Home » Мақалалар (page 41)

Мақалалар

Кітап оқуға құмарлық

Астана қаласы Қасым Қайсенов атындағы N27 мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Булашева Нагима Капановна      Кітап – адамзат баласының баға жетпес асыл құндылығы. Білім  мен мәдениеттің биік белестеріне жетелейтін – тәрбие құралы. Мәдениеттің мәйегі – кітап деп Шерхан Мұртаза айтып кеткендей, рухани азық ала білетін құнды дүние кітап, бағалы іс кітап оқу. Қолымызға кітап емес, ұялы телефон түскелі, әлеуметтік желінің желігіне ...

Толығырақ »

Қосымша әдебиет-қомақты білім

Эльвира Садирмекова Тарих пәні мқғалімі №136 мектеп-гимназия Алматы қаласы                  Тоталитарлық жүйеге сәйкес құрылған Кеңес өкіметінің тұсында қазақ елінің тарихы бұрмаланып,мүлде ұлттық қалпын жоғалтып,шалпы-шарпы түрде оқытылады.Орыс гегемониясының ықпалы оқыту жүйесінің өне бойында аңқып тұрды.Бұл жүйеде өмір сүрген жылдары халқымыз тілін,діні мен ділін,тарихын жоғалтып,мәңгүртке айнала жаздады.Ал еліміз тәуелсіздік алғалы бері Қазақстан тарихына айрықша көңіл бөліне бастады,ел бастаған көсемдерімізбен,қол бастаған батырларымызбен танысуға ...

Толығырақ »

Балаларға арналған медитациялық ертегілер

Джолдыбаева Жанар Кураловна, Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының тәрбиешісі      Жалпы алғанда ертегі дегеніміз – халық прозасының көркем түрі ғана емес, ол – тәрбие құралы. Психологтар баланың тұлға болып қалуыптасу кезеңінде ертегінің алатын орны зор екенін айтады. Себебі ертегі – баланың ең бірінші танысатын көркем әдебиеті. Сонымен бірге күнделікті айтып жүрген ертегілерді түрлендіріп отырған жөн. Ертегі – фольклордың ...

Толығырақ »

ҚAЗAҚ ТIЛIН OҚЫТУДaғы  CAТЫЛAЙ КEШEНДI ТAЛДAУ ТEXНOЛOГИЯCЫның  apтықшылықтapы

Aлмaбaeвa Aлия Aйтaxмeтoвнa Ceйфулла Гүлзира Талғатқызы М.Шoқaй aтындaғы  №51 мeктeп-гимнaзияcы Қaзipгi жaғдaйдa eлiмiздiң бiлiм бepу жүйeлepiндe жaңa aдaмды қaлыптacтыpу бaғытындa caн aлуaн жұмыcтap жүpгiзiлiп кeлeдi. Oның бacтылapының бipi әpi бipeгeйi – бiлiм мaзмұнын ұлттық нeгiздe жeтiлдipe түciп, бiлiм мeн тәpбиeнi ұлттық pуxтa әлeмдiк жүйeгe жaқындacтыpу. Coл ceбeптi oқу-aғapту caлacының oқу үpдiciнe жaңa тexнoлoгиялapды кeң көлeмдe eнгiзу тaлaп eтiлeдi. «Тexнoлoгия» — ...

Толығырақ »

Тілім менің — тірлігімнің айғағы

«Тілім менің — тірлігімнің айғағы» Алматы қаласы, Бостандық ауданы, Әл-Фараби атындағы №145 мектеп-гимназиясында Н.А.Оразахынованың «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы бойынша «Тілім менің — тірлігімнің айғағы» атты аймақтық ауызша командалық олимпиада өтті. Аймақтық ауызша командалық олимпиаданы ұйымдастырушылар: Оразахынова Нұрша Алжанбайқызы — педагогика ғылымдарының докторы, профессоры, Ресей Жаратылыстану ғылымдар академиясының корреспондент-мүшесі, ҚР Кіші ғылым академиясының вице-президенті, Райымбек ауданының “Құрметті” азаматы, “Сатылай кешенді оқыту” ...

