Home » Балабақша (page 5)

Балабақша

 Жәндіктер тіршілігі

Білім беру саласы: Таным. Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану. Мақсаты: Балалардың жәндіктер, олардың сипаттық белгілері туралы білімдерін кеңейту. Көбелек пен қоңыздың айырмашылығын таба білуге үйрету. Лэпбук жасау: «Жәндіктер тіршілігі» Көбелек пен қоңыздың қалай пайда болатындығын (жұмыртқа, дернәсіл, қуыршақ) түсіндіру.Олардың бір-бірінен айырмашылығын салыстыру. Балаларды жәндіктерге қамқорлықпен қарап, қорғауға тәрбиелеу. Көрнекілігі:Видеоролик, суреттер, интербелсенді тақта, лупа, көбелек, кинетикалық топырақ, жәндіктердің муляжі. Әдіс-тәсілі:Сұрақ-жауап, түсіндіру, зерттеу. ...

Толығырақ »

Шөптегі қанқыз

Білім беру салалары: «Шығармашылық» Бөлімі: Сурет салу Мақсаты: Балаларға шөптегі қанқызды түсіндіру. үйкелеу арқылы сурет салуды үйретуді жалғастыру, шөпті бейнелеуде оның толық бетті қамтуын қадағалау. Саусақтар арқылы қол моторикасын дамыту. Табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу. Қолданылатын көрнекі құралдар: демонстрациялық материалдар. Қажетті құрал-жабдықтар: Қанқыз салынған суреті бар парақтар, жасыл майлы бояу,сулы қол сүрткіштер, су. Қостілділік компонент: ...

Толығырақ »

Сегізаяқ

Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған орта» Білім беру саласы : Шығармашылық Ұйымдастыру оқу қызметі: Сурет Мақсаты: Дәстүрден тыс сурет салуды жалғастыру. Қисық және доғал сызықтар арқылы сегізаяқтыларды салуды үйрету. Әдіс тәсілдер :Ойын технолоиясы. Сөздік жұмыс :Сегізаяқ-Осьменок-Octopus Балық-рыба-fish Қолданылатын көрнекілік: Суреттер, видео ролик Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келіпті, ендеше, амандасайық: Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық. Салеметсіздер ...

Толығырақ »

Қысқы серуен

Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Сөйлеуді дамыту. Ұйымдастырылған оқу қызметі: Мақсаты: Сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету. Қыс мезгілін сипаттай білуге үйрету, сөздік қорларын дамыту. Табиғатты аялауға, әсемдікті көре білуге, сезінуге тәрбилеу Көрнекілігі: Видеоролик, суреттер, Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, түсіндіру. Технология: “Жобалау -зерттеу” технологиясы. АКТ технологиясы. Үш тілдік: Мотивациялық- қозғаушы: Балалар, келген қонақтармен үш тілде амандасады. -Сәлеметсіздер ме! -Здравствуйте! – Hello! -Құрметті қонақтар, ...

Толығырақ »

Ненің дыбысы?

дидактикалық ойын  Білім беру саласы: «Таным» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сенсорика Мақсаты: естуді дамыту және ажырату үшін бақаның, масаның, араның дыбысын  (бақ-бақ,ыз-ыз,ж-ж-ж ) тыңдату. Көрнекілігі: Жәндіктердің суреттері. Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, ойын технологиясы. Сөздік жұмыс: бақа, маса, ара Балалар, бүгін ерекше күн! Бүгінгі оқу іс-әрекетімізге көптеген қонақтар келіп отыр. Сондықтан тәртібімізді, білімімізді қонақтарға көрсетейік, қонақтармен амандасайық. Шаттық шеңбері. Сәлем менің көзім! Сәлем ...

Толығырақ »

Сумен тәжірибе жасау

Білім беру саласы: Таным Оқу қызметі: Жаратылыстану Мақсаты: Судың мөлдір екенін, бірақ оның кез-келген түске бояуға немесе ластауға болатынын көрсету. Балаларды судың қасиетімен, құрамымен таныстыру (дәмі, түсі, иісі); судың тіршілік иесі үшін мәні, қажеттілігі туралы түсінігін кеңейту; Қолданылатын  көрнекі құралдар: жобалау-зерттеу технологиясы Әдіс-тәсілдер: Көрсету, әңгімелеу, түсіндіру. Сұрақ- жауап, зерттеу. Сөздік жұмыс: сұйық Билингвалды компонент: су-вода Мотивациялық-қозғаушы Балалар, балалар, бүгін бізге ...

Толығырақ »

Математика әлеміне саяхат

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы: Мақсаты: Балалардың жылдық білімдерін қорытындылау. Математикалық мазмұндағы дидактикалық ойындар арқылы білімдерін тексеру. Математикалық амалдарды орындау арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Геометриялық пішіндер мен денелерді табуға үлкен, кішіні салыстыруға бейімдеу. Жұмбақтарды, қисынды есептерді бере отырып, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Сонымен қатар, балалардың ой-өрісін, сөздік қорын, тіл байлықтарын тексере отырып, білімдерін тиянақтау. Білімділікке бейімдеу бағытында сандардың қатарын ...

Толығырақ »

Балабақша – күллі тәрбиенің бастамасы

                                     «Жарқын елдің шамшырағы-жас маман» .                                                                   «Тәрбиеші деген жалпы балалардың психологы»                                                                                                           /Макаренко/.     Шығыс еліндегі ұлылардың «Адам бір күнін қалай өткізсе, өмірі солай өтеді» деген  ұлы қағидасын өмірлік кредом ретінде ұстап келемін. Өйткені, бүгінгі істің ертеңге қалмауы-мақсатымның алтын қазығы. Бұл ұстанымым -уақытымды үнемдеп, әр күнімді жаңа заман талабына сай ізденуге бағытта- ған бейімділігімнен қаланды. Өзгенің уақытын аялай білдім,өзімнің ...

Толығырақ »

Ойын түрлері арқылы балалардың шығармашылығын арттыру

Адамнан – адам тәлім алады, Ағаштан – ағаш мәуе алады. Әбу Насыр әл Фараби Елбасымыз Н. Назарбаев өз сөзінде бірнеше рет, өскелең қазақстандықтар позитивті жасампаз дүниетанымға, жауапкершілік, мықты адами қасиетке ие, таңдау жасап, шешім қабылдай алатын Отанның игілігін ойлайтын жан-жақты тұлға ретінде тәрбиелеу керек деп айтты. «Балаларға көмектің ең дұрыс тәсілі – олардың ата-аналарына көмек көрсету» –  деп американдық Томас ...

Толығырақ »