Home » Мақалалар (page 521)

Мақалалар

Физика сабағында ойын элементтерін қолдану

«Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш  нәрсе үйретпеймін, тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын»                                    Альберт Эйнштейн Жақсылыққа бастаудың бірден-бір жолы – оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,-деп М.Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. Қазіргі оқытушылардың алдында тұрған басты міндет – студенттердің шығармашылық білімін дағдыларын қалыптастыру. Соның ішінде физика пәнін игеруде, тек кітап материалын оқу ...

Толығырақ »

Балалардың ойлау қабілеті мен зейінін дамыту үшін сөйлеуді дамыту, оқу қызметінде дидактикалық ойындарды қолдану

Мақсаты: сөйлеуді дамыту оқу қызметінде дидактикалық ойындарды пайдалану арқылы, ойлау қабілеттері мен зейінін балалардың тілін, сөздік қорларын, байланыстырып сөйлеулерін дамыту. Қазақ елінің тәуелсіз мемлекет атанып, қазақ тілінің мемлекеттік тіл болып, тұңғыш Ата Заңның қабылдануы, Білім беру Заңының қабылдануы, ұрпақ тәрбиесі жөнінде жаңаша ойлауды, оны жақсартуды айқындай түсуді талап ететіні сөзсіз. Қазақстан азаматтарының білім мен әл-ауқатын арттыруды қамтамассыз ету мен сын ...

Толығырақ »

XX ҒАСЫРДАҒЫ АЛАШ ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙ-ПІКІРЛЕРІ ЖӘНЕ ОҚУ-АҒАРТУ ЖҮЙЕСІ

Ұлт келешегі үшін қызмет еткен, бойындағы барын берген зиялы қауым өкілдерінің қазақ мектептері үшін пайдалануға тұратын көзқарастары мен тәжірибелері бүгінгі күнде өзектілігін көрсетіп отыр. ХХ ғасырдың бірінші ширегінде қазақ елінде педагогикалық психологияның қалыптасуына зор үлес қосқан зиялы қауым өкілдеріне назар аударып, зер салу аса қажет деп білеміз. Себебі, еліміз егемендікке ие болғалы ұлттық мектептің іргетасы қалана бастады. Ұлттық мектептер тарихын, ...

Толығырақ »

Рухани мәдениет философиясы

Қазақстан Республикасының тәуелсіздікке қолы жетіп қоғамның саяси- әлеуметтік, мәдени, рухани салаларындағы пайда болған түбегейлі өзгерістер – қазіргі заманда оларды жаңаша зерделеу міндетін туғызды. Әрине, мұндай жағдайда халқымыздың болашағына жол сілтейтін бірден-бір мүмкіндік – бұл руханилықты өркендету, оны қалай да сақтап қалу. Қоғамның рухани жадаулығы өте қауіпті дерт, өйткені ол адамдардың моральдік азып-тозуына, саяси-әлеуметтік және экономикалық құлдырауға әкелуі мүмкін. Қазіргі уакытта ...

Толығырақ »

Тігін өндірісі пәндер сабақтарында білім сапасын арттыру жолдарын орынды қолдану

Сабақ – әр білім алушының шығармашылық жұмысы. Оқытушының кәсібі қаншалықты жоғары болса, ол оқытып, тәрбиелеген оқушы да соншалықты сауатты. Соңғы кезде елімізде білімге деген көзқарас өзгерді. Егер бұрын «ғылым-өндіріс-білім» деп қараса, қазір «мәдениет-білім-тарих» деп қарайды. Осыған байланысты кәсіптік білім берудің мақсаты: алған білімнің, кәсіби дағдыларының негізінде өмірдің өзгермелі жағдайларында еркін бағдарлай алатын, өзінің білім-тәжірибесін іске асыруға, өзін-өзі дамытуға және адамгершілік ...

Толығырақ »

Мектеп жасына дейінгі балаларға дене тәрбиесін дұрыс жүргізу

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыстағы негізгі міндеттердің бірі- дене тәрбиесін дұрыс жүргізу болып табылады. Дене тәрбиесі – жалпы тәрбиенің құрамды бөлігі. Ол денені жетілдіруге, яғни денсаулықтың, дене дамуының және дене әзірлігінің жоғары деңгейіне жетуіне бағытталған. Мектепке дейінгі жастағы балалар дене тәрбиесінің басты міндеті – өмірін қорғау және денсаулықты нығайту, балалардың организмін шынықтыру болып табылады. Балабақшадағы қосымша білім берудің бір нұсқасы ...

Толығырақ »

Өзін-өзі тану – ұстаздан ерекше мейірімділікті қажет ететін пән

Сырттай қарасаң адамдардың бәрі бірдей ұқсас біркелкі сияқты. Араласа келе адамдар бір-бірінен соншалықты алыс тіпті әркелкі екенін сезіне түсінеміз. Өмірде сәл қиындық көре қалсақ түңіліп тыныш жаққа кетіп қалуды ойлаймыз. Мысалы көп адамдардың бойында тыныштық жоқ. Қазіргі таңда адамдар түкке тұрғысыз болмымсыз дүниеге бола көп ойланып бас қатырып жатады. Оның өзі де адам бойындағы тыныштықтың бұзылуына себеп болады. Ал адам ...

Толығырақ »

Болашақ мамандарды дайындауда оқу үрдісін өндіріспен байланыстыру

Біздің жастар, жаңа білімді игеріп, жаңа дағдыға ие болып,  күнделікті өмірде білім мен технологияны тиімді қолдануды үйрену керек. Наша молодежь должна учиться, овладевать новыми знаниями, обретать новейшие навыки, умело и эффективно использовать знания и технологии в повседневной жизни. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев ҚР Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың Жолдауында: «Әр оқушыға – жеке тұлға ретінде қарап, оның өзіне тән сапасын еркін, өзіндік іс-әрекетке ...

Толығырақ »

Оқушыларға сындарлы білім беру жүйесі

«XXІ ғасыр – білім ғасыры» демекші, егеменді еліміздің білім беру жүйесінің қазіргі кезеңін әлемдік деңгейдегі білім беру саласынан бөліп қарауға болмайды. Бұл әлемдік деңгейдегі қатынастың күшейе түсуіне байланысты. Қазіргі қоғамда болып жатқан кең ауқымдағы өзгерістер үшінші мыңжылдықтың білімді, саналы, парасатты жастарын тәрбиелеушілерге үлкен міндет тұр. Жас ұрпақтың жаңашыл түрде ойлауына , олардың біртұтас ойлауына, дүниетанымының қалыптасуына, әлемдік сапа деңгейіндегі білім, ...

Толығырақ »

Өзге тілде оқытатын мектептерде қазақ тілі сабағында СТО стратегияларын тиімді қолдану үрдісі

Кембридждің білім беру бағдарламасын басшылыққа ала отырып, мектептегі тәжірибе кезінде тізбектелген сабақтар топтамасын құрдым. Осы сабақтарға сындарлы оқытудың 7 модулін ықпалдастыру арқылы сабақ берудің жаңаша тәсілдерін жете бақылауды және оқушылардың қажеттіліктеріне орай әрекет етуді басты назарға алдым. Сабақтарымның барлығында жеті модуль идеясы сабақта пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдер арқылы өзара байланыста болды. Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету модулін басшылыққа алған себебім, ...

Толығырақ »