Толығырақ »

Қосымша әдебиет-қомақты білім

Садирмекова  Эльвира Алматы қаласы №136 мектеп-гимназия Тарих пәні мқғалімі Қосымша әдебиет-қомақты білім             Тоталитарлық жүйеге сәйкес құрылған Кеңес өкіметінің тұсында қазақ елінің тарихы бұрмаланып,мүлде ұлттық қалпын жоғалтып,шалпы-шарпы түрде оқытылады.Орыс гегемониясының ықпалы оқыту жүйесінің өне бойында аңқып тұрды.Бұл жүйеде өмір сүрген жылдары халқымыз тілін,діні мен ділін,тарихын жоғалтып,мәңгүртке айнала жаздады.Ал еліміз тәуелсіздік алғалы бері Қазақстан тарихына айрықша көңіл бөліне бастады,ел бастаған көсемдерімізбен,қол ...

Толығырақ »

Тәрбие тал бесіктен

Низамиддин Әмина Мадиханқызы, Астана қаласы әкімдігінің № 41 «Балдырған» балабақшасы психолог Осы мақаланы оқи отырып өз балалық шақтарыңызды еске алып немесе ата-ана болсаңыздар бала тәрбиелеудегі өз тәжірибелеріңізді көз алдарыңызға келтіріп бала тәрбиесі туралы тұжырымдар жасасаңыздар болады. Ана, жас ұстаз ретінде үнемі бала тәрбиесі туралы мағлұмат жинап ізденіс үстінде жүремін. Өзім алғаш ана атанғанымда тұла бойым тұңғышымның тәрбиесінде қателіктер жасамағанды қалаймын ...

Толығырақ »

Бала тәрбиелеу бір өнер

Тунгышбек Еркежан, Астана қаласы әкімдігінің №41 «Балдырған» балабақшасы Тәрбие жүйесінде «дарынды» және «қиын бала» ұғымдары қалыптасты. Зерттеп қарасаң екеуінде де қабілет жоғары, бірақ  өмірдегі көзқарас пен өмір жайлы ұғымдары екі бөлек. Адамға берілген өмірдің  мәнін ашып түсіндіре алмағандықтан, әлеуметтік мәселелер мен көңіл- күйді басты рөлге айналдырып жібердік. Баланың көңіл-күйі көтеріңкі болса жақсы жетіледі деп, аз уақыттық  шаттыққа баулимыз. Әлеуметтік жағдайы жақсы болса оқуға ынталы ...

Толығырақ »

Дидактикалық ойынның бала дамуындағы маңызы  

Мейрамова Талшын Сарсенкелдиевна, Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының тәрбиешісі      Бұл ойын балалардың ақыл-ойына күш түсіретін міңдеттерді, қызықты тапсырмаларды қиындықсыз орындауға мүмкіндік береді. Дидактикалық ойын бүлдіршіндердің танымын қалыптастырып, ой-санасын дамытады, зейінің тұрақтандырады. Есте сақтау қабілетін оятып, іс-әрекет қимылдарын дамытады. Ойын үстінде баланың тілі, сөздік қоры дамып жетіледі. Мектеп жасына дейінгі балалардың ой-санасын ойын ойнау арқылы қалыптастыра отырып, білімдерін ...

Толығырақ »

Ойын — баланың  даму құралы, таным көзі

Габдоллина Айдана Сериккалиевна, Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының педагог-психологы      Жалпы ойын дегеніміз – баланың даму құралы, таным көзі. Баланың жеке тұлға есебінде қалыптасуына ықпалы зор. Ойын – адамның ақыл-ойын дамытатын, қызықтыра отырып, ойдан ойға жетелейтін тынысы кең, алысты меңзейтін, қиял мен қанат бітіретін ғажайып нәрсе. Сонымен бірге, білімге құштарлық пен еліктеудің маздап жанар оты.  Балалардың ойын арқылы ...

Толығырақ »