Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 43)

Оқу-әдістемелік материалдар

Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар – отбасы тәрбиесінің негізі

Педагогтардың кәсіби-тұлғалық дайындығын күшейту мәселесі білім беру саясатының басым бағыттарының бірі болып саналады. 2016 жылдың 02 желтоқсанында «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалының ұйымдастыруымен Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25 жылдығына орай «Рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда мұғалімнің шығармашылық әрекеті» тақырыбында облыстық семинар-коучинг өткізілді. Атаулы іс-шараға СҚМУ «Педагогика және психология» кафедрасының «Әлеуметтік ұстаз және өзін-өзі тану» мамандығы бойынша студенттер, М.Жұмабаев атындағы ПГК оқытушылары, ...

Толығырақ »

Дарынды балалармен жұмыс жүйесі

Қостанай облысы «Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ «№3 орта мектеп» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Ибрашева Нұрсұлу Сапабекқызы   Дарынды балалармен жұмыс ұйымдастыру әдістемесі: қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушыларды олимпиадалар мен ғылыми конференцияларға дайындықты ұйымдастыру «Талант – тәңір берген сыйлық емес, бұл ең алдымен төзімділікпен  еселенген еңбек» ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаев: «Еңсесін енді көтеріп келе жатқан біздің еліміз ...

Толығырақ »

ТӘУЕЛСІЗДІКТІҢ ТАҒЫЛЫМЫ

«…Уақыт қарқыны зымыран. Күні кеше өткен сияқты уақиғалар бүгінде тарих беттеріне айналып та үлгірді. Бұл жаңа мемлекет пен жаңа қоғамның дүниеге келуінің азапты толғаққа толы, сонымен бірге ғаламат сәті еді. Сол сәт әлі аяқталған жоқ, бірақ ең қиын белестерден аса білдік. Ең қиын жылдар дәл қазір артымызда қалды, сондықтан да мен еліміздің еңсесі биіктей беретініне сенемін.» (Н.Назарбаев) 1991 жылғы 16 ...

Толығырақ »

БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНА ӨЗГЕРІС ЕНГІЗУДІҢ МАҢЫЗЫ

Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама. Қазақстан 2030 стратегиялық бағдарламасы білім берудің ұлттық моделінің қалыптасуымен және Қазақстанның білім беру жүйесін әлемдік білім беру кеңестігіне кіріктірумен сипатталады. Қазіргі таңда қазақ тілі-мемлекеттік тіл, қарым-қатынас тілі – орыс тілі және ағылшын тілі – әлемдік кеңістікті тану тілін оқытуда жаңа идеяларды әр сабақта ...

Толығырақ »

Өзін өзі тану пәні арқылы рухани-адамгершілік құндылықтарға жетелейміз

Еліміздің білім беру жүйесіндегі реформа жас ұрпақтың әрқайсысының жеке тұлға ретінде қалыптасуында маңызды мәселелерді шешудің түрлі жолдарын қарастыруды көздейді. Әр жас өркеннің азамат болып қалыптасуын қамтамасыз ететін қоғамдағы негізгі де, жауапты сала, ол – білім беру жүйесі. Заман талабына сай білім беру жүйесі өзінің басым бағдарын жеке тұлғаның рухани-адамгершілік тұрғыдан кемелденуіне аудара бастады. Дер кезінде адамгершілік құндылықтары қалыптаспаса, бұл қасиеттер ...

Толығырақ »

«ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ТАНЫМ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ҮШІН ТИІМДІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ»

Ұлы чех педагогі Я.А.Каменский осыдан бес жүз жыл бұрын айтып кеткен сөзімен бастағым келіп отыр. «Мұғалім алдыменен оқушының білімді қабылдауға дайын болуы үшін не істеуім керек деп ойлануы тиіс. Мұғалім оқушыға тәлім-тәрбие берместен бұрын, оның білім алуға деген ынтасын оятуы керек» деген сөзі әлі де заманға сай болып отыр. Тағы да бір көрнекті швед педагогі И.Г.Песталоцци екі жүз жыл бұрын ...

Толығырақ »

Кретариалды бағалаудың білім сапасына әсері

Оқу процесінде әсіресе бағалау жүйесіне қатысты күрделі мәселелер жиі ұшырасады. Ата-аналар, оқушылар тарапынан қойылған бағаларға келіспейтінін білдіріп, теріс көзқарастарының қалыптасуы бағалауда нақты талаптардың аздығынан болса керек. Жаңаша білім беру үдерісімен бірге оқушылар білімін бағалаудың да талаптары жаңаруда. Кретериалды бағалау жүйесінің оқушылардың білім сапасының өзгеруіне өзіндік әсері бары байқалады. Кретерийлер ол оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын нақты өлшемдер болып табылады. Ал, кретериалды ...

Толығырақ »

Әріптер әлеміне саяхат

Астана қаласы Н. Әбдіров атындағы  №33 «Балабақша-бастауыш  мектеп» кешені тәрбиеші  Хансолтан  Армангүл Тақырыбы:   «Әріптер әлеміне саяхат«       Мақсаты: Өткен тақырыптарды  пысықтау.  Дыбыс пен әріпті  ажырата  білуге үйрету. Сауат ашу пәніне балалардың қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қаблеттерін дамыта отырып, сөздік қорын молайту. Әдіс-тәсілдері:  әңгімелесу, сұрақ-жауап Шаттық шеңбер: Сәлем деймін күнге, Сәлем деймін мен саған. Сәлем дейміз апайға, Қонақтарға  мың сәлем! Сабақтың  ...

Толығырақ »

ОРТА БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДАҒЫ БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ КУРСТАРЫ

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтында 2016 жылдың 1 қарашасы күні қазақ тілі пән мұғалімдерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша өткізілген курстардың нәтижелерін талдау мақсатында курстан кейінгі кері байланыс жайлы әдістемелік семинар өтті.   Орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі пәні бойынша білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін ...

Толығырақ »

Квалиметрия педагогикалық іс-әрекеттің балауы ретінде

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев: «Ұлттық бәсекелестік білімділік деңгейімен айқындалады. Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет»,- деп отандық педагогтар алдына бағдарлы мақсат қойып, «Жаңа формация мұғалімі – бұл рухани дамыған, ірі әлеуметтік тұрғыдан есейген, педагогикалық құралдардың барлық түрлерін шебер меңгерген білікті маман, өзін- өзі әрдайым жетілдіруге ұмтылатын шығармашыл тұлға. Ол жоғары білімді ...

Толығырақ »