Home » Мақалалар (page 2)

Мақалалар

Баланы неше жастан бастап мектепке берген дұрыс?

Құдайбергенова Айнұр Серікқызы, Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының тәрбиешісі      Әдетте баланы мектепке берерде әрбір ата-ана «Балам мектепке баруға дайын ба?» деп ойланады. Бір бала зерек болады, енді бірінің қабылдау қабілеті нашарлау болады. Денсаулығында кінәрат болса, баланың оқуына, ойлау қабілетіне әсер етеді. Осы орайда балалар психологына тексерілу мүмкіндігі болмаса, психолог Жеральдина Чейни әзірлеген мынандай сұрақтарға жауап алу арқылы ...

Толығырақ »

Жаныма жақын мамандық

Мулдагалиева Ботакоз Зейноллақызы Батыс Қазақстан облысы   Орал қаласы Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналаған арнаулы мектеп – интернатының ұзартылған күн тобының тәрбиешісі Мақсаты: Оқушыларға мамандық, оның ерекшеліктері туралы түсінік беру, заман талабына сай және өз қабілеті мен бейіміне байланысты  дұрыс мамандық таңдай білуге бағыт — бағдар көрсету. Өз ойларын ортаға салып, пікірін еркін айта білуге, жауапты шешім қабылдай білуге баулу. ...

Толығырақ »

МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА ЖҮРГІЗІЛЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ  МАҢЫЗЫ

Куттыгулова Нургул Зулхарнаевна Атырау облысы Атырау қаласы №36 мектеп-гимназиясы Педагог-психолог           Баланың жан-жақты дамып, жетілуі үшін отбасы тәрбиесінің алатын орыны өте зор.  Баланың ар-ұжданының тұрақты түрде қалыптасып, бірте-бірте дами жетілуіне отбасының берер ықпалы аса зор. Отбасындағы қарым-қатынастың жай-күйін, туындаған мәселелердің балаға кері әсерін беріп жатқанын  балалардың көңіл-күйінен аңғаруға болады. Баланың физикалық,  психикалық жағдайы көбінесе әке мен ана арасындағы қарым-қатынасқа ...

Толығырақ »

Биология пәнінде омыртқалылар мен омыртқасыздар зоологиясын оқыта отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру тәсілдері

Алиева Гульнар Расуловна Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасы «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің №2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ биология пәні мұғалімі, педагог-шебер          Келешек елдің тұтқасын ұстайтын бүгінгі жас ұрпаққа білім мен тәлім-тәрбие беру ұстаз алдындағы ең ауыр міндеттің бірі. Бүгінгі жаңа ғасырдың жаңашыл шәкірттерін тәрбиелеуде, мұғалім үздіксіз ізденіп, кез-келген тосын сұраққа жауап бере алатын, кез-келген ситуациядан шыға ...

Толығырақ »

Бала тәрбиелеу бір өнер

Тунгышбек Еркежан Астана қаласы №41 «Балдырған» балабақшасы Тәрбие жүйесінде «дарынды»  және «қиын бала» ұғымдары қалыптасты. Зерттеп қарасаң екеуінде де қабілет жоғары, бірақ  өмірдегі көзқарас пен өмір жайлы ұғымдары екі бөлек. Адамға берілген өмірдің  мәнін ашып түсіндіре алмағандықтан, әлеуметтік мәселелер мен көңіл- күйді басты рөлге айналдырып жібердік. Баланың көңіл-күйі көтеріңкі болса жақсы жетіледі деп, аз уақыттық  шаттыққа баулимыз. Әлеуметтік жағдайы жақсы болса оқуға ынталы ...

Толығырақ »

ҰЖЫМДЫҚ  ЕҢБЕККЕ  БАЛУ

 Жапония  елінде  ұйымдастырылған  халықаралық  тағлымдама нәтижесі  бойынша  Алматы  қаласының  білім  беру  жүйесінің,  оның ішінде  Жетісу  ауданы  №57 жалпы  білім  беретін  мектептің  тәжірибесіне  енгізуге  боларлық  көптеген көңілге түйген  педагогикалық  идеялар педагогикалық  ұжымға таныстырылып, жапон  елінің  іс-тәжірибесін ұлттық  құндылықтарымызға  сай  негіздей отырып, тәжірибеге  тиімді  енгізуді  жоспарлау әрі ұйымдастыру –басты  мақсатымыз  болды. Ең  бірінші,  мектеп  тәжірибесіне  енгізген  өзгерісіміз – мектеп  оқушыларын ұжымдық  еңбекке  ...

Толығырақ »

Теориядан іс-әрекетке қадам

     Қазақстан Республикасы Оқу-Ағару министрлігі Балаларды ерте дамыту институты, Астана қаласы білім басқармасы, Астана қаласы білім басқармасына қарасты әдістемелік орталығы бірлесіп “Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің «Заманауи балабақша: теориядан іс-әрекетке» тақырыбында республикалық форум өткізді. Бүгінгі бастама сөзден іске қадам басқан әрекетті көрсетті. Айтарлықтай тәжірибелер ортаға салынды. Идеялар қоржынына кім не салып әкеткені өздеріне мәлім.   BILIM AINASY Астана ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі балалардың ойын технологиясы арқылы оқу танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру

Сабанбаева Жумакул  Сайлаукызы , Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының тәрбиешісі      Егеменді еліміздің бүгінгі күнге қойған басты міндеттерінің бірі қоғам сұранысына сай дүниетанымы қалыптасқан, ақыл – ойы кемелденген, өнегелі жастар тәрбиелеу. Жеке адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасының жүйесі дүниетанымды тұтас жүйе ретінде қарастырады. Ойын технологиясы арқылы балалардың танымдық белсенділігін арттыру олардың өмірлік жолын анықтаудағы ұмтылысы болып табылады. Сонымен қатар, ...

Толығырақ »

Дарынды оқушы дайындау – парызымыз

Токмурзина Айгерим Дуйсенбаевна, Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының тәрбиешісі      Ұлы Абайдың «Тегінде адам баласы адам баласымен ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады», — деген сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Өйткені, қашанда озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Дарынды, талапты балалар – бүгінгі егемен еліміздің жарқын болашағы. Бүгінгі таңда ұрпақтарымыз, ел болашағының ...

Толығырақ »

Балабақшада сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру

Касымова Алия Мухамедгалиевна, Астана қаласы әкімдігінің № 76 «Әдемі» балабақшасының тәрбиешісі      Бүгінгі күні балалардың денсаулықтарын нығайту, физикалық дамуындағы кемшіліктерді түзету, аурудың алдын алу, қозғалыс белсенділігін жоғарылатудың нәтижелі жолдарын іздестіру көкейтесті мәселе болып отыр. Оны шешу жолдары: денешынықтыру, сауықтыру технологияларын қолдану, оқыту үрдісіне қазіргі заманға инновацияны оқып үйрену, ендіру болып табылады. Мектепке дейінгі ұйымдағы денсаулықты нығайту технологияларын қолданудың мақсаты-балалар денсаулығының ...

Толығырақ »