Home » Баяндамалар (page 25)

Баяндамалар

Көптілділік — заманауи білім беру басымдылығының бірі

«Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» дегендей, жас ұрпаққа саналы, мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру бүгінгі күннің талабы. Тілдің адам өміріндегі ең шешуші рөл атқаратыны әркімге де түсінікті. Ол танудың, түсінудің, дамудың құралы. Ал, көп тіл білу біздің мемлекетіміздің халықаралық байланыстарын дамытуға мүмкіндік беретін тұлғааралық және мәдениаралық қарым-қатынастардың аса маңызды құралы болып табылады. Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының шет елдермен ...

Толығырақ »

КОЛОНИЗАЦИЯ КАЗАХСТАНА ЦАРСКОЙ РОССИЕЙ И РАЗВИТИЕ ПУТЕЙ СООБЩЕНИЯ

Российская колонизация Казахстана началась задолго до официального принятия казахами подданства России. Уже в XVII в. казаки и беглые российские крестьяне свободно заселяли отдельные участки западного, северо-восточного Казахстана. Второй этап колонизации начинается сразу после присяги казахов Младшего жуза на верность Российскому престолу. Территорию Казахстана наводняют казачьи войска, строятся военные укрепления, крепости, форпосты, редуты и дистанционные линии. Эта военно-казачья колонизация проводилась в ...

Толығырақ »

Жазғы сауықтыру іс-шаралары туралы кеңестер

  Жазғы кезде балалардың таза ауада болу уақыты ұзарады, оқу сабақтарының саны қысқарады, сабақтар ашық ауада өткізіледі. Сондықтан да балалардың жыл бойы алған білімін, біліктілік дағдыларын, қабілеттерін көрсетуге еркіндік беріледі. Сауықтыру-шынықтыру уақытында сабақтастық сақталады. Жоспарлы жұмыс құру үлкен жетістікке, нәтижеге ие болады. Сауықтыру-шынықтыру жұмыстарының мақсаты: — жаз мезгіліндегі балалардың денсаулығын нығайту; — эмоционалдық, тұлғалық, танымдық дағдысын қалыптастыру; — үлкендердің ата-ана, ...

Толығырақ »

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ МНЕМОТЕХНИКА —  БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІН ЖЕҢІЛДЕТЕТІН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ

         Бүгінгі таңда мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбие мен оқыту бағыттарын қоғам сұраныстарына сәйкес құру – көкейкесті мәселелердің бірі болып отыр. Осыған орай, мектепке дейінгі ұйымдар педагогтерінің кәсіби білімдерін жетілдіру, оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық технологияларды қолдануға бағыт-бағдар беру, озық іс- тәжірибелер мен идеяларды насихаттау негізінде жүргізіледі.   Балабақшадағы инновацияға не жатады?  Инновациялық іс-әрекеттің үш кезеңін атап көрсетуге болады. Бірінші кезеңде ...

Толығырақ »

ЛУЛЛИЯ ШЕҢБЕРІ ӘДІСІ БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЫН БАРЫСЫНДА ТІЛІН ДАМЫТАТЫН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ

Біз даналықты үш жолмен үйренеміз: ойлану – ең ізгі жол; Еліктеу – ең жеңіл жол; Тәжірибе жолы – ең ауыр жол. Бенедикт Спиноз         «Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында» — деп елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай, балабақшада баланың таным  процесін  ізгілендіру мақсатында көптеген оқу-тәрбие үрдістері, жан-жақты ұйымдастырылып өткізіледі.       Егемен еліміздің ертеңіне ...

Толығырақ »

Үштілділік – уақыт талабы

ХХІ ғасыр бұл біздің үлкен қызмет атқарып, көптеген алға қойылған мақсаттарымызды жүзеге асырып, елдің пайдасына үлкен жемісті еңбек етуімізге жағдай жасалған даңғыл дәуір десекте артық айтпағанымыз. Оның тағы бір дәлелі Елбасымыздың «Үш тұғырлы» тіл саясаты. Қазақстанның бүкіл әлем алдындағы беделін көтеріп, алдыңғы қатарлы мемлекет ретінде таныту мақсатында Елбасы 2006 жылы «Үштұғырлы тіл» туралы идеясын жария еткені белгілі. Көп ұзамай аталған ...

Толығырақ »

Қазақтың ұлттық ойындары

    Балабақша балалары болашақ иесі болғандықтан ,өзінің төл мәдениетін білетін, сыйлайтын, рухани дүниесі бай, саналы ойлайтын деңгейі жоғары білікті болуы міндетті. Ата-бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақтаған тәжірибесін, мәдениетін жасөспірімдер бойына сіңіріп,  мінез-құлқын, өмірге деген көзқарасын, бағытын дұрыс қалыптастыру тәрбиеге байланысты.            Қазақ халқының жылдар бойы атадан балаға жалғасып, қалыптасқан ұлттық дәстүрі, әдет-ғұрпы, тәрбие мектебі бар. Баршамызға белгілі, ...

Толығырақ »

Ұстаз баланың ақылшы досы

«Егер балалар бірдемені түсінбейтін болса, онда оқытушы оларды кінәлауға тиісті емес, оларға түсіндіре алмай отырған өзін кінәлауға тиіс» В.А.Сухомлинский Тақырыптың аты атағандай ұстаз әр оқушының жақын,сырлас досы бола білуі керек. Ұстаздың басты міндеті оқушыдан сабақты яғни күнделікті тапсырманы талап етпеуі керек. Ұстаз ертеңгілік алдына келген санаулы оқушыларының көңіл-күйіне зер сала қарап, олармен күліп амандасуы міндетті. Көңіл-күйі болмай келген баламен оңаша ...

Толығырақ »

ЖАСТАР БОЙЫНДАҒЫ БЕЛСЕНДІ АЗАМАТТЫҚ ҰСТАНЫМДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Қоғамымызда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгерістер мен еліміздің білім беру саласының әлемдік білім кеңістігіне өтуі білім беру саласында уақыт талабына сай өзгерістер енгізуді талап етіп отыр. Қазіргі кезеңде білім, ғылым саласында инновациялық педагогикалық технологиялар қаншалықты маңызды болса, тәрбие бағытында да заманауи технологиялар ұғымы кеңінен қолданылатын ұғымдардың біріне айналды. Мұғалімдер мен тәрбиешілер өз қызметінде қандай технологияны қолданған күнде, олар оқушы пікіріне құлақ ...

Толығырақ »

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ

Қазіргі заманғы ғылыми — техникалық үрдістің қарқыны білім беру жүйесінің алдына үлкен мақсаттар мен жаңа міндеттер жүктейді. Жас ұрпақты жан — жақты жетілген, ақыл — парасатты, ой — өрісі биік, бәсекеге қабілетті азамат етіп тәрбиелеу — қоғамымыздың ең өзекті мәселесі. Бұл әр мұғалімнің шығармашылық ізденіспен жаңаша істеуін қажет етеді. Оқушылардың танымдық қызығушылығын дамытудың негізгі факторы олардың білімі мен дағдыларының дәрежесі ...

Толығырақ »