ұстаз қауымына білекті сыбана кірісер мезгіл жеткенін түсінген дұрыс. Осы орайда «Диалогтік оқытудың тиімділігі неде?» тақырыбындағы  тренинг-сабағымды мақала етіп жарияласам деймін. Мақсатым — мақала арқылы жас мамандарға тамшыдай болса үлес ...

Толығырақ »