Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №8 «Ақбөбек» бөбекжай-бақшасының әдіскері:Қаракөз Қартабаева Жоламановна «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру аясында ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген руханиа дамгершілік дағдыларын қалыптастыру мектепке дейінгі ұйымдарда балабақшаларда ұйымдастырылуда. Педагогика — қоғам мен табиғаттың теңдесуін, өмірге қанағаттандыруда толық белсенді шығармашылық, рухани байлығына көмек беру, адамды тәрбиелеуді зерттейтін ғылым. Педагогикалық білім адамды жан-жақты дамытудың тәсілдері мен жолдарын оқытуды ...
Толығырақ »Мақалалар
Дене тәрбиесі сабағында ақпараттық технологияларды қолдану
Жұмабаев Ергешбек Құдайбергенұлы Түркістан облысы Келес ауданы № 13 Т.Бигельдинов жалпы орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі ХХІ ғасыр жоғары ақпараттық технологияның дамыған ғасыры. Бұл білім беруді жаңғыртудың жаңа шарттарын талап етеді. Сондықтан да мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану объективті және табиғи процесс болып табылады. Білім беру кеңістігінде болып жатқан интеграциялық үрдістер педагогикалық процестің түбегейлі өзгеруіне ықпал етті. Бұл өзгерістер ...
Толығырақ »Бес нəрсеге асық бол!
Зиятова Сайра Мухановна Қызылорда облысы Жаңақорған ауданы Аудандық балалармен мәдени –тәрбиелік жұмыстар орталығының «Көркем сөз» үйірмесінің жетекшісі Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ұлы Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі бес асыл қасиеті туралы кеңінен түсінік бере отырып, адамгершілікке, инабатты болуға тәрбиелеу, адамның бойындағы жақсы қасиеттерді сіңіре білуге дағдыландыру. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың əдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап Көрнекілігі: Абай суреті, нақыл сөздері, сөзжұмбақтар ...
Толығырақ »Sport for all
Дисенбаева Анара Бактыгалиевна учитель английского языка, педагог-модератор СОШ № 14 г. Уральск Западно-Казахстанской области Sport for all
Толығырақ »Beekeeping. Ара шаруашылығы
Майтанова Венера Хиясовна Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы Құлан агротехникалық жоғары колледжіңің ағылшын тілі пәнінің оқытушысы Beekeeping. Ара шаруашылығы
Толығырақ »Мен – қазақпын мың өліп, мың тірілген
Маратова Айгүл Маратовна Қарағанды қаласындағы № 63 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Мен – қазақпын мың өліп, мың тірілген» — деп кезінде мектеп қабырғасында осы өлеңді жатқа айтып тұрған кезімде, аяқ астынан сөздерін ұмытып, тоқтап қалып, ойға үңіліп, еске түсіре алмай тұрғанымда, ұстазымның: «Сен қазақ емессің, қай жерің қазақ? Қазақ болсаң, бұл өлеңді мәнерлеп, кеудеңді қағып тұрып, ...
Толығырақ »Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры
Кусаинова Назгуль Ермековна Нұр-Сұлтан қаласындағы № 62 мектеп-лицейінің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Толығырақ »Мұғалім құзіреттілігін дамыта отыра оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру
Аскарбаева Толкын Амангелдиевна Қарағанды облысы «№ 102 мектеп-гимназия» КММ қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі «Мұғалім әрдайым ізденісте болса ғана шәкірт жанына нұр құя алады» -, деп Ахмет Байтұрсынұлы айтқандай мұғалімнің ізденісі, жан-жақтылығы оның құзіреттілігі арқылы айқындалады. Құзіреттіліктің мазмұны – жеке кәсіптік, интегралдық сипаттама ретінде төмендегі функцияларын жүзеге асыра білуімен анықталады, олар: болжау, ұйымдастыру, бақылау, реттеу, үйлестіру, сәйкестендіру, белсенділігін арттыру, зерттеу. ...
Толығырақ »Жемісі мол қос жоба
Жемісі мол қос жоба Әлемдік короновирус пандемиясы біздің көптеген жоспарларымызға өзгеріс енгізуге мәжбүрледі. Дегенмен барлық сақтық шараларын сақтай отырып, мектебіміздегі дәстүрлі жобаларымызды өткізуді жалғастырдық. Семей қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің оқушыларының асыға күтетіні – «Бір күн ата-ана жұмысында» және «Екі апта ауылда» жобалары. Аталмыш жобалар арқылы оқушылар түрлі кәсіп мамандығының қыр-сырына қанығып, ауыл өмірімен жақынырақ танысады. Жуырда біз өз ...
Толығырақ »Сөйлеу тілінің дамуы тежелген ерте жастағы балалардың сөйлеу тілін белсендірту жолдары
Датқабай Айгерім Ерсұлтанқызы Алматы қаласы, №5 мектеп-интернатының бастауыш сынып мұғалімі, дефектолог Сипаттама Ерте жастағы балаларда сөйлеу тілінің түрлі кемістіктері кездеседі. Олардың ішінде жиі кездесетіні – ол сөйлеу тілінің даму тежелісі. Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы – есту қабілеті мен зияты қалыпты дамыған балалардың дыбыстық, мағыналық жағына қатысты сөйлеу тілі жүйесінің барлық компоненттерінің қалыптасуының бұзылуынан болатын әртүрлі күрделі тіл кемістіктері. Сөйлеу ...
Толығырақ »