Home » Балабақша (page 174)

Балабақша

Болашақ педагог моделі. Хайруллаева Халида Таировна

«Болашақ ұрпағымызды тәрбиелегенде, оларға жастайынан жақсы қасиеттерді сіңіре білсек, сонда ғана біз ұлттық рухы дамыған, Отанның гүлденуіне өз үлесін қоса алатын азамат өсіре аламыз»                                                                                                                                     Н.Ә. Назарбаев        Егеменді еліміздің ертеңін баянды ету жолында ұрпаққа берілетін тәрбие елбасымыздан бастап ойландырып-толғандыратын өзекті мәселелердің бірі екені баршаға белгілі. Дүние есігін ашқан әрбір нәресте отбасында ата мен әженің, әке мен шешенің ...

Толығырақ »

Қызыл телпек бізде қонақта. Усенова Нафиса Нуришовна

Білім беру саласы: коммуникация Бөлімі: драма Мақсаты: Балаларды табиғатпен және оның тіршілігімен таныстыру арқылы балалардың тілін, білімін жетілдіру, ойлау қабілеттерін арттыру. Ойлау қабілеттерін ойын арқылы жетілдіру және тұлғаны қалыптастыру, ертегілер елін саяхатқа шығуын елестету арқылы қиял болжамдарын дамыту, тіл байлығын, танымдық қабілетін, сөздік қарым-қатынастарын нығайту. Бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа, досының қуанышын сезіне білуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: елестету, сазналау, көрсету, ойын, сұрақ-жауап, ...

Толығырақ »

Кішкентай саңырауқұлақтар

Білім саласы: шығармашылық. Білім бөлімі: сурет. Мақсаты: 1) Саңырауқұлақтар туралы түсініктерін қалыптастыру; 2 )Балалардың ой-өрісін дамыту, есте сақтау қабілетін дамыту; 3) Балаларды табиғатты аяулауға тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: саңырауқұлақ суреті, телефон, кептірілген жапырақтар, қылқалам, ақ қағаз, бояулар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, мадақтау, қорытындылау. Билингвальді компонент: саңырауқұлақ-гриб, саңырауқұлақтар-грибы.

Толығырақ »

Балабақшада бала денсаулығын нығайтудың маңызы. Рахманова Инобат Мамаджановна

Салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңыздылығын Республика Президенті Н. Ә. Назарбаев өзінің «Қазақстан — 2030» бағдарламасында, Қазақстан халқына Жолдауында: «Егеменді еліміздің болашағы мықты болып, шынығып өскені абзал» деген. Оның негізі осы кезден қаланатын болса, «Өмірге өскелең ұрпақ келер еді» деп атап өтті. Балалардың денсаулығын сақтау мен нығайту, бүгінгі бала-бақшалардың басты мақсаттарының бірі болып отыр. Баланың бақытты болуы үшін, денінің сау болуы ...

Толығырақ »

Тіл – тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз

Сабақтың мақсаты: Балаларды тілдің қадір-қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемділігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын туғызуға үйрету. Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді бала бойына сіңіре отырып, ана тіліне деген сүйіспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге атсалыстыруға шақыру. Тіл көркемділігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы бала дүниетанымын, ой өрісін дамыту.

Толығырақ »

Нан – ел байлығы. Ирискулова Илмира Абдихановна

(Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі) Білім беру саласы: «Қатынас» УОҚ: «Көркем әдебиет» Мақсаты: дән тұқымымен танысу, бидайдан нан жасалатынын айта отырып, дастарханға жеткенге дейінгі істелетін еңбек мазмұнымен, қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру. Диханшылардың еңбегімен таныстыру. Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу. Дамытушылық мақсаты: балалардың ақыл-ой белсенділігін арттыру. Өлең, мақал-мәтелдер арқылы тіл байлығын дамыту, жетілдіру. Тәрбиелік мақсаты: берілген тапсырманы орындау арқылы еңбекқорлыққа тәрбиелеу, нақыл сөздердің ...

Толығырақ »

Алтын күз

Білім беру саласы: коммуникация. Бөлімі: сөйлеуді дамыту. Мақсаты: Балаларға күз мезгілі жайында түсінік беру. Күз мезгілі жайында ұғымдарын кеңейту. Күз туралы білімдерін тиянақтау. Балалардың ой өрісін, тіл байлығын дамыту, сөздік қорын молайту. Табиғатты аялауға, еңбекті сүюге тәрбиелеу. Көрнекілігі: интерактивті тақта слайдтары, мазмұнды суреттер, дидактика материалдары, атрибуттар. Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын. Оқу қызметінің барысы: А) сәлемдесу. Ә) түгелдеу. Б) психологиялық сәт. ...

Толығырақ »

Баланың балабақшаға бейімделуі кезінде ата-аналарға психологиялық кеңес

Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық қызмет құру қажеттілігі басқа түскен қиындықтарды шешуге қабілеттілігінен байқалады. Баланы балабақшаға беру немесе бермеу жағдайы жанұяның барлық мүшелерінің эмоциялық күйіне, жанұяның маңызды мәселелеріне байланысты. Қазіргі уақытта көпшілік ата-ананы “Бала үшін балабақша қажет пе?” — деген сұрақ толғандырады. «Мектепке дейінгі мекемелерде тәрбиеленген бала мектепке тез бейімделеді, әлеуметтік қатынасқа жақсы түседі, құрдастарымен қарым-қатынаста тәжірибе жинақтайды» — деген түсінік ...

Толығырақ »

Таза ауа — денсаулық кепілі! Алиева Мамура Ахмаджановна

Ұйымдастырылған оқу қызметі: жаратылыстану. Мақсаты: балаларға таза ауаның денсаулық үшін маңызы зор екенін түсіндіру. Ауаның қасиетін тәжірибе арқылы таныстыру. Шығармашылық қабілеттерін арттыру. Табиғатты қорғай білуге, ауаны ластамауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: 1. Слайд (табиғат көріністері, ағаштар, завод, фабрика, машина, ұшақтар суреттері); 2. Тәжірибеге стакандар, доп, шарлар, су, шырағдан; 3. Құрастыруға түрлі-түсті қағаздар 4. Сурет салуға картоп бастырмасы, ақ қағаз, субояқ; 5. ...

Толығырақ »

Қызықты математика. Якубаева Құралай

Білім беру саласы: таным Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: қарапайым математикалық ұғымдар. Мақсаты: Білімділік: балалардың қарапайым математикалық дағдыларын қалыптастыра отырып, сандар жайлы түсініктерін тереңдету, геометриялық пішіндерді тануға, тура және кері жаңылмай санауға ынталандырып, тапсырмалар арқылы ықпал ету. Дамытушылық: баланың логикалық ойлау қабілетін, танымын дамыту, зейінін, тез ойлауын, шапшаң есептеуге қызығушылықтарын ояту. Тәрбиелік: достық пен сыйластыққа тәрбиелеу. Мотивациялық-қозғаушы: Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, бүгін сондай ...

Толығырақ »