Туребаева Айзада Оспановна Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Шайыр селосы «Қызғалдақ» балабақшасының тәрбиешісі Мақсаты: Балалардың сөздік қорын дамыту. Балалардың жолда жүру ережесін меңгерту дағдысын қалыптастыру. Бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру. Жол белгілерін айыра білу дағдысын қалыптастыру, есте сақтауға дағдыландыру. Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: Бағдаршам, аялдама, жол белгілері, жеңіл көліктер. Сөздік жұмыс: Бағдаршам, аялдама, жол белгілері. Блингвалдық компонент: Бағдаршам — светафор, жол белгілері ...
Толығырақ »Мақалалар
Қоянмен бірге ойнаймыз
Тілешова Гүлжазира Мерекеқызы Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Шайыр селосы «Қызғалдақ» балабақшасының дене шынықтыру нұсқаушысы Топ: «Балдырған» ортаңғы тобы. 08.09.2021ж Дене шынықтыру нұсқаушысы: Тілешова Гүлжазира Білім саласы: «Денсаулық» Бөлімі: «Дене шынықтыру» Тақырыбы: «Қоянмен бірге ойнаймыз» Мақсаты: Денсаулық сақтау технологиясын және «Қояндар» саусақ гимнастикасын қолдану арқылы балалардың дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылығын қалыптастыру және қызығушылығын дамыту. Екі аяқпен секіруге үйрету (аяқты қосып ...
Толығырақ »Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда сыни тұрғыдан ойлау технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Хасенова Макпал Зейнуллаевна Нұр-Сұлтан қаласындағы Әлихан Бөкейхан атындағы №76 мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Қазіргі таңда заман талабына сай білім беру жүйесінде білім берудің даму тенденциялары мен тенденцияларын қамтитын, дамытатын елуден астам педагогикалық технологиялар қолданылады. Әр педагогтың міндеті – тиімді технологияларды тәжірибеде қолданып, оң мен солын тану, зерттеу, талдау, нәтиже шығару. Мен өз тәжірибемде білім беру аясында жемісті нәтиже көрсету мақсатында ...
Толығырақ »Қоғам келбетін сомдайтын жаңа мектеп
Жұматаева Еңлік педагогика ғылымдарының докторы, профессор, академик Торайғыров Университеті Ж. Аймауытов атындағы этнопедагогика және білімденудің инновациялық технологиялары ғылыми-практикалық орталығының директоры Қоғам келбетін сомдайтын жаңа мектеп Павлодар өңіріндегі оқу қазақ тілінде жүргізілетін, оқылатын мектептер саны 1960 жылдардан бастап төменге құлдырау үдерісінде болған. Дегенмен, осындай қиындыққа қарамастан, аудандардан малшылардың, механизаторлардың т.б. балаларын қазақша оқыту мүмкіндігіне жағдай туғызып, Павлодар обылысының басшылары жаңа ...
Толығырақ »Ұстаз-ұлы есім
Тәртіпқызы Маржан, Алматы қаласы, Наурызбай ауданы «№200 мектеп-гимназия КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім – мектептің жүрегі. Ыбырай Алтынсарин. Дүниедгі мамандық атаулының төресі — ұстаздық. Әсілі, мұғалім барлық мамандық иесін тәрбиелейтін, оқытып үйрететін мейірімді абзал жандар. «Мұғалім мамандығы – барлық мамандықтың анасы» демекші, ұстаз алдынан тәрбие алмайтын жан жоқ. Ұстаз берген тәрбие әрбір жанның өміріне жол сілтер ...
Толығырақ »Қос жүлде иегері
«Әлемде екі қиын іс бар, ол – мемлекет басқару және бала тәрбиесі»,-деген аталы сөз бар. Бүгінде уақыт талғамына сай жаңаша басқару ғылыми тұрғыдағы көзқарасты, ұжымның әлеуметтік –психологиялық жағдайын зерттеуді, еңбекті ғылыми негізде ұйымдастыруды талап етеді. Міне осы талаптарға сай тәрбиенің бастамасы саналатын балабақша қабырғасында 18 жылдан астам жемісті еңбек етіп келе жатқан Нұр-Cұлтан қаласындағы №66 «Толағай» балабақшасының инновация әдіскері болған ...
Толығырақ »Менің болашақ мамандығым
Жуматаева Аружан ҚазГЗУ Гуманитарлық-заң колледжінің 2 курс студенті Менің болашақ мамандығым ол тәрбиеші. Мен бұл мамандықты таңдаған себебім, балаларды, білім бергенді жақсы көремін. Мен бұл мамандықты оқуға түскенде ғана ұнатып қалдым. Бала кезінде педагог мамандығын ұнатпайтынмын, әнші болуды армандағанмын. Басында ойлағанмын педагог болу қиын деп, алайда мамандығыңды сеніммен және махаббатпен істесең бәрі оңай. Осы мамандықтың өзіме пайда бар. Яғни, өзіме ...
Толығырақ »Менің мамандығым
Берик Нурсая КазГЮУ гуманитарлық-заң Колледжінің 2-курс студенті Мамандық- адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі. Әр адам баласына мамандық таңдау қиынға соғады. Себебі, көп жағдайларда жасөспірімдер, түлектер өздері қалаған мамандыққа түспейді, ата-анасының айтқанымен басқа мамандықты тандайды. Осындай жағдай қазақстан адамдарында 100%дың/70%-ында болады. Бұл жағдай менінде басымнан өтті. Маған менің мамандығыма тоқталатын болсақ, менің мамандығым – ...
Толығырақ »Менің болашақ мамандығым
Кенжебек Айғаным КазГЮУ гуманитарлық-заң Колледжінің 2-курс студенті Менің болашақ мамандығым ол мен қазірден бастап оқып жатқан болашақ мамандығым. Қазіргі танда мен бұл мамандықты оқып біліп және мамандықтын қыр сырларын үйреніп, болашақта мектепке дейінгі балаларға білім тәлім тәрбие беруім ол мен үшін парыз. Бұл мамандықты мен негізі не себепті тандағанымды айтсам артық болмас. Бұл мамандық негізі өте күшті мамандық. Өсіп жетіліп ...
Толығырақ »Менің болашақ мамандығым
Халменова Динара Кенжебекқызы КазГЮУ гуманитарлық-заң колледжінің 2 курс студенті Менің болашақ мамандығым мектепке дейінгі тәрбиеші болу. Менен көп адамдар бұл мамандықты неліктен таңдадың деп сұрайды. Бұл сұраққа мен бір сөзбен жауап бере алмаймын. Бұған себеп, бұл мамандықты таңдаған себептерім өте көп. Басты себеп, біздің болашақ мамандарымыздың нақты, әрі дұрыс бағыты болсын деймін және өмірде өз орындарын табуларына атсалысқым келеді. Бұлай ...
Толығырақ »