Home » Баяндамалар (page 26)

Баяндамалар

Коммуникативный подход как ведущий принцип развития речевой деятельности учащихся в организации обновленного образовательного процесса

  Настоящий этап развития отечественного образования характеризуется переходом на новые стандарты образования, обновлённый учебный план, совершенствованием содержания курса предметов языкового цикла в соответствии с основными направлениями модернизации общего образования. Актуальность программы определяется приоритетными направлениями современной модели образования, ориентированной на реализацию в практике преподавания языка единства процесса усвоения основ лингвистики и процесса формирования коммуникативных умений и навыков, обеспечивающих свободное владение языком ...

Толығырақ »

Ертеңімізге үлкен сеніммен қарайық

Іргесі берік еліміздің мәңгілік ертеңіне сеніммен қарайтын білімді де, дарынды жастарымыздың саны жылдан-жылға көбейіп келеді. Соның бірі  Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Абдраш Назарбеков атындағы  № 87 жалпы орта мектебінің 10 «а» сынып оқушысы Адырбек Али. Қазақстан тарихы пәнінен  Оңтүстік Қазақстанның Шымкент қаласында өткен «Мәңгілік ел тарихы» ғылыми жоба байқауында танытқан зерек ойлылығы мен тиянақты ізденісі үшін жүлделі «Бас жүлде» ...

Толығырақ »

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ

2017 жылғы 31 қаңтар айында «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» Ел басы Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауында «Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқыту бағдарламаларын сыни ойлау қабілетін және өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға бағыттау қажет» деп атап көрсетті. Қоғамымыздың қазіргі даму кезеңі мектептегі білім беру жүйесінің алдына оқыту үрдісін технологиялар арқылы дамытудың қажеттілігін ...

Толығырақ »

Проблемы обновления профессиональной деятельности учителя в условиях изменений парадигмы образования

  Проблема обновления профессиональной деятельности учителя, далеко не новая в педагогической теории и практике (В.С. Лазарев, М.Н. Невзоров, С.Д. Поляков, Л С. Подымова, В.А.Сластёнин, Л.А.Степашко,А.В. Хуторской и мн. др.) и сегодня приобрела характер приоритетной, так как обусловлена многими объективными факторами. Общемировые и отечественные тенденции перехода от индустриального к информационному  обществу требуют обеспечения инновационного развития страны на долгосрочную перспективу. Одной из ...

Толығырақ »

Характеристики девиантного поведения подростков

Термин «девиантное поведение» впервые ввел в употребление Я.И. Гилинский. Девиантное поведение связано с каким-либо несоответствием человеческих действий, поступков, нормам, правилам поведения, идеям, ценностям, поэтому возникла тенденция считать его «ненормальным» и в настоящее время употребляется наравне с термином «отклоняющееся поведение», т.е, девиантным является поведение, не удовлетворяющее социальным ожиданиям данного общества. Девиантность определяют, опираясь на знание норм. В медицине норма – это ...

Толығырақ »

Жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау

Егеменді елімізді дүние жүзі елдерімен терезесі тең болатын дәрежеде өркендететін, негізгі тұтқасын ұстайтын, дүние әлемін шарлайтын біздің дарынды да қабілетті ұландарымыз екені баршамызға мәлім. Олардың бойындағы дарынын қабілетін дамыту – ұстаз, ата-ана және қоғам қауымының міндеті. Тұлға дегеніміз – сезімнің, әсердің, ішкі күйініш-сүйініштің бойға жинақталған көрінісі. Алайда, әр тұлғаның эмоциялық сезім дүниесі әр басқа. Біреу жауыздықты көргенде айғайлап, бақырып, ішкі ...

Толығырақ »

КОЛОНИЗАЦИЯ КАЗАХСТАНА ЦАРСКОЙ РОССИЕЙ И РАЗВИТИЕ ПУТЕЙ СООБЩЕНИЯ

Российская колонизация Казахстана началась задолго до официального принятия казахами подданства России. Уже в XVII в. казаки и беглые российские крестьяне свободно заселяли отдельные участки западного, северо-восточного Казахстана. Второй этап колонизации начинается сразу после присяги казахов Младшего жуза на верность Российскому престолу. Территорию Казахстана наводняют казачьи войска, строятся военные укрепления, крепости, форпосты, редуты и дистанционные линии. Эта военно-казачья колонизация проводилась в ...

Толығырақ »

МӘДЕНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖӘНЕ ОТБАСЫ ТӘРБИЕСІ

Рухани – мәдени құндылықтардың бастау алар көздерінің бірі – тәрбие, ал тәрбие әрбір отбасынан бастау алады. Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің  «Әйелдердің ұстамдылығы мен төзімділігі – тыныштық пен татулықтың тірегі» деген баяндамасында: «Бізге неке және отбасы институтын нығайтып, оның беделін арттыру, адамгершілік құндылықтарды қайта түлету қажет. Отбасы, бала, отбасылық құндылықтар мен дәстүрлер біздің қоғамның және біздің мәдениеттің әрдайым негізі болды және болып  ...

Толығырақ »

ҮШ ТҰҒЫРЛЫ ТІЛ: БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІ ҰЛТ БОЛУДЫҢ КЕПІЛІ

«Тіл – халықтың тарихы, шежіресі, халықтың күллі өмірінің жаңғырығы мен ізі, онан сол тілді жасаушы халықтың арманы мен үміті, қайғысы мен қуанышы, күллі рухани өмірінің үні естіліп тұрады. Тіл – адам қатынасының аса маңызды құралы. Тіл – адам баласы қоғамының өмір сүруінің жəне дамуының қажетті шарты. Ол əрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады», -деп К.Аханов айтқандай, тіл – біздің өміріміз ...

Толығырақ »

МӘҢГІЛІК ЕЛІМІЗДІҢ БІЛІМ БЕРУ НЕГІЗІ – ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАДА

«Қазақ елі тәуелсіздік алғалы қыруар іс тындырды. Біз үлгілі дамудың өзіндік моделін қалыптастырдық… Қазақстандықтар ертеңіне, болашағына сеніммен қарайды», — деді Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан жолы – 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» жолдауында.  Бұл Жолдауында айтылған «Мәңгілік ел» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің кемел келбеті болып саналады. «Мәңгілік ел» идеясы – жас ұрпақтың басты құндылығы болып саналады, себебі ...

Толығырақ »