Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 34)

Оқу-әдістемелік материалдар

Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін театрды пайдалану

Негізгі мақсаты: — Мектепке дейінгі жастағы баланы театр түрлері арқылы шығармашылық және парасаттылық қабілеттерін жан-жақты дамыту;  — Сөз өнерін қастерлей білуге, өз білімін көтеруге, шешендікке баулу;  — Балалардың сөздік қорларын байытып, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге тәрбиелеу;  — Театрлық іс — әрекетті ертегілерді пайдалана отырып, ойын дамыту. Міндеттері: Балалардың тілін дамыту, сөйлеу мәдениеті мен ой-өрісін, дүниетанымын жетілдіру. Балаларды адамгершілікке баулу, ойын ...

Толығырақ »

Бастауыш сыныпта патриот, жауапкершіл оқушы қалыптастыру

Бастауыш буын – қайталанбайтын кезең, ақиқаты сол, білім негізі бастауыштан басталады. Бастауыш білім беру сатысы оның үздіксіз білім беру жүйесіндегі басқа буындармен тек сабақтас болуымен ғана емес, ең алдымен оқушы тұлғасы ұйытқысының қалыптасуы мен дамуы қуатты жүретін аса маңызды, құнды, қайталанбайтын буын екендігімен ерекшеленеді. Бастауыш сатыдағы білім берудің бағдарлы мақсаты — оқу әрекетін қалыптастыру, айналадағы дүниемен белсенді әрекеттестік тәрбие түрлеріне ...

Толығырақ »

Жаңартылған оқу бағдарламасын меңгеру -заман талабы

Қазақстан Республикасы білім мазмұнын жаңарту аясында  жалпы білім беретін мектептердің  бастауыш сынып  мұғалімдерінің  біліктілігін арттыру курсын тренерлер барлық облыстарда жүйелі түрде өткізіп жатыр. Отансүйгіш, кез келген жағдаяттарды өз бетінше шеше алатын, бойында рухани құндылықтар қалыптасқан, дамыған елдермен  терезесі тең бола алатын, тәрбиелі, білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеу және білім беруді жаңарту — бүгінгі күннің кезек күттірмес талабы. «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ...

Толығырақ »

Жаңа педагогикалық технологияларды тиімді пайдалану

Білім берудің қазіргі негізгі мақсаты білім алып, білік пен дағды, іскерлікке қол жеткізу ғана емес, солардың негізінде дербес, әлеуметтік және кәсіби біліктілікке – ақпаратты өзі іздеп табу, талдау және ұтымды пайдалану, жылдам қарқынмен өзгеріп жатқан бүгінгі дүниеде лайықты өмір сүру және жұмыс істеу болып табылады. XXI ғасырда әлемдегі қайта құрулар, экономиканы дамытудағы жаңа стратегиялық бағдарламар, қоғамның ашықтығы, оның жедел ақпараттануы ...

Толығырақ »

Оқушыларды жаңа технологиялар арқылы шығармашылық қабілетін арттыру

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында білім беру жүйесінің жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған рөлі атап көрсетілсе, осы заңның 41-бабында: «педагог қызметкерлер оқушылардың мемлекеттік білім беру стандартында көздеген деңгейден төмен емес білім, білік, дағды алуын қамтамасыз етуге, жеке шығармашылық қабілеттерінің көрінісін, артуы үшін жағдай жасауға міндетті»,-делінген. Қазіргі таңда жалпы білім беретін мектептердің дамуында жағымды өзгерістер және оқыту мен ...

Толығырақ »

Тест тапсырмаларының маңыздылығы

Қазіргі уақытта оқушылардың білім сапасын бақылаудың көптеген әдістері бар. Оқушылардың білім сапасын шұғыл және тез арада тексеру үшін тестілеу өте жиі қолданылып жатыр, өйткені тест технологиясы оқушылардың дайындық деңгейі мен дәрежесін жылдам және сенімді тексеру әдісі болып табылады. Соңғы жылдары тесттік әдіс оқу-білімге қатысты барлық білім жүйесінде кеңінен қолданып жүр. Тест деген не? ТЕСТ (англ. test) –сынау, тексеру, талдау. «Тест» ...

Толығырақ »

ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ

Қазақстан жаңа ғасырға дүниежүзі елдері қатарында терезесі тең ел ретінде келіп отыр. Жаңа ғасырды бастаған ұрпақ келер ұрпаққа қарыздар болып қалмас үшін қолдан келген игіліктерді жасайтыны анық. Қашанда білімі мол, рухани байлығы бар халықтың ұл-қыздары ешқашан да жүдемесі хақ. Біздің басты байлығымыз – білім. Болашақ – білім мен ғылымға тәуелді болатыны айдан анық нәрсе. Қазіргі жас ұрпақтың білімі мен тәрбиесі ...

Толығырақ »

Жаратылыстану пәні – зерттеуге негізделген пән

Бұл оқу бағдарламасы оқыту үдерісінде оқушылардың пəн салалары бойынша білім мен біліктерді саналы түрде меңгеруі  үшін əр пəннің əдістемелік əлеуетін қолдануға, оқу, жоба, зерттеу іс-əрекеттері тəсілдерін меңгеру арқылы дербестігінін дамытуға, əлеуметтік мəдени кеңістікте орнын таба білуі үшін біліктерді меңгеруге бағыттайды. Қазіргі кезеңде оқушының өз бетімен білімге ие болу барысында оның белсенді іс- əрекетін ұйымдастыру оқу үдерісіне қойылатын негізгі талаптардың бірі ...

Толығырақ »

Музыкалық-дидактикалық ойындар арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру

«Шығармашылық»саласында музыка оқу әрекетінің басты мақсаттары -балалардың эстетикалық талғамын қалаптастыру, музыкалық шығармашылық іс-әрекеттер арқылы эмоциялық қатынасын білдіруге баулу, әдемілік пен сұлулыққа тәрбиелеу. Балаларға қоршаған ортаның кейбір құбылыстарын бейнелейтін музыкалық шығармаларды таныстыру, олардың түрлері мен мәнерлілігі туралы түсініктерінің қалыптасуына әсер ету, музыканың дыбысын естіп, түсінуге, адамгершілік-эстетикалық сезімдерге тәрбиелеу — осы саланың негізгі міндеттері болып табылады. Жас ерекшеліктеріне, қабілеттеріне байланысты әрбір бала ...

Толығырақ »

Әлеммен бірге біз де өзгереміз

«Әлемнің өзгеруін қаласаң, сол өзгерудің алғашқысы өзің бол» Махаттма Ганди   Әр күні өзгеріске толы бүгінгі жауапты кезеңде замана көшінен қалып қоймай уақыт талабына сай ертеңгі болашақ жас ұрпақты білімді етіп тәрбиелеу ұстаздар қауымына зор жауапкершілікті жүктейді. Ол мұғалімнен үздіксіз ізденуді, өз білімін үнемі жетілдіріп отыруды талап етеді. Шығыс даналары: «Егер алдағы бір жылыңды ойласаң күріш ек, он жылыңды ойласаң ...

Толығырақ »