Айтарым бар
Тлеукабылова С.Т.
Тлеукабылова С.Т. Алматы қаласы, Жетісу ауданы, Көкжиек ы/а №175 бөбекжай- балабақшасының тәрбиешісі «Мемлекеттік шекара» Мақсаты: Балаларға 18– тамыз шекарашылар күні мерекесін сезіндіру. Елін, жерін қорғай білуге, елінің потриоты болуға тәрбиелеу. Жүргізуші: Құрметті №175 бөбекжай-балабақшасының қонақтары шекарашылар күніне арналған қалалық семинарымызға қош келдіңіздер!Ортаға болашақта елін ,жерін қорғайтын жас ұландарды шақырамыз (балалар залға әуенмен жұптасып кіреді) Амандасу: Жүргізуші: Біздің тәуелсіздігіміз бен тұтастығымызды, ...
Толығырақ »Жаканова А. А.
Жаканова Айнұр Ауесбековна, Жамбыл облысы, Қордай ауданы, №24 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Балаларға арналған сайттар (7-сынып) Бөлім: Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау- мәдениет Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: О.1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; Т.1 Зат есім, сын есім және себеп-салдар үстеулерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану Сабақ мақсатары: Барлық оқушылар орындай алады: ...
Толығырақ »Қазақ отбасының іргесі сөгіліп ,босағасы босауы — даму ма, дағдарыс па?
Фараби бабамыз отбасын адамзат дамуының алтын ұяшығына балап, әлем халықтары бір отбасы мүшелеріндей береке бірлікті, қайырымды, болса екен деп армандап, оған зор үміт артқан-ды. Отбасы дегеніміз – адам баласының өсіп-өнер, қаз тұрар, қанат қағар ұясы, алтын бесігі. Ежелгі грек ойшылы Платон «Адамдар отбасын құру үшін болашақ өмірдегі серігінің қандай отбасынан шыққанын, оның әке-шешесі мен ата-бабаларын жақсы білуі қажет» деген екен. Ал, Аристотель ...
Толығырақ »Назгул Шоманова.Көбейту және бөлу
Назерке Орахова. Критериалды бағалау – сапалы білім негізі
Епенова Шолпан Бисеновна.Оқытудағы кедергілер және одан шығу жолдары
Жалпы мақсаты: Оқытудағы бөгет болатын факторларды айқындау, теріс әсер ететін факторларды қарастыру, оларды жою жолдарын анықтау 2. Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Мұғалімдер оқуда болатын кедергілерді анықтайды кедергіні жою жолдарын таба алады оны тәжірибелерінде қолданады. Білім берудің қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектемей, одан әрі кеңейтеді Оқушыларды оқу үрдісіне тартып, бағыттап бағдар бере алады 3. Негізгі идеялар «Оқытудағы кедергілер» деген түсінікті біліп, ...
Толығырақ »Оқушылар мен мұғалімдерді қуанышқа бөлеген онкүндік
Алматы қаласы Жетісу ауданы №2 жалпы білім беретін мектепте 2018 жылдың 19 ақпан мен 2 наурыз аралығында бастауыш сыныптар әдістеме бірлестігінің «Бастауышым – бал бұлағым» атты онкүндігі болып өтті. Онкүндік – оқушылар үшін де, мұғалімдер үшін де мереке. Онкүндіктің жоспары әртүрлі іс-шараларға толы болды. Мұғалімдердің шеберлігін шыңдау, оқушылардың ойлау қабілеттерін белсенді жетілдіру мақсатында әртүрлі формалар мен әдістер арқылы сайыстар, ашық ...
Толығырақ »«Қиын бала» дегеніміз кім?
«Қиын бала» дегеніміз кім? Осы бір сұрақ көптеген ата-ана мен педагогтарды және жалпы жұртшылықты толғандырады, әрі оған бір-екі ауыз сөзбен жауап бере салу жеткіліксіз. Өйткені баланың «қиын» аталуы азғана уақыттын нәтижесі емес. Әдетте, бала мектепке дейінгі және оқу кезеңідеріндегі өсу, даму эволюциясынан өтеді. Сол кездерде жанұядағы тәрбиедегі кеткен кемшіліктермен оқу-тәрбие жұмысындағы ақаулар ұштасып, ...
Толығырақ »Роза Бейсханқызы
Мұғалімнің кәсіби шеберлігі Білімді ұрпақ – тәуелсіз еліміздің тірегі. Ұстаз қолында адам т ағдыры, болашақ ел тағдыры тұрады, мұғалім өсіп, дамып келе жатқан ұрпақпен жұмыс жасайды. Сол жас ұрпақ бүгінгі күннің жаңалығынан сырт қалмай ізденісте болу үшін заман талабына лайық жаңа білім, жаңа тәрбие керек. Мұғалім – сөзімен, ісімен, мәдениетімен, білікті білімімен, ұйымдастырушылық қабілетімен, балалармен тіл ...
Толығырақ »