Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 22)

Оқу-әдістемелік материалдар

Қандай технологияларды таңдадым және қалай тәжірибеге енгіздім?

  Мектеп алды дайындық тобында ойын технологиясын жиі қолданамын. Өйткені осы жастағы балалар қоршаған орта туралы түсінікті ойын арқылы қабылдайды. Сондықтан да ойынның сан алуан түрлерін қолдану тиімді. Ойынның өзі дидактикалық, сюжетті-рөлдік, қимылды және театр ойындары деп бөлінеді. Осы ойындардың ішінен театр ойынын алсақ, театр ойынының бір түрі «Саусақ ойыны» тиімді. Саусақ ойын өлеңдерінің эстетикалық әсері зор. Мәселен, қазақтың «Қуырмаш» өлеңін алып қарайық. ...

Толығырақ »

Балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту жұмысының жүйесі

        Ұсақ саусақ моторикасын дамытудың маңызды бөлігі − саусақ жаттығулары. Саусақ жаттығулары дегеніміз – қандай да бір ұйқасты оқиға, не ертегіні саусақтар арқылы ойнап шығару. Көптеген саусақ жаттығулары екі қолдың да қозғалысын талап етеді, ол өз кезегінде баланың «оң», «сол», «жоғары», «төмен» сияқты ұғымдарды түсінуіне көмегін тигізеді. Бала өз саусақтарын қаншалықты басқара алса, оның одан әрі дамуы да соған тікелей байланысты. ...

Толығырақ »

Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытудағы логоырғақ жаттығуларының маңызы

       Ақтөбе қаласы Абай даңғылы бойында орналасқан №10 «Алма» мектепке дейінгі арнаулы ұйымы – біздің қаламыздағы «тіл мүкістігін түзетуге арналған» мекеме. Сол себептен де балабақшамыздың басты бағыты — тіл бұзылыстарын түзету болып табылады. Біз кешенді жұмыс түрлері барысында түзетудің кезеңдерінің бірізділігін сақтай отырып, логоырғақ пен саусақ моторикасын жетілдіруге басты назар аударамыз. Осы орайда, балалардың сөйлеу тілін жетілдіруде логоырғақ ойын жаттығуларының ...

Толығырақ »

Жалпы сөйлеу тілі бұзылған балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері

Тәуелсіз еліміздің ертеңгі ұрпағының рухани байлығы, мәдениеті ұрпағымыздың игерген біліміне, іскерлігіне, сөйлеу тілі мен сөйлеу мәдениетіне, ойлау қабілетіне байланысты. Осы орайда білім беруді әлемдік деңгейге жеткізу үшін сөйлеу тіліндегі түрлі дәрежедегі кемшіліктері бар балалардың мүмкіндіктерін есепке ала отырып, бала бойындағы кемшіліктерді түзету жұмыстары ұйымдастырылуы қажет. Баланың білім мазмұнын игерудің бастауы мектепке дейінгі мекемелер болып табылады. Бала осы кезеңде білімді игеруге ...

Толығырақ »

Мектептің педагогикалық қоғамдастығы жұмысын жоспарлау

Қазіргі уақытта білім беруді дамытуда қоғамдастықтың маңызы өте зор болып отыр. Желілік қауымдастық сәтті ұйымдастырылуы үшін төмендегі факторлар ескерілуі керек, олар: — Сәтті қоғамдастық құру үшін директордың қолдауы қажет; — Қоғамдастық қызметін қадағалайтын жетекшісі болуы шарт; — Әріптестер қоғамдастықтың тиімділігіне сеніп, жұмысты жоспарлауға қатысулары керек; — Қоғамдастықтың кез келген ісі нәтижелі жоспарлануы керек; — Қойылған мақсат пен нәтижеге қол жеткізу үшін ...

Толығырақ »

Бастауыш сынып оқушыларының тілдерін дамытуда заманауи әдістерді (мнемотехниканы) қолдану

                                                       Бұл дәуірде өз тілін, әдебиетін білмеген, қадірлемеген адам толық интеллигент емес деуге болады. Себебі, ол қандайлық мамандық ой тәрбиесінде білімі болса да рухани, сыңаржақ азамат болады.                                           Мұхтар Әуезов Кез келген халықтың ұлттық қазынасы тіл болып табылады. Әрбір халықтың тілінде оның ұлттық дәстүрінің, сана-сезімінің, ойлау тәсілінің, мінез-құлқы белгілері көрініс табады. Бастауыш мектептегі қазақ тілін оқытудың қай түрін алсақ та, ол ...

Толығырақ »

Балаларды жан-жақты тәрбиелеуде ойынның маңызы

Ойынның мектеп жасына дейінгі балалардың білімін берік меңгеруіне тигізетін әсерін ұлы Абайдың “Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола ма” деген өлеңінен білуге болады. Бүгінде мәдени қазыналарға бай қазақ халқының ұлт ойындарын сабақта қолдануға болады. Ойын – адамның өмір танымының алғашқы қадамы. Ойын – тәрбие құралы, ақыл – ойды, тілді ұстартады. Ерік және мінез қасиеттерін бекітеді. Адамгершілік сапаны жетілдіреді. Ұжымдық ...

Толығырақ »

Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару

Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары (коучинг) Мақсаты: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару әдістемесімен танысу. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастарын анықтау. Оқыту нәтижесі: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқара алады. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін ...

Толығырақ »