Home » Мақалалар (page 51)

Мақалалар

«Домбырашылар ансамблімен жұмыста дамыта оқыту технологиясын қолдану»

Жусупова Балым Сейтхановна Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімінің Бақытжан Байқадамов атындағы балалар музыка мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ұлттық музыка аспабы домбыраның дыбыстық ерекшелігіне, әуендік-әуездік мүмкіндігіне мән бере отырып, домбырашылар ансамблін ұйымдастыру — оқушылардың білімі, біліктілігін дамытумен қатар, олардың бойындағы өнертанымдық, ұлттық, рухани қасиеттерін кеңейте түсу. Осы саладағы оқу-тәрбие жұмыстары нәтижелі болуда, сан жылдар бойы қалыптасқан заңдылықтар мен ...

Толығырақ »

Своеобразие русских и казахских колыбельных песен

Чакаров Талгат Нугманович Область Жетысу, город Талдыкорган, КГУ «СШ №8», учитель русского языка и литературы Своеобразие русских и казахских колыбельных песен     Аннотация Данная статья посвящена изучению роли русских и казахских колыбельных в развитии ребенка с точки зрения педагогики и этнокультуры. Проведенный анализ доказывает пользу изучения этого  жанра в воспитании подрастающего поколения. Целью статьи является выявление сходства и различия русских ...

Толығырақ »

 Геймификация әдісін білім берудегі ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану

Тажигараева  Алтынгуль Аманкуловна Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Құрық ауылы «Жалпы білім беретін мектеп-гимназиясы» информатика пәнінің мұғалімі  Геймификация әдісін білім берудегі ұйымдастырудың құралы ретінде пайдалану  Білім берудегі геймификация технологиясы ұғымы Мақсаты:  Сабақты ойынмен ұштастыра отырып,оқушылардың белсенділіктерін  мен  шығармашылықарын арттыру Геймификация дегеніміз ақпаратты ойын арқылы жеткізу әдісі. Ақпараттық  технологиялардағы  геймификация–компьютерлік  ойындарға тән әдістерді қолдану, оқытудың тиімділігін арттыру, оқушыларды ынталандыру және білім беру ...

Толығырақ »

Қазақтың ұлттық киімдері

Рахимова Құралай Сапарқызы Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернатының тәрбиешісі Қазақтың ұлттық киімдері Сабақтың мақсаты: Қыздарды қазақтың ұлттық киімдерінің барша сымбатына, ою-өрнегі мен әшекейіне қызықтыру.Бұрын меңгерген білімдерін кеңейту. Қазақтың ұлттық құндылықтарын бағалай білуге, мақтан тұтуға, құрметтеуге тәрбиелеу. Әсемдікті, сұлулықты көре білуге дағдыландыру. Көрнекі-құралдар : Интерактивті тақта, слайдтар, буклеттер, ұлттық киімдер көрмесі, ұлттық киімдердің ...

Толығырақ »

Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Танбетова Күлаш Каликызы Астана қаласы әкімдігінің №75 » Балалық шақ» балабақшасы тәрбиеші Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер «1-1,5 жас аралығында баланың сөздік қоры 30-40 шамасында болады. Екі жасқа аяқ басқанда, Абай атамыз айтқандай, жылтыраған, шықылдаған ойыншықтарға, заттарға көңіл аударып, зат, ойыншық аттарын өздігінен атай бастайды. Екі-үш сөзден сөйлемшелер құрап, есімдіктермен мынау, анау, мен, сен, қалай, кім, не, ...

Толығырақ »

Неге заңгер мамандығын таңдадық? 

90 жылдық тарихы бар әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті — еліміздің қоғамдық өмірі мен білім, ғылым, жалпы оқу ағарту саласының қалыптасуы мен дамуы кезеңдерінің куәгері. Университет — ұлағатты ұстаздардың даналығы мен жастардың жалынды істерін, білім мен ғылымға деген ізденісі мен құштарлығын бойына сіңірген, таусылмас білім ордасы. Қасиетті қарашаңырақ тарихының әрбір кірпіші оның белгілі ғалымдары, оқытушылары мен студент жастарының творчестволық талмас ...

Толығырақ »

ОҚУШЫЛАРДА ҰЛТТЫҚ БІРЕГЕЙЛІК НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ӘДЕБИЕТ ПӘНІ САБАҒЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

Астана қаласы №85 мектеп –лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, магистр Манарбекова Әсем Манарбекқызы Қазіргі жаһандану заманында  өзекті мәселенің бірі болып  ұлттық ерекшеліктерді сақтай отырып, өз даму жолын табу  саналады.Еліміздің тарихына  шолу жасасақ, Қазақстандағы қазіргі жетістіктерге, тұрақтылыққа, бірейгейлікке ата-бабамыздың ерлігі, жігерлігі, парасатылығының арқасында ғана жеттік.Қазақстан Республикасыны тәуелсіз жолында қабылданған бірнеше  ұлттық даму бағдарламарында,  ұлттық ерекшеліктерді сақтай отырып, әлемдік тәжірибеге ...

Толығырақ »

«Ым-ишара тілі»

Астана қаласы әкімдігінің «Шейх Тәмим бен Хамад Әл-Тәни атындағы №85 мектеп-лицейі» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік  коммуналдық кәсіпорны Хасен Баршагүл Төнхөрханқызы Тақырыбы:  «Ым-ишара тілі» Бағыты: Қазақ тілі мен әдебиеті Орындаған: 7 «Ж» сынып оқушысы, Умиртаева Дильназ Жетекшісі:қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі, Хасен Баршагүл Төнхөрханқызы Пікір Оқушым — Умиртаева Дильназдың ғылыми жобасы қазіргі кезеңде лингвистика ғылымында өзекті болып табылатын паралингвистика ...

Толығырақ »

Тәуелсіздік – теңдесі жоқ байлығым!

Астана қаласы  «Шейх Тәмим бен Хамад Әл- Тәни» атындағы № 85 мектеп- лицейдің қазақ тілі пәні мұғалімі Каражигитова Бағдат Омирбековна Тәуелсіздік — ұлтымыздың басты байлығы. «Тәуелсіз» деген сөздің өзінде қаншама ой жатыр. Өзіңнің атамекенің, кіндік қаның тамған киелі жерің, елің, ана тілің болғанына не жетсін! Сол себепті де Тәуелсіздік тақырыбы қазіргі таңда өзекті тақырыптардың бірі деп санаймын. Міне, Тәуелсіз ел ...

Толығырақ »

«Абай өлеңдеріндегі рухани құндылықтар»

Астана қаласы әкімдігінің «Шейх Тәмим бен Хамад Әл-Тәни атындағы №85 мектеп-лицейі» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік  коммуналдық кәсіпорны Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сагиндикова Камар Кайратовна Тақырыбы: «Абай өлеңдеріндегі рухани құндылықтар»  Орындаған: 6 «А» сынып оқушысы Есен Ерназар Жетекшісі: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сагиндикова Камар Кайратовна Пікір Оқушым Есен Ерназар бұл зерттеу жұмысында Абай танымындағы рухани құндылықтар және ...

Толығырақ »