Алтынбаева Ботакөз Жумановна Оңтүстік Қазақстан облысы Түркістан қаласы Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет мақсаты: Балалардың сандар, геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту, дағдыларын қалыптастыру. Ғажайып саяхат арқылы балалар қиялдарын шыңдау. Баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту, тапқырлығын арттыру. Көрнекілігі: 1-10 дейінгі сандар жинағы, үйшік, ағаш, үлестірмелі материалдар, зымыран, үнтаспа т.б. Барысы: 1 психологиялық дайындық 2 өткен сабақты пысықтау 3 жаңа сабақты түсіндіру ...
Толығырақ »Балабақша
АСЫЛ АНА (ортаңғы топ балаларына арналған)
Целиноград ауданы білім бөлімі «Әсем-Ай» экологиялық балабақшасының тәрбиешісі Таменова Жанар Илясқызы Ән әуенмен ұл балалар әуен залға кіреді. Бұл көрініс: «Мерекеге дайындық». 1-ұл: Мереке де келіп қалды Бізде бәрі дайын ба? Қазір қыздар келеді, Залды қылдырайық, әдемі. 2-ұл: Айттым ғой мен сендерге, Үлгермей қаламыз деп! Бәріне қыздар кінәлі Өлең айтса болғаны! Жүргізуші: Ұлдар, ұлдар, ұрыспаңдар, Әне, өздері де келіп тұр! ...
Толығырақ »«ҚОШ КЕЛДІҢ – ӘЗ НАУРЫЗ!» (ортаңғы топ балаларына арналған)
Целиноград ауданы білім бөлімі «Әсем-Ай» экологиялық балабақшасының тәрбиешісі Таменова Жанар Илясқызы Мақсаты: Наурыз туралы түсінік беру арқылы қазақ халқының салт-дәстүрін көрсету және оны құрметтей білуге тәрбиелеу. Жүргізуші: Армысыздар ата-аналар, қонақтар, балалар! Бәріміздің асыға күткен «Ұлыстың – ұлы күні!» наурыз мерекесімен шын жүректен құттықтаймыз. «Гүлдер» аулының, «Қош келдің – Әз Наурыз!» атты мерекесін тамашалаңыздар. Наурыз қазақтың ұлттық мейрамы. Наурыздың 22-де күн ...
Толығырақ »Что такое дружба?
Білім аумағы: «Қатынас». Бөлім: Көркем әдебиет. Мақсаты: активизировать мыслительную и речевую деятельность детей, используя символы, драматизацию сказки. Учить правильно связывать значение пословиц о труде, о дружбе с конкретной жизненной ситуацией. Воспитывать нравственные основы личности в процессе формирования представлений о дружбе. Продолжать учить детей взаимопомощи, доставлять радость другим людям своими делами, поступками, словами. Сөздік жұмасы: тышқан, бақа, түлкі, аю, қоян. Көрнекі ...
Толығырақ »Инсценировка сказки «Мамино счастье»
Білім аумағы: «Қатынас». Бөлім: Көркем әдебиет. Мақсаты: научить детей инсценировать сказку. Вызвать у детей радость от общения со сказкой. Продолжать учить детей осмысливать содержание, характеры персонажей. Воспитывать у детей интерес и заботливое отношение к животным. Сөздік жұмысы: түлкі, қасқыр, қонжық, қоян, кірпі, тиін. Көрнекі құралдар: посылка, письмо, листочки, маски: лиса, медведь, зайчики, еж, белка, теремок, елочки. Сабақтың барысы. Дети заходят в ...
Толығырақ »«Чудо природы»
Білім аумағы: «Таным». Бөлім: Экология. Мақсаты: закрепить знания о приметах весны, расширить представления о насекомых и их характерных признаках. Формировать представление о развитии насекомых и зависимости их окраски от места обитания. Воспитывать у детей любовь к природе, заботу о ее обитателях. Сөздік жұмысы: весна, насекомые. Билингвалдық компонент: көктем, көбелектер, қанқыз, ара, қоңыз, шегіртке. Көрнекі құралдар: цветы, бабочки, музыка, маски: комар, ...
Толығырақ »ФОРМИРОВАНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКИХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ У ДОШКОЛЬНИКОВ
Детство, по мнению педагогов и психологов, является таким возрастным периодом, когда активно формируются основы мировоззрения ребенка: его отношение к себе, другим людям, окружающему миру. Поэтому именно в этом возрасте важно создать условия для развития у детей понимания того, что все в природе взаимосвязано. Формирования экологической культуры в Казахстане, занимает важное место в педагогике и требует всестороннего рассмотрения и глубокого изучения ...
Толығырақ »Аутизм победим!
В современном мире растет статистика детей с расстройствами аутистического спектра. К сожалению, в большинстве случаев эти дети остаются за «бортом» социального мира. Многие начинающие психологи, другие специалисты в том числе родители, не знают, что делать, когда они сталкиваются с такой проблемой. В большинстве случаев дети остаются без коррекционной поддержки. Кроме того, маленькие дети страдают от многих психологических проблем, начиная с ...
Толығырақ »БАЛАНЫҢ СЕЗІМДІК ТӘРБИЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МЕН ДАМЫТУДА МОНТЕССОРИ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ РӨЛІ
Баланың сезімдік тәрбиесін қалыптастыру мен дамыту Монтессори әдістемесіндегі атап өткен 5 түрлі аймақтың екінші аймағы, сенсорлық тәрбие аймағында іске асады. Монтессори әдістемесі ойын ойнау емес, жұмыс жасау деген сөзге көп бет бұратындықтан, сезімдік тәрбиені дамыту жұмыстарын іріктеп, топтастыруға болады: «Мен сияқты жаса» Мақсаты: Құрылыс материалдарын көлемдері мен пішіндері бойынша орналастыру. Жүру барысы: балаларға арналған құрылыс жинағының негізгі детальдарымен жұмыс беріледі. ...
Толығырақ »БАЛАЛАРҒА ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУ
Мақсаты: Балаларды ұлттық сәндік-қолданбалы өнер арқылы салт-дәстүрмен таныстыру және өзін-өзі тану жолдарын қалыптастыру Міндеттері: Білімділік: Балаларды текемет жасау технологиясын білу туралы ұғымына үйрету; Қазақ ою-өрнек атауларын, олардың мәнін түсіндіру. Өтетін тақырып бойынша балаларды жаңа сөздермен таныстыру. Дамытушылық: Жаңа сөздер арқылы балалардың сөздік қорларын байыту; Балалардың ауызша сөйлеу белсенділіктерін, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Эстетикалық талғамдарының дамуын жүзеге асыру, симметриялық жүйені білу. Тәрбиелік: ...
Толығырақ »