Home » Оқу-әдістемелік материалдар (page 25)

Оқу-әдістемелік материалдар

Қазақ тілі және математика сабақтарында ойын түрлерін тиімді қолдану

«Балалармен бірге сабақ үстінде жүргізілген қызықты ойындар оларды сабаққа қызықтырады,  тәртіпке шақырады, дұрыс қорытындылауға үйретеді және олардың бойында достық,  ұйымшылдық қасиеттерін, ойлау қабілеттерін дарытады»                                                                       Профессор В.М. Чистяков          Әрбір ұстаздың мақсаты – сабақ сапасын көтеру, түрлерін жетілдіру, сабаққа оқушының қызығушылығын арттыру. Сондай технологияның бір түрі — ойын арқылы оқыту. Бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде ойын технологиясын қолдану арқылы оқушының ...

Толығырақ »

«Әріптестік қарым-қатынасты дамыту» тренингі

  «Біз қартайғандықтан ойын ойнауды тоқтатып тұрған жоқпыз, ойын ойнамағандықтан қартаямыз»                                                          Бернард шоу              Құрметті әріптестер, бүгін сіздердің психикалық көңіл-күйлеріңізді көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға арналған «Әріптестік қарым-қатынасты дамыту» тренингіне қош келдіңіздер. Дүниеде мұғалімдіктен құрметті мамандық жоқ. Бұл өте қиын, күрделі міндет. Халқымызда «мектеп – кеме, білім – теңіз» деген ...

Толығырақ »

Үштілділікті үйретуде пәнаралық байланыстың ерекшелігі

Елбасы 2006 жылдың қазанында өткен Қазақстан халқы ассамблеясының XII құрылтайында «Үш тұғырлы тіл» туралы идеяны жария етті. Ал 2007 жылғы Жолдауында “Тілдердің үштұғырлылығы” атты мәдени жобаны кезең-кезеңмен іске асыруды ұсынды. Бұл идеяның негізі мынадай: Қазақстанды бүкіл әлем халқы үш тілді бірдей пайдаланатын жоғары білімді мемлекет ретінде тануы керек. Олар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қарым-қатынас тілі ...

Толығырақ »

Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары

Психоадаптация: Мақсаты: тұлғаның жаңа ортаға бейімделуіне көмектесу – балабақшаға алғаш келген баланың жаңа ортаға үйренуі, күн тәртібіне бейімделу, сонымен қатар ата-анасына балабақшаға өмірін таныстыра отырып, психологиялық көмек көрсету. Психологиялық диагностика: Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, тұлға аралық өзара әрекет ерекешеліктерін зерттеу. Әрбір балаға психологиялық-педагогикалық диагноз жасау. Психокоррекция және дамыту: Мақсаты: тұлғаның психологиялық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу ...

Толығырақ »

Жағымды психологиялық ахуал – жетістікке жетудің тиімді тәсілі

Ұжым дегеніміз не? «Ұжым» («Коллектив» – лат. «бәрін бірге жинау») деген мағына береді. Ұжымның аса маңызды қасиеттері – бағытталу (оқу, еңбек және т. б.) мен ұйымшылдығы болып табылады. Ұжымның қалыптасуы үшін мыналар қажет: Айқын белгіленген ережелер мен талаптар. Балалар ұжымы мәселелерімен шұғылданушы Т.Е. Конникова өзінің «Мектепте оқушылар ұжымын ұйымдастыру» деп аталатын еңбегінде ұйымға (балалар ұжымына) келіп түскен баланы бірден әрі ...

Толығырақ »

Ю.А. Конаржевский бойынша сабақтың өзіндік талдауы. «Менің достарым»

Жалпы функционалдық сауаттылық деген ұғым – жеке тұлғаның әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы және өмір бойы білім алуына ықпал ететін негізгі фактор. Мұндағы басшылыққа алынатын функционалдық сапалар: белсенділік, шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алу, өз кәсібін дұрыс таңдай алуға қабілеттілік, т.б. Ұстаздың мақсаты дене және рухани тұрғысынан дамыған азамат қалыптастыру, оның кез келген ортаға бейімделуін қамтамасыз ететін ...

Толығырақ »

Бастауыш сыныпта логикалық тапсырманы қолдану тиімділігі

Бала дамуының ең шарықтау шегі – бұл тіл мен ойдың шығармашылығы Л. С. Выготский         Әрбір ұстаздың мақсаты – сабақ сапасын көтеру, түрлерін жетілдіру, оқушының сабаққа қызығушылығын арттыру. Логикалық ойлау арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығы артады. Логикалық есептердің оқу процесіндегі маңызы зор. Логикалық есептер оқушының ойлау қабілетін, математикаға деген қызығушылығын арттыру үшін өте тиімді және математикалық олимпиадаларда, әр түрлі жарыстарда ...

Толығырақ »

Математика сабағында заманауи әдіс-тәсілдерді қолданудың маңызы

Математика сабағында заманауи әдіс-тәсілдер – оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру құралы      Елбасымыздың білім саласына қойған талабы ерекше. Қазіргі  кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалынып, әлемдік білім беру кеңістігіне бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім берудің мазмұны өзгеріп, жаңа көзқарас, жаңаша қарым-қатынас пайда болды. Қазіргі әлемдегі, еліміздегі өріс алып отырған түрлі бағыттағы дамулардың әсерінен ...

Толығырақ »

«Құрық орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жаңа білім беру жүйесіне көшуде өтпелі сыныптарды бейімдеу бағытындағы тәрбие жұмыстары тәжірибесінен…

 Әл-Фараби «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» дейді. Олай болса білім мен тәрбие – бір-бірінен ажырамас ұғым. Осы орайда Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретін – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін жүк ауыр», — деген болатын. Олай болса, бүгінгі жаңартылған білім мазмұнындағы басты өзгерістің бірі бес күндік оқу бағдарламасы тәрбие ...

Толығырақ »

Заманауи мектептің оқу-тәрбие үдерісіндегі рухани-адамгершілік тәрбиенің маңызы

Күтілетін нәтиже: Ұстаздар оқу-тәрбие үдерісінде жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне қарай ықпалдастыру керектігін түсінеді; 2. Рухани адамгершілік тәрбиенің қоғамның қалыптасуына қосар салмағы айқындалады

Толығырақ »