Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 27)

Оқу-әдістемелік материалдар

Қазақ тілі сабағында жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану

Қазақ тілі пәнін оқыту әдісінің тиімділігін арттыру пән мұғалімінің жауапкершілігіне, іскерлігіне тікелей байланысты деп ойлаймын. Орыс мектептерінде орыс тілді балалар, оның ішінде қазақ балалары да қазақ тілін екінші тілі ретінде қабылдайды. Бүгінгі күні қазақ тілін үйретуде мұғалімнің ең бірінші көмекшісі – ақпараттық-техникалық құралдар. Мен де өз бетінше осы техниканы үйреніп, өз сабағымда қолдануға тырысып жүрмін. Техникалық құралдар бізге әр түрлі ...

Толығырақ »

«Білгірлер» интеллектуалдық сайысы

Мақсаты: Мәңгілік Ел құндылықтарын, дүниетанымын, туған өлкеге деген мақтаныш сезімдерін тереңдету, жеріне, еліне деген шексіз патриоттық сүйіспеншілігін қалыптастыру негізінде, туған өлке туралы ой-толғанысын шығармашылықпен ұштастыруға баулу; өздерін болашақтың иегерлері екендігін сезіндіре отырып, жауапкершілікке, белсенділікке, сыйластыққа, рухани құндылықтардың негізін қалауға тәрбиелеу. Халық мұрасына, тіліне өз көзқарасын қалыптастыру, оларды қазақ тілін ардақтауға, қадірлеуге, сүюге, тілдің қоғам өміріндегі маңызын түсінуге бағыт-бағдар беру. Қайырлы ...

Толығырақ »

Жаңартылған оқу бағдарламасы негізінде физика пәнін оқыту

Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» сапалы орта білім беруге тең қол жеткізуді қамтамасыз ету зияткер, дене бітімі және рухани жағынан дамыған, табысты азаматты қалыптастыру қажеттілігі айтылған. Және орта білім беру мазмұнын жаңарту мектеп оқушыларының бойында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарын, салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру міндеттеріне ...

Толығырақ »

Әл-Фараби. «Қашықтасың, туған жер…»

Темиржанова Меруерт Асетовна №25 жалпы орта білім беру мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Павлодар облысы, Павлодар қаласы     Жалпы мақсаты: Оқушылардың ұлы ғұлама Әбу Насыр әл-Фарабидің өмірімен таныстыру. Тілдік, сөздің қорын молайту. Оқу нәтижелері: Оқушылар білуге тиіс: — өлеңнің мазмұнын, тақырыбын ашады. Дереккөздер: Мұғалімге арналған нұсқаулық. 1. Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің   8 сыныбына арналған ...

Толығырақ »

Еңбек нарығы

Менің бүгінгі таңдаған тақырыбым — «Еңбек нарығы». Өйткені, қазіргі заман талабының қажеттілігінен туындап отырған ахуалды мәселенің бірі. Еңбек нарығының өзіне тән қасиеттері, сипаттамалары, яғни ерекшеліктері бар. Еңбек нарығы – бұл ресурстар нарығы, басқа да өндіріс факторларының нарығы сияқты жалпы ұқсастығы мен айырмашылығы бар. Еңбек нарығының басқа да ресурстар нарығынан ең негізгі ерекшелігі – нарықта маңызды институттардың (мемлекет, корпарациялар, кәсіби одақтар) ...

Толығырақ »

Логикалық есептерді шығару арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту

Логикалық  есептерді  ойлап  шығарудағы  мақсат – логикалық  жаттығуларды  орындау  баланың  ақыл-ойын, қиялын, ой ұшқырлығын  дамытудың ең  ұтымды  тәсілі. Білім беру саласында болып жатқан өзгерістер оқушыларды бәсекеге қабілетті жеке тұлға болып қалыптастыруды көздейді. Бұл өз кезегінде оқушының жеке шығармашылық қызметін, қызығушылығын арттыруды талап етеді. Бұл мақсатқа жетудің жолдарының бірі мектеп оқушыларының бойында белгілі бір жалпы, оның ішінде математикалық мәдени деңгейін қалыптастыру арқылы деп ...

Толығырақ »

Географияда графикалық әдістердің қолданылуы

  Аралбаева Жанслу №17 орта мектептің география пәні мұғалімі Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы   Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес): 7.1.1.6-географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алады: диаграмма, профиль, график. Сабақтың мақсаты: 1. Географиялық нысандардың, құбылыстардың үдерістер бейнеленген графиктер мен диаграммалардың түрлерін біледі, түсінеді. 2. Графикалық тәсілдердің тиімділігін анықтайды. 3. Географиялық нысандар мен құбылыстарды ...

Толығырақ »

Өсімдік мүшелері. Өсімдіктің көбеюінің түрлері. Қуанышева Жанагуль Алжаппаровна

Сабақтың мақсаты: Ұжымдық ойлау әрекеті технологиясының тәсілдерін белсенді қолдану арқылы, өсімдік мүшелері арасындағы байланыс туралы білімді жүйелеу және толықтыру.

Толығырақ »

Солтүстік Америка материгінің өзендері мен көлдері. Кулметов Сарвар Юсупжанович

БжС технологиясы бойынша 5 кезең: Ауызша сабақ 2 картасы: Үй тапсырмасы:  1.Солтүстік Америка материгі қай жарты шарда орналасқан? (Солтүстік) 2.Солтүстік Америка материгінің климаттық белдеулерін атаңыз? (Арктикалық, субарктикалық, қоңыржай, субтропиктік, тропиктік, субэкваторлық) 3.Солтүстік Америка материгінде жоқ климаттық белдеу? (Экваторлық) 4.Неліктен субтропиктік белдеуде қар жауады? (Суық ауа массалары Мексика шығанағына дейін жетеді) 5. Неліктен суық ауа массалары Мексика шығанағына дейін жетеді? (Ендік ...

Толығырақ »