Home » Балабақша (page 23)

Балабақша

Ненің дыбысы?

дидактикалық ойын  Білім беру саласы: «Таным» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сенсорика Мақсаты: естуді дамыту және ажырату үшін бақаның, масаның, араның дыбысын  (бақ-бақ,ыз-ыз,ж-ж-ж ) тыңдату. Көрнекілігі: Жәндіктердің суреттері. Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, ойын технологиясы. Сөздік жұмыс: бақа, маса, ара Балалар, бүгін ерекше күн! Бүгінгі оқу іс-әрекетімізге көптеген қонақтар келіп отыр. Сондықтан тәртібімізді, білімімізді қонақтарға көрсетейік, қонақтармен амандасайық. Шаттық шеңбері. Сәлем менің көзім! Сәлем ...

Толығырақ »

Сумен тәжірибе жасау

Білім беру саласы: Таным Оқу қызметі: Жаратылыстану Мақсаты: Судың мөлдір екенін, бірақ оның кез-келген түске бояуға немесе ластауға болатынын көрсету. Балаларды судың қасиетімен, құрамымен таныстыру (дәмі, түсі, иісі); судың тіршілік иесі үшін мәні, қажеттілігі туралы түсінігін кеңейту; Қолданылатын  көрнекі құралдар: жобалау-зерттеу технологиясы Әдіс-тәсілдер: Көрсету, әңгімелеу, түсіндіру. Сұрақ- жауап, зерттеу. Сөздік жұмыс: сұйық Билингвалды компонент: су-вода Мотивациялық-қозғаушы Балалар, балалар, бүгін бізге ...

Толығырақ »

Математика әлеміне саяхат

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы: Мақсаты: Балалардың жылдық білімдерін қорытындылау. Математикалық мазмұндағы дидактикалық ойындар арқылы білімдерін тексеру. Математикалық амалдарды орындау арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Геометриялық пішіндер мен денелерді табуға үлкен, кішіні салыстыруға бейімдеу. Жұмбақтарды, қисынды есептерді бере отырып, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Сонымен қатар, балалардың ой-өрісін, сөздік қорын, тіл байлықтарын тексере отырып, білімдерін тиянақтау. Білімділікке бейімдеу бағытында сандардың қатарын ...

Толығырақ »

Балабақша — күллі тәрбиенің бастамасы

                                     «Жарқын елдің шамшырағы-жас маман» .                                                                   «Тәрбиеші деген жалпы балалардың психологы»                                                                                                           /Макаренко/.     Шығыс еліндегі ұлылардың «Адам бір күнін қалай өткізсе, өмірі солай өтеді» деген  ұлы қағидасын өмірлік кредом ретінде ұстап келемін. Өйткені, бүгінгі істің ертеңге қалмауы-мақсатымның алтын қазығы. Бұл ұстанымым -уақытымды үнемдеп, әр күнімді жаңа заман талабына сай ізденуге бағытта- ған бейімділігімнен қаланды. Өзгенің уақытын аялай білдім,өзімнің ...

Толығырақ »

Ойын түрлері арқылы балалардың шығармашылығын арттыру

Адамнан – адам тәлім алады, Ағаштан – ағаш мәуе алады. Әбу Насыр әл Фараби Елбасымыз Н. Назарбаев өз сөзінде бірнеше рет, өскелең қазақстандықтар позитивті жасампаз дүниетанымға, жауапкершілік, мықты адами қасиетке ие, таңдау жасап, шешім қабылдай алатын Отанның игілігін ойлайтын жан-жақты тұлға ретінде тәрбиелеу керек деп айтты. «Балаларға көмектің ең дұрыс тәсілі – олардың ата-аналарына көмек көрсету» —  деп американдық Томас ...

Толығырақ »

Балабақшада балалардың жаздық сауықтыру шараларын тиімді өткізу

Баланың денсаулыққа және бақытты өмір сүруге деген құқығын іске асырудың бірден бір жолы, жаз кезеңінде мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру болып табылады. Жазғы уақыттағы балалармен жұмысты сауықтыру деп айтады. Осы арқылы оның мақсаты мен бағыты айқындалады. Денсаулықты нығайтуға қолайлы жазғы күндерді дер кезінде пайдалану және әрбір баланың денсаулығын түзеуге және шынықтыруға ұмтылу маңызды. Балабақшаның жаз кезіндегі жұмысының ...

Толығырақ »

Тәрбиеші болу — бақыт!

Таңым атты.. 7.30 соқты уақыт Кіп-кішкентай сәби келді. Сондай бақыт! Күтіп алдым құшақ жайып, күлімсіреп, Сол сәтте бөбек күлді қолын бұлғап. Бөбек келеді алғаш рет тәлім іздеп, Ана келеді жүрегі үрей өрлеп. Әрине, қаншама ұрып-соғу, қорлауларды естіген ол Қалай сенбек тәрбиеші, бізге демек?! Бөбекті топқа қарай алып кірем, Ойыншық, қуыршақты алып берем. Жылы-жылы сөйлесіп, мақтап жебеп, Көздеріне жылы көзбен қарап ...

Толығырақ »

Зерттеу жобаларын мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде ұйымдастыру

Мектепке дейінгі білім беруде бүлдіршіндердің зерттеушілік қабілеттерін арттыру-заман талабынан туындап отырған өзекті мәселелердің бірі. Ғылымның барлық саласының жедел дамуы, техникалық прогресс, акселерация ықпалы, барлығы да баланың терең теориялық ойлауға қабілеттігін арттырып отыр. Қазіргі мектептерде зерттеу арқылы оқыту балалардың танымдық қабілеттерін дамытуға ең тиімді технология. Кішкентай балалардың бір нәрсені зерттеуге деген талпынысы биологиялық құбылыс. Үнемі бір нәрсені зерттеуге деген талпынысы бала ...

Толығырақ »