Home » Мақалалар (page 519)

Мақалалар

XX ҒАСЫРДАҒЫ АЛАШ ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙ-ПІКІРЛЕРІ ЖӘНЕ ОҚУ-АҒАРТУ ЖҮЙЕСІ

Ұлт келешегі үшін қызмет еткен, бойындағы барын берген зиялы қауым өкілдерінің қазақ мектептері үшін пайдалануға тұратын көзқарастары мен тәжірибелері бүгінгі күнде өзектілігін көрсетіп отыр. ХХ ғасырдың бірінші ширегінде қазақ елінде педагогикалық психологияның қалыптасуына зор үлес қосқан зиялы қауым өкілдеріне назар аударып, зер салу аса қажет деп білеміз. Себебі, еліміз егемендікке ие болғалы ұлттық мектептің іргетасы қалана бастады. Ұлттық мектептер тарихын, ...

Толығырақ »

Рухани мәдениет философиясы

Қазақстан Республикасының тәуелсіздікке қолы жетіп қоғамның саяси- әлеуметтік, мәдени, рухани салаларындағы пайда болған түбегейлі өзгерістер – қазіргі заманда оларды жаңаша зерделеу міндетін туғызды. Әрине, мұндай жағдайда халқымыздың болашағына жол сілтейтін бірден-бір мүмкіндік – бұл руханилықты өркендету, оны қалай да сақтап қалу. Қоғамның рухани жадаулығы өте қауіпті дерт, өйткені ол адамдардың моральдік азып-тозуына, саяси-әлеуметтік және экономикалық құлдырауға әкелуі мүмкін. Қазіргі уакытта ...

Толығырақ »

Тігін өндірісі пәндер сабақтарында білім сапасын арттыру жолдарын орынды қолдану

Сабақ – әр білім алушының шығармашылық жұмысы. Оқытушының кәсібі қаншалықты жоғары болса, ол оқытып, тәрбиелеген оқушы да соншалықты сауатты. Соңғы кезде елімізде білімге деген көзқарас өзгерді. Егер бұрын «ғылым-өндіріс-білім» деп қараса, қазір «мәдениет-білім-тарих» деп қарайды. Осыған байланысты кәсіптік білім берудің мақсаты: алған білімнің, кәсіби дағдыларының негізінде өмірдің өзгермелі жағдайларында еркін бағдарлай алатын, өзінің білім-тәжірибесін іске асыруға, өзін-өзі дамытуға және адамгершілік ...

Толығырақ »

Мектеп жасына дейінгі балаларға дене тәрбиесін дұрыс жүргізу

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыстағы негізгі міндеттердің бірі- дене тәрбиесін дұрыс жүргізу болып табылады. Дене тәрбиесі – жалпы тәрбиенің құрамды бөлігі. Ол денені жетілдіруге, яғни денсаулықтың, дене дамуының және дене әзірлігінің жоғары деңгейіне жетуіне бағытталған. Мектепке дейінгі жастағы балалар дене тәрбиесінің басты міндеті – өмірін қорғау және денсаулықты нығайту, балалардың организмін шынықтыру болып табылады. Балабақшадағы қосымша білім берудің бір нұсқасы ...

Толығырақ »

Өзін-өзі тану – ұстаздан ерекше мейірімділікті қажет ететін пән

Сырттай қарасаң адамдардың бәрі бірдей ұқсас біркелкі сияқты. Араласа келе адамдар бір-бірінен соншалықты алыс тіпті әркелкі екенін сезіне түсінеміз. Өмірде сәл қиындық көре қалсақ түңіліп тыныш жаққа кетіп қалуды ойлаймыз. Мысалы көп адамдардың бойында тыныштық жоқ. Қазіргі таңда адамдар түкке тұрғысыз болмымсыз дүниеге бола көп ойланып бас қатырып жатады. Оның өзі де адам бойындағы тыныштықтың бұзылуына себеп болады. Ал адам ...

Толығырақ »

Болашақ мамандарды дайындауда оқу үрдісін өндіріспен байланыстыру

Біздің жастар, жаңа білімді игеріп, жаңа дағдыға ие болып,  күнделікті өмірде білім мен технологияны тиімді қолдануды үйрену керек. Наша молодежь должна учиться, овладевать новыми знаниями, обретать новейшие навыки, умело и эффективно использовать знания и технологии в повседневной жизни. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев ҚР Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың Жолдауында: «Әр оқушыға – жеке тұлға ретінде қарап, оның өзіне тән сапасын еркін, өзіндік іс-әрекетке ...

Толығырақ »

Оқушыларға сындарлы білім беру жүйесі

«XXІ ғасыр – білім ғасыры» демекші, егеменді еліміздің білім беру жүйесінің қазіргі кезеңін әлемдік деңгейдегі білім беру саласынан бөліп қарауға болмайды. Бұл әлемдік деңгейдегі қатынастың күшейе түсуіне байланысты. Қазіргі қоғамда болып жатқан кең ауқымдағы өзгерістер үшінші мыңжылдықтың білімді, саналы, парасатты жастарын тәрбиелеушілерге үлкен міндет тұр. Жас ұрпақтың жаңашыл түрде ойлауына , олардың біртұтас ойлауына, дүниетанымының қалыптасуына, әлемдік сапа деңгейіндегі білім, ...

Толығырақ »

Өзге тілде оқытатын мектептерде қазақ тілі сабағында СТО стратегияларын тиімді қолдану үрдісі

Кембридждің білім беру бағдарламасын басшылыққа ала отырып, мектептегі тәжірибе кезінде тізбектелген сабақтар топтамасын құрдым. Осы сабақтарға сындарлы оқытудың 7 модулін ықпалдастыру арқылы сабақ берудің жаңаша тәсілдерін жете бақылауды және оқушылардың қажеттіліктеріне орай әрекет етуді басты назарға алдым. Сабақтарымның барлығында жеті модуль идеясы сабақта пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдер арқылы өзара байланыста болды. Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету модулін басшылыққа алған себебім, ...

Толығырақ »

Бала – өз дамуының негізгі қозғаушысы

Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы өзіндік ерекшеліктерімен қатар, жас ерекшеліктерінен туындайтын әлеуметтік сұраныстар жүйесі бар. Солардың ішінен жеке адамдық маңызы бар мынандай сұраныс түрлерін бөліп алып қарайды: танымды, шығармашылық, ара қатынасты қажетсіну, эстетикалық өрлеу, еңбекке ұмтылу, басқаға еліктеу, өзінің жеке басты қасиеттерін сақтау. Ерекше байқалатыны – жеке басының дербестігін, тәуелсіздігін дәлелдеу. Бұл сияқты жеке адамдық мінезді танытудың маңызды жолы балалар ...

Толығырақ »

АУЫЛ МЕКТЕБІН БАСҚАРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Бүгінгі таңда ауыл мектептері болашақ ұлт мектебінің негізін қалаушы, ұлттық білім саясатын жүзеге асыратын мекемелер болып табылады. Қазіргі қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму үдерісінде өнегелілік өлшемінен айрылған адамның ақыл-ойы, бағыт-бағдары санасының адасуынан зорлыққа, қатыгездікке ұрындырады. Оған қоса центризм, рационализм дәстүрлеріне бағдарланған қазіргі мектептерді шығыстық діл мен мәдениетіне бағыттап, озық адамгершілікті тәжірибелерді меңгеруіміз қажет. Оқушы жастарға жалпы білім негіздерін терең меңгертіп, белгілі кәсіби ...

Толығырақ »