Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 39)

Оқу-әдістемелік материалдар

ТЕХНОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕҢБЕК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Атадан балаға мұра болып келе жатқан бұйымның бірі  ̶  БЕСІК. Көп жылдар бойы «ескіліктің қалдығы» саналып келген бесікті қазіргі жастар біле де бермейді. Меніңше, қасиетті бесіктің қадірін білмей, ескіліктің қалдығы деп үрке қарау — білімсіздік пен мәдениетсіздік. Бесікті зиянды деп жүрген педиатрлардың оның қандай мүлік екендігінен және баланы оған қалай бөлеу керектігінен хабары жоқ. Олардың ұғымы бесікке бөлеген бала үнемі ...

Толығырақ »

ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАР АУТИЗМ СИНДРОМЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ ОРТАҒА КІРІКТІРУІНІҢ ПСИХО-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАРЫ

Шилденова Тажикен Калымовна «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ  филиалы Атырау облысы бойынша педагогикалық қызметкерлерінің біліктіліктілігін арттыру институтының «Тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтендіру» кафедрасының коррекциялық-педагогика саласының аға-оқытушысы     Жалпы білім беру жүйесіне аутизм балаларды инлюзивті білім беру үрдісіне кіріктіру мәселесі балалардың эмоциялық және психологиялық дамуына ықпал етеді және іске асады. Аутизм балаларды қолдау мен сүйемелдеу деңгейі диагностикалық белгілерінің  және дамуындағы ...

Толығырақ »

ШАРМЕН САБАҚ

Сабақ барысы: 45 мин. Мақсаты: балалардың ән айту кезіндегі көңіл-күйімен бірге сахнада қозғалу мәдениетін қалыптастыру, өкпе белсенділігін арттыру. Дене қимылы бас, көз, қол,аяқ, дененің  әнмен бірге бір бағытта жұмысы. Керекті құралдар: кәдімгі шар, фортепияно, компьютер, медитацияға арналған әуен. Алғашқы кезең. 8-10 мин. Дене жаттығуларына алдын ала дайындық. Балалар қимылға жеңіл киімде келгені дұрыс. Сәлемдескеннен кейін оқушылар бір-біріне кедергі жасамайтындай ара-қашықта ...

Толығырақ »

ФИЗИКА ПӘНІН МӘТІН АРҚЫЛЫ ТҰЛҒАЛЫҚ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУ

Физика сабақтарында мәтінмен жүргізілетін жұмыс мазмұны оқушыларға тек белгілі бір білім, іскерлік, дағдылар жиынтығын меңгертіп қана қоймай, оқушы тұлғасын дамытуға, өмірлік күрделі мәселелерді өз бетімен тиімді шеше білуге, тұлғаның өзін – өзі анықтауына, әлеуметтенуіне,  яғни жеке тұлғаны дамытуға бағытталады. Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту мұғалімнен оқушыларының көзқарасы, мінез-құлқы, талғамы мен әдеп-дағдыларының жеке ерекшеліктерін үнемі зерделеп, жақсы білуі, жеке тұлғаның ойлау ерекшелігі, ...

Толығырақ »

ЖОБАЛАУ ӘДІСІ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ИДЕЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ

Каркабаева Парида Пазыловна «ӨРЛЕУ» БАҰО» АҚ Жамбыл облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының «Басқару және білім сапасы» кафедрасының аға оқытушысы   Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасының басты мақсаты – оқушылардың талдау, синтездеу әрі логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, яғни оқушылардың сабақ бойы ой еңбегімен шұғылдануын қамтамасыз ету, оқушыны ізденуге, өз бетімен қорытынды жасауға үйрету болып отыр. Білім – ...

Толығырақ »

БІЛІМДЕГІ ӨЗГЕРІС — БОЛАШАҚҚА СЕРПІЛІС

«Әлем өзгеруін қаласаң, сол өзгерудің алғашқысы өзің бол»  Махатма Ганди                 Білім беру деңгейі – экономикалық және ғылыми-техникалық прогрестің бастау көзі, мемлекет пен қоғамның  табысты дамуының кепілі. Сондықтан да білім беруді  дамыту – жалпы ұлт үшін аса маңызды міндет болып табылады. Қоғамды  модернизациялау мақсатында құрылған мемлекеттік бағдарламаларды  жүзеге асыру маман даярлау үрдісіне жаңа ...

Толығырақ »

ДҮНИЕТАНУ САБАҚТАРЫНДА ТІРЕК-СХЕМАЛАР КӨМЕГІМЕН БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

  Дүниетану — бастауыш сынып пәндерінің ішіндегі ең қиын да қызықты пәннің бірі. Оның қызықтылығы — оқытушы оқушылармен біргелікте айналадағы дүние сырларын, күнделікті таныс заттардың жаңа қырларын ашуда-бақылаушы, зерттеуші, танушы ретінде іздеу әрекетін жүзеге асырады. Оның қиындығы — бұл пән өте кең мәселелер шеңберін, ғаламшарлар туралы түсініктен, гигиенаға дейінгі білімдер аясын қамтиды. Табиғат, адам мен қоғам мұнда ажыралмас бірлікте қарастырылады. Бастауыш ...

Толығырақ »

РЕФЛЕКСИЯҒА АДАМНЫҢ  ҚАБІЛЕТТІ БОЛУЫ — ТҰЛҒАЛЫҚ ӨСУДІҢ ФАКТОРЫ МЕН ТӘСІЛІ

Ханалиева Камчат Ажигуловна «Өрлеу»БАҰО»АҚ филиалы Атырау облысы бойынша ПҚБАИ, «Инновациялық технологиялар және жаратылыстану (гуманитарлық) ғылымы пәндерін оқыту әдістемесі» кафедрасының  аға оқытушысы, ҚР орта білім мазмұнын жаңарту аясында орыс  тілі мұғалімдерінің біліктілігін арттыру бағдарламасының тренері Өмірде әр адам өзі туралы, өз ұстанымдары, тұлғалық сапалары, мінез-құлқылары және де басқа адамдарға ықпалы туралы ойланатын жағдаяттар болады. Осылай ойланып-толғануға қандайда бір проблемалық ситуация себеп ...

Толығырақ »

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІНЕ КӨПТІЛДІЛІК БІЛІМДІ ЕНГІЗУ

  «Тілдің үштұғырлығы – әлемді танудың тамаша мүмкіндігі және сонымен қоса қоғамды біріктіреді»                               Н.А. Назарбаев, «Қазақстан – 2050» Стратегиясы Үкімет «Тілдердің үш тұғырлығы мәдени жобасын іске асыруын жеделдеуі тиіс деп алдымызға үлкен жоспар қойды». Елбасымыздың «Балаларымыздың болашағы үшін осындай шешім бірлесе қабылдауға тиіспіз, балаларымыздың ағылшын ...

Толығырақ »

ТӘУЕЛСІЗ ТҰҒЫРЫ БИІК БОЛСЫН!

Мақсаты: оқушыларды Отанды, елді жерді сүюге, туған ел тарихын білуге еліміздің мемлекеттік рәміздерін қастерлеуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: видео роликтер, слайд, шар, нақыл сөздер жазылған плакаттар. Барысы: Армысыздар құрметті ұстаздар мен оқушылар! Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығына арналған «Тәуелсіз тұғыры биік болсын»! атты ашық тәрбие сағатына қош келдіңіздер! Сіздерді Қазақстан Республикасындағы ең негізгі мейрам — Тәуелсіздік күнімен құттықтаймыз! Атыңнан айналайын егемен ел, Тәуелсіз күнің ...

Толығырақ »