Кошанова Нургуль Байдильдиновна Қарағанды облысы Абай ауданы Топар кенті Б.Момышұлы атындағы ТМ (РО) қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Туған елім – тірлігімнің айғағы, Тілім барда айтылар сыр ойдағы, Өссе тілім, менде бірге өсемін, Өшше тілім, мен де бірге өшемін! – деп , ақын Әбділдә Тәжібаев ағамыз жырлағандай тіл қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол достықтың кілті, ынтымақтастықтың бастауы, ырыс ...
Толығырақ »Мақалалар
ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ БІР ЖОЛЫ – ЖОБАЛАУ ӘДІСІ
Андия Беисенкулова, «Өрлеу» БАҰО» АҚ «Жамбыл облысы бойынша Кәсіби даму институты филиалының аға оқытушысы, Жамбыл облысы, Тараз қаласы Қазіргі заманғы оқушыдан тек оқу процесі барысында жекелеген пәндер бойынша алынған білімді ғана емес, бәрінен бұрын шығармашылық зерттеу қызметі барысында алынған тұтас білім мен шынайы өмір тәжірибесі негізінде тұжырымдалған тұтастай дүниені сезіну мен дүниетанымды көптеп талап етеді. Зерттеушілік дағдыларды қалыптастыруда ерекше орынға ...
Толығырақ »Топтық жұмысты ұйымдастырудың мүмкіндіктері
Кабдирова Акерке Курманбековна Риддер қаласы «Шаңырақ» көпсалалы мектеп-гимназия КММ Педагог-зерттеуші, бастауыш сынып мұғалімі Әлемдік деңгейдегі білім берудің қазіргі мақсаты оқытудың нәтижеге бағдарлануы, оқушының жеке тұлғасына бағытталуы, ал оқыту әдістерін тұлға аралық қарым-қатынастарға бейімдеу болып отыр. Демек, оқушы білімді дайын күйінде мұғалімнен алмай, өзінің өмірлік тәжірибесіне сүйену арқылы жаңалық ашуы, шығармашылық тапсырманы орындау кезінде әр түрлі өнімдер жасауы тиіс. Нәтижесінде оқушының ...
Толығырақ »МӘҢГІ ЕСТЕ ҚАЛАТЫН САПАР
Абдулла Нұрхан, Алматы қаласы №59 мектеп-гимназияның 11-сынып оқушысы МӘҢГІ ЕСТЕ ҚАЛАТЫН САПАР Халқымыз үшін аса қастерлі саналатын мекендердің бірі – Шыңғыстаудың ығындағы Жидебай ауылы, Ұлы Абай жатқан жер десем, артық айтқандығым болмас. Әр қазақ баласы үшін Абай Құнанбайұлы- ұлылық пен кемеңгерліктің символы, айырықша тұлға десек, соңғы қонысы, мәңгілік тұрағы- тәу етер жер, қасиетті мекен деп санауға болады. Рухани әлеміміз ...
Толығырақ »ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
ИМАКОВА ЛАУРА ОСПАНОВНА Қазіргі әлемдік білім кеңістігіндегі халықаралық стандарт талаптарына сай оқыту үдерісінің орталық тұлғасы білім алушы субъект, ал ол субъектінің алған білімінің түпкі нәтижесі құзыреттіліктер болып белгіленуі білім беру жүйесінде «функционалдық сауаттылықты» қалыптастыру мақсаты негізге алынып отыр. Жай сауаттылық — адамның оқу, түсіну, қысқа мәтіндерді құру және қарапайым арифметикалық әрекеттерді орындауы. Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым — ...
Толығырақ »Мектепте өткен туған күн
Бейсенбаева Акерке Ерланқызы Түркістан облысы, Кентау қаласы Хантағы елді мекені. Абай атындығы №5 ЖОМ мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі: «Мектепте өткен туған күн» Эссе Бала мен тәрбиеші арасындағы қарым-қатынас Мен Бейсенбаева Ақерке Ерланқызы Абай атындағы № 5 ЖОМ тәрбиеші болып жұмыс жасағаныма еш өкінбеймін. Менің ұғымымда, алдымыздағы әрбір бала қайталанбас бір ғажайып әлем десек, сол зерттелмеген таза құпияға терең үңіліп, баланың ...
Толығырақ »Мұғалім-мәртебелі мамандық
Алматы қаласы Алатау ауданы 183 бөбекжай балабақшасының тәрбиешісі Сагындыкова Куралай Даулетбаевна Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен артық,өйткені мұғалім мектептің жүрегі. Ыбырай Алтынсарин Оқушы ойына арман мен мақсатты орындауға жол көрсетіп,білгенін біліммен ұштастырып,тардай боп кірген мекеннен таудай боп шығуға талпындыратын ең ұлы істің артында осы ҰСТАЗ тұр. Ұстаз-өне бойы ақылға ,сөздік қоры том-том көнерген кітапты оқып тауысқан өжеттілік пен парасаттылықтың ...
Толығырақ »ОҚУШЫ БОЙЫНА ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТАРИХ ПӘНІНІҢ РӨЛІ
Оспанова Мария Абилхановна М.Мақатаев атындағы №74 мектеп-гимназиясының тарих пәнінің мұғалімі Қазақстан – жас мемлекет. Тәуелсіздік алғанымызға бар болғаны жиырма алты жыл болса да, тарихымыз тереңге тамыр тартады. Қазақтың ұлттық құндылықтарын жаңғырту бүгінгі мемлекеттен өзінің ішкі және сыртқы саясатын ұлттық сипатта жүргізуді талап етеді. Қазақи рухы биік ұлттық идеяның қалыптасуында ұлттық құндылықтардың маңызы зор. Ұлттық тәрбие туралы идея бүгінгі күн талабы ...
Толығырақ »Тарих пәнін оқытуда деңгейлеп оқыту технологиясының тиімділігі қалай пайдаланған жөн
Оспанова Мария Абилхановна М.Мақатаев атындағы №74 мектеп-гимназиясының тарих пәнінің мұғалімі Жылдар бойы сабақ жүргізу нәтижесінде оқушының білім сапасын көтеруге, олардың пәнге деген қызығушылығын арттыру барысында жан-жақтылыққа ұмтыламыз және ізденеміз. Алдыңда отырған оқушының білім деңгейі, білімді менгеру дағдысы барлығында бірдей болуы мүмкін емес жағдай. Сондықтан Қараевтың насихаттап жүрген деңгейлеп оқыту технологиясында оқушыны жан-жақты мүмкіндігін ескере отырып жеңілден аурына қарай деген принципті ...
Толығырақ »Бүгінгі дайындық жемісі – ертеңгі емтихан нәтижесі
Ахметова Сәуле Мұратбекқызы Самалова Айгерім Мырзағажықызы Нұр-Сұлтан қаласындағы Қ.Сәтбаев атындағы BINOM SCHOOL мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері Биылғы жылғы мектеп түлектерінің қорытынды аттестаттау талаптарына біршама өзгерістер енгені баршаға мәлім. Енгізіліп отырған жаңалықтар заман талаптарына сай оқушы бойындағы алған білімін өмірлік дағдыларды қалыптастыру жолында дұрыс қолдана алу, яғни функционалдық сауаттылыққа негізделді. Қазақ тілі пәні бойынша емтихан материалдары білім алушылардың ...
Толығырақ »