Home » Таным (page 4)

Таным

Домбыра аспабы арқылы рухани адамгершілікке тәрбиелеу

Бала тәрбиесіне көңіл бөлу, қай заманнан да келе жатқан құбылыс. Қазіргі кезеңде ұстаздар қауымының алдына қойылатын міндет-жастарға рухани-адамгершілік тәрбие беру және осы мақсатта ұлтымыздың ұлы мұраларын жаңғырту, яғни, ұлттық құндылықты бойына сіңіру. Домбыра аспабында орындалатын ұлттық нақыштағы қазақтың күйлерін үйрету өте маңызды. Домбыра — қазақ халқының өте ерте және кең тараған, нағыз табиғи ұлттық музыкалық аспабы. Көне Шумер тілінен аударғанда ...

Толығырақ »

Домбыра аспабында кәсіби орындаушылық шеберлікті дамыту жүйесіндегі репертуар негізін қалыптастыру

Әр бір елді әлемге танытатын – оның ұлты, тілі, мәдениеті. Ұлы қазақ халқының қасиетті киелі домбырасын бүгіңгі таңда білмейтін, шанағынан шыққан күйді естімеген, тыңдамаған мемлекет кемде кем. Домбыра – ерте заманнан бері халқымызбен бірге жасасып келе жатқан, оның рухани жан серігіне айналған музыкалық аспаптардың бірі. Домбыра – қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды ...

Толығырақ »

Жылқының пайдасы

Қарағанды қаласындағы «Қарағанды қаласының білім бөлім» №23 ЖББОМ КММ 9 «А» сынып оқушысы М.Е.Айымның «Жылқының пайдасы » тақырыбына жазған жұмысына   ПІКІР        Мухамедина Айымның жас зерттеушілердің шығармашылықтары мен жұмыстары үшін ұсынылып отырған «Жылқының пайдасы» тақырыбындағы мәліметтер ғылыми тұрғыдан көп қызығушылық тудырады. Айым жылқы тақырыбын жан-жақты ашуға тырысты. Жоба барысында жылқы туралы көптеген мәліметтер мен деректер болды. Сонымен қатар, ...

Толығырақ »

Еңбек нарығы

Менің бүгінгі таңдаған тақырыбым — «Еңбек нарығы». Өйткені, қазіргі заман талабының қажеттілігінен туындап отырған ахуалды мәселенің бірі. Еңбек нарығының өзіне тән қасиеттері, сипаттамалары, яғни ерекшеліктері бар. Еңбек нарығы – бұл ресурстар нарығы, басқа да өндіріс факторларының нарығы сияқты жалпы ұқсастығы мен айырмашылығы бар. Еңбек нарығының басқа да ресурстар нарығынан ең негізгі ерекшелігі – нарықта маңызды институттардың (мемлекет, корпарациялар, кәсіби одақтар) ...

Толығырақ »

Солтүстік Америка материгінің өзендері мен көлдері. Кулметов Сарвар Юсупжанович

БжС технологиясы бойынша 5 кезең: Ауызша сабақ 2 картасы: Үй тапсырмасы:  1.Солтүстік Америка материгі қай жарты шарда орналасқан? (Солтүстік) 2.Солтүстік Америка материгінің климаттық белдеулерін атаңыз? (Арктикалық, субарктикалық, қоңыржай, субтропиктік, тропиктік, субэкваторлық) 3.Солтүстік Америка материгінде жоқ климаттық белдеу? (Экваторлық) 4.Неліктен субтропиктік белдеуде қар жауады? (Суық ауа массалары Мексика шығанағына дейін жетеді) 5. Неліктен суық ауа массалары Мексика шығанағына дейін жетеді? (Ендік ...

Толығырақ »

Текті тұлға тәрбиелеу теориясының мәні

Зерттеуші ғалымдардың (М.Әуезов, Қ.Мұқамедханов, М.Мырзахметов) пікіріне сүйенсек, Абай атамыздың «Толық адам» ілімі мына екі жағдайға байланысты туындаған көрінеді. Бірінші. Абай дана өмірінің соңғы кезеңі – отарлаушы Орыс хандығының қазақ даласына толық иелігін орнатып, өз қалауына сай қоғамдық құрылысын реформалап, басқару жүйесін  «басыбайлы момақан  құлға» толыққанды үстемдік жүргізуге   әбден ыңғайлап үлгерген шағы сәйкес келеді. Екінші. Қазақтың аты тұр ғой, затын толық өзгертіп, мінезін ...

Толығырақ »

Тәуелсіздік және «Назарбаев моделі»

Сан ұрпақ аңсаған Тәуелсіздік – адамзат баласының болмысында ерекше орын алатын қасиетті, қадірлі қазына. Адамзаттың бір бөлшегі қазақ халқының болмысында айрықша орын алатын ұғым бар. Бұл – тәуелсіздік ұғымы. Тәуелсіздік жылдарында біз жоғалтқанымызды түгендеп, мемлекеттігімізді қалыптастырдық, әлемдік қауымдастық мойындаған елдердің біріне айналдық. Қазақ халқы қай заманда, қандай жағдайда болмасын өз болмысының азаттығын өз өмірінен артық қойған халық. Сондықтан, қазақ елінің ...

Толығырақ »

Білім беру мазмұнын жаңартудағы құндылықтар

Ұстаздар қауымы үшін заман талабына сай бәсекеге қабілетті, жан-жақты жетілген тұлғаны оқытып, тәрбиелеп шығару күн тәртібінен түспейтін, келелі мәселеге айналды. Бар бақытын баладан табатын біздің халық, өзегін жарып шыққан баласын, алты жасқа толғанда жетелеген қалпы, алғаш рет ғаріп танытатын, әріп жаздыртатын – алғашқы ұстазы ретінде бізге өз қолымен әкеп тапсырып, бар үміті мен сенімін біздің мойнымызға жүктейтіні ақиқат, әрі заңды ...

Толығырақ »