Сөйлеуді дамыту сабақтарында мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу әдістерін зерделеу, тілдің дыбысталу мәдениетін сақтау, қатынас дағдылары мен біліктерін дамыту жолдарын арттыру. Мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеу мәдениетіне тәрбиелейтін әдістемелік-дидактикалық тәсілдерді тиімді қолдану. Сабақта балалардың тілін дамыту, сөздік қорларын молайту, ауызша сөйлеуге үйрете отырып, үйренген сөздерін күнделікті өмірде еркін қолдануды қамтамасыз ету. Осыған байланысты мектепке дейінгі тәрбие қызметкерлері: 1. ...
Толығырақ »Оқу-әдістемелік материалдар
ГЕОГРАФИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ КЕЙСТІК ӘДІСТЕР
Жаратылыстану пәндерін оқытудағы интербелсенді әдістер
Қазіргі таңда оқушы – заман талабына сай ақпаратпен қаруланған, жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті тұлға. Оның білімділік қабілеттерін одан әрі дамыту үшін мұғалімдер де жан-жақты ізденімпаз, шығармашыл болуы керек. Сабақ барысында «баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыстайтын материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп, өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе» (1929), Ж.Аймауытұлы, айтқандай, оқыту үдерісіне ...
Толығырақ »Ғажайып табиғат
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Білімдік аймағы: әлеуметтік орта, таным Бөлімі: экология, көркем әдебиет, математика Мақсаты: балалардың «Өлі және тірі табиғат» тақырыбында білімдерін тереңдету, қоршаған орта жайлы танымдық әрекет шындау. Балалардың ақыл-ойын, түсінігін, білімін, табиғат туралы білімін, қызығушылығын зейінін дамыту. Балаларды адамгершілікке, өз ойын толық жеткізе білуге, табиғатты аялай білуге, табиғат байлығын қорғауға, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу. Сандарды санау, салыстыру, геометриялық ...
Толығырақ »Жапырақ тамырдан нәр алады
Мақсаты: педагогтар, тәрбиешілер арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу. Барысы: Сәлемдесу «Атымдар мен молекулалар» Қай ағашты таңдайсыз? (психологиялық тест) Ситуациялық сұрақ «Өз жұбынды тап» Мода «Майшам» Ұйымдастыру. Психолог: Құрметті тәрбиешілер өз қызметтерін аянбай, алаңсыз жүргізуіне ұшқыр ой, алғыр зейін, ашық көз, ояу көкірек керек екені даусыз. Сергек қимылмен, ширақ оймен, сезімтал ...
Толығырақ »Жануарлар әлемі
Ұстаздарға көмекші нұсқаулық
«Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты» Алматы облысында біліктілікті арттыру курстарынан өткен тыңдаушыларға бастауыш сынып пәндерін қамтитын Жиындық бағалау бойынша әдістемелік нұсқаулықтар және қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағын екі тілде (қазақ, орыс) жарыққа шығарып, облыс көлемінде тарату жұмыстарын жүргізді. Әдістемелік құралда тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. ...
Толығырақ »Баланың балабақшаға бейімделуі
Ата-аналардың алдында баланы 1,5 жасқа толғаннан кейін балабақшаға орналастыру туралы сұрақ туады. Психологиялық тұрғыдан қарастыратын болсақ, мұндай батыл талап осы жастағы балаларға қолайлы кезең емес. Бұл жастағы балалар анасына ерекше жақын болады, анасының жоқтығы оған қатты әсер етеді. Балабақшадағы тәрбиешілердің қолына барғанда, олар өзіне жақсы қамқорлық жасалғанның өзінде мазасыздықты сезінеді. Баланың алғашқы белсенділігі біраз уақыттан кейін эмоционалдық және танымдық процестің ...
Толығырақ »Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математика ұғымдарын қалыптастыру
Есептеуді санамақтап айтуды, Үйрететін жаңа пәнің бар мұнда Шабыт берер ойың менен санаңа Талант көзін ашар барлық балаға. Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар — табылатын қасыңнан. Балалардың зейінін тұрақтандыру, қабылдауын және танымдық қабілетін жоғарылату. Оқу іс-әрекетіне, ойын әрекетіне белсенді қатысу шығармашылық ізденіске талпындыру жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану. Сабақты қызықты өткізу үшін ...
Толығырақ »Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сабақта пайдаланудың тиімділігі
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» делінген. Бұл міндеттерді шешу үшін әр оқытушының күнделікті ізденісі арқылы барлық жаңалықтар мен қайта құру, ...
Толығырақ »