Home » Балабақша (page 100)

Балабақша

АСЫҚ ОЙНАП ӨСЕМІН

Сан ғасырдан бері асылдың көзіндей жеткен ұлттық ойындарымыз неткен ғажап, қанша уақыт өтсе де бәз-баяғы қаймағы бұзылмаған күйінде бізге жетіп отыр. Ал, сол мұрамызды жоғалтпай, кейінгі ұрпаққа аман-есен жеткізу — жас ұрпақтың қолында. Сондықтан, мектепке дейінгі оқыту үрдісінде асық ойнауды енгізу өте тиімді, әрі ұтымды болар еді. Әсіресе, асық ойнаған бала өз бетінше даму әрекеті үстінде болады. Баланың ойы жүйрік, ...

Толығырақ »

Рухани жаңғыру – патриоттық тәрбие бастауы

Шаңырағынан шаттық кетпей, болашақ елдің атқа мінер ұл-қыздарына тәлім-тәрбие, бойларына ұлттық рух пен патриоттық сезім қалыптастырып отырған білім ошағының бірі-қаладағы №77 «Қошақан» балабақшасы. Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру»атты бағдарламалық мақаласында айтылған ұлттық болмыстан, ұлттық кодтан айырылып қалмай оны әлемдік құндылықтармен үйлестіріп, Қазақстанның игілігіне жарату жолындағы мақсат мүдделер туралы өзекті ой қозғауы болашақ ұрпақты ұлттық болмыстан ажыратпауда жатыр. Оған ...

Толығырақ »

«Мамандығым- мақтанышым!»

    Адам өзінің болашақ кәсібіне әр түрлі жолдармен келеді. Біреулер үшін – ол ойға алған арманның орындалуы, отбасы дәстүрін жалғастыру, келесі біреулер үшін – жаңалыққа, дербестікке талпыныс, үшінші біреулерге – әйтеуір бір мамандық алу керек болған соң т.б. Мамандықты таңдау үшін, адам ең алдымен өзін, өз бейімділігін тануы қажет. Мынау көп салалы өмірде мамандықтың түрі көп. Әрине таңдау жасау ...

Толығырақ »

Ұстаздық ұлы қызмет (эссе)

Мұғалім мамандық болса, ұстаздық қызмет-табиғат дарытқан құдіретті қасиет екен. Бойыңа қуат, жүрегіңе жарық сәуле, мұқалмас жігер беріп өрге сүйрейтін де, жаныңа азық, өміріңе өзек боп төрге сүйрейтін де осы ұстаздық қасиет. Өмірден өз орнын тапқан шәкірттеріңді көргенде өз еңбегіңе деген ризашылық пен ерекше қанағат сезімді байқайсың. Одан әрі құштарлана, ынталана аса бір махаббатпен, сезіммен алға ұмтыласың. Басқаға керек болу үшін ...

Толығырақ »

Шалқан бізде қонақта

 Білім беру саласы: «Таным» Пәнаралық байланыс: коммуникация, шығармашылық. ҰОҚ:Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Мақсаты:әртүрлі заттар тобын көлеміне қарай білімдерін бекіту. Бір – бірінің үстіне қою арқылы салыстыру тәсілдерін пайдалана отырып, әр топтағы заттар санына , көлеміне , ұзындығына , биіктігіне қарай салыстыруды үйрету. Заттарды оң қолмен солдан оңға қарай орналастыруға жаттықтыру. Ертегі арқылы байланыс орнатуға қызғушылықтарын ояту. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. ...

Толығырақ »

Балабақшам — бақытты ұям

  «Болашақ ұрпағымызды тәрбиелегенде, оларға жастайынан жақсы қасиеттерді сіңіре білсек, сонда ғана біз ұлттық рухы дамыған, Отанның гүлденуіне өз үлесін қоса алатын азамат өсіре аламыз» Н.Ә.Назарбаев     Елбасымыз  Н.Ә. Назарбаевтың жолдауында айтылған: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін-білім» — деген салиқалы сөзін іске асырудың ...

Толығырақ »

Музыка оқу қызметінде балаларды ән және аспаптық мәдениетке баулу әдістері

Мектепке дейінгі жас — баланың бастапқы қабілеттері қалыптасатын, оны әртүрлі қызметке тарту мүмкіндігін негіздейтін кезең. Музыка белсенді іс-қимыл тудыру қасиетіне ие. Бала музыканы барлық дыбыстардан бөледі және оған көңіл аударады, сондықтан педагогикалық әсер ету құралы ретінде қолдану керек. Сонымен қатар музыка ересек пен бала қарым-қатынасының ауқымды мүмкіндіктерін ұсынады, олардың арасындағы эмоционалды байланыстың негізін құрайды. ҚР «Білім туралы» заңында МЖМБС-да және ...

Толығырақ